quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:29 schreef teigan het volgende:
katertje:
poesje:
En die twee van ons:
lief dat je me lief vind, ik vind jou ook lief.quote:
De conclusie is:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
Lyssa: Kan je ons al wat uitkomsten van je onderzoek geven?
Pakken jullie gewoon de Top40 erbij om tot de namen te komen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:21 schreef teigan het volgende:
Ze zijn net omgedoopt tot Mika en Amy, onze pleegpoezels...
nadat we tot Mika waren gekomen wel ja... Maar Mika kwamen we via een omweg op. Het katertje is muisgrijs, dus ik kwam op mickey als naam, maar toen maakten we daar Mika van... En toen moesten we nog een tweede naam, en tja, toen dacht ik inderdaad richting top 40 en kwam Amy eruit..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pakken jullie gewoon de Top40 erbij om tot de namen te komen?
Vind ik eigenlijk wel een belediging...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef teigan het volgende:
[..]
En toen moesten we nog een tweede naam, en tja, toen dacht ik inderdaad richting top 40 en kwam Amy eruit..
Dat zou ik niet zeggen, maar je bevestigd mooi de theorieën over jonge mannen (begin 20) in het verkeerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Èn toch is er iemand die de auto weer in te halen he
Heb ik nou een stoornis in mijn frontale hersenen?
Nou ja, eigenlijk is dat dus erg jammer, want door anders te rijden, door toch te denken van "ach het is maar een simulator" ondanks dat ik nadrukkelijk zeg dat je moet rijden zoals normaal, beïnvloed je dus het onderzoek. Nu maakt het voor mij niet uit omdat dat niet het doel was voor mij, maar het is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
Normaal rij ik trouwens niet zoals in jouw simulator trouwens...
En in het echte verkeer had ik het risico ook niet genomen omdat ie niet in mijn spiegel kwam
Hoe dan ook je rijdt anders in z'n simulator dan in het echte verkeer
Ach, op dit moment lijkt ze er nog wel wat op, ze is broodmager...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel een belediging...
Voor de poes.
hehehquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:03 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dan doe ik het maar:
[ afbeelding ]
Mooi zinsdeel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef 2cv het volgende:
maar in gedachten schold ik haar verrot.
Wheh!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wil Sebasser voortaan de schapen laten waar ze zijn?
linkje
Boven verwachting goed, ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef Bob. het volgende:
Hoe ging dat sollicitatie gesprek van je trouwens dan Alex?
Aww.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boven verwachting goed, ben benieuwd
Goedemorgen lieve mensenStraks mijn
naar het station brengen, ze gaat weer naar huis
Ah, doe je het nu eindelijk wat rustiger aan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef Bob. het volgende:
Oh, en ik heb ook een zoencollege gehad vandaag! Ontzettend nuttig die keiweek.
Details !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Woei voor vanavond fotoshoot in opdracht![]()
Wij hebben nog even last-minute een keigroepje uitgenodigd bij ons voor in de uitzending. Ze zaten alleen maar te vertellen over het vele bierzuipen en feesten de hele weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef Bob. het volgende:
Oh, en ik heb ook een zoencollege gehad vandaag! Ontzettend nuttig die keiweek.
Je hebt mij toch ook gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:43 schreef Bob. het volgende:
Sexy ding hoor Alex.![]()
En Wall-E moet het schattigste zijn wat ik ooit heb gezien.
Mijn logeerkamer is achterlijk klein en alsnog een uur rijden van Groningen, dus geen reëele optie, maar in geval van nood beschikbaar, compleet met opgemaakt bed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:11 schreef moemoe het volgende:
Mocht iemand tijdelijk een kamer over hebben, dan hoor ik het graag.
Als ik moemoe bepaalde dingen aan had willen doen had ik dat al lang gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:21 schreef nietzman het volgende:
En dan heb ik nog wel een kuisheidsgordel te leen.
Volgens mij zei Nietz niet dat dat kuisheidsgordel voor Moemoe bedoeld was ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik moemoe bepaalde dingen aan had willen doen had ik dat al lang gedaan
Eentje in de emmastraat hier, dorien huizing ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:13 schreef teigan het volgende:
welke ben je naartoe geweest CZ. En beviel het een beetje?
Keiweek he, altijd leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:25 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben terug van vakantie, Zwitserland, Italië en Frankrijk waren erg leuk.
Een aanrader voor mensen die nog op vakantie willen.
Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd in Groningen?
Groeten van Kleiduif
Ben al foto's aan het nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef teigan het volgende:
ja, er is een hapje uit de maan nu....
maansverduistering is begonnen, gaat tot 81%
Lief aanbod, ik houd het zeker in gedachtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn logeerkamer is achterlijk klein en alsnog een uur rijden van Groningen, dus geen reëele optie, maar in geval van nood beschikbaar, compleet met opgemaakt bed.
Zeg!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:55 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij zei Nietz niet dat dat kuisheidsgordel voor Moemoe bedoeld was ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |