Mijn logeerkamer is achterlijk klein en alsnog een uur rijden van Groningen, dus geen reëele optie, maar in geval van nood beschikbaar, compleet met opgemaakt bed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:11 schreef moemoe het volgende:
Mocht iemand tijdelijk een kamer over hebben, dan hoor ik het graag.
Als ik moemoe bepaalde dingen aan had willen doen had ik dat al lang gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:21 schreef nietzman het volgende:
En dan heb ik nog wel een kuisheidsgordel te leen.
Volgens mij zei Nietz niet dat dat kuisheidsgordel voor Moemoe bedoeld was ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik moemoe bepaalde dingen aan had willen doen had ik dat al lang gedaan
Eentje in de emmastraat hier, dorien huizing ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:13 schreef teigan het volgende:
welke ben je naartoe geweest CZ. En beviel het een beetje?
Keiweek he, altijd leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:25 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben terug van vakantie, Zwitserland, Italië en Frankrijk waren erg leuk.
Een aanrader voor mensen die nog op vakantie willen.
Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd in Groningen?
Groeten van Kleiduif
Ben al foto's aan het nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef teigan het volgende:
ja, er is een hapje uit de maan nu....
maansverduistering is begonnen, gaat tot 81%
Lief aanbod, ik houd het zeker in gedachtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn logeerkamer is achterlijk klein en alsnog een uur rijden van Groningen, dus geen reëele optie, maar in geval van nood beschikbaar, compleet met opgemaakt bed.
Zeg!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:55 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij zei Nietz niet dat dat kuisheidsgordel voor Moemoe bedoeld was ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |