De dag des Heerenquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:39 schreef MaxMark het volgende:
Dit is de eerste keer in tijden dat ik zo vroeg op ben op de dag des Heeres
Mwah, als niet-gelovige moet ik me daar maar niet over uit latenquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
De dag des Heeren
Moet je het wel goed schrijven natuurlijk.
En eigenlijk is het: 'de dag des HEEREN' vind je niet?
Lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:20 schreef MaxMark het volgende:
Enniewee, ik ben naar Málaga. Tot over 10 dagen
Bekend probleem. Hier in huis wordt ook weer hard geSOGtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef Jesse_ het volgende:
Matig, het is weer tijd om tentamens te leren
Hee jesse.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef Jesse_ het volgende:
Matig, het is weer tijd om tentamens te leren
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:17 schreef nietzman het volgende:
Trouwens goed om te zien dat je die emo hebt gedumpt SipSak!
Lowlandsquote:
Dat mag best wezen, maar ik wil heen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lowlands
Zelfs Noorderzon heeft een betere line-up
Tapas zijn nou eenmaal kleinquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dat nieuwe restaurant Tango in de Poelestraat is niet bepaald een aanrader. De bediening was énorm langzaam, we kregen ons bestelde mandje brood niet, kleine porties, en een compleet verkeerde rekening met bijvoorbeeld 6 bier erop ipv 2. We hebben 't dessert maar laten zitten en zijn naar de Mac gegaan..
Ja, dat weet ik, maar bij andere taparestaurants hadden we altijd zat aan 7 gerechtjes en brood, en hier zaten we lang niet vol.quote:
Neem wel je portomonnee meequote:Op zondag 17 augustus 2008 21:28 schreef Bob. het volgende:
Oke, dan fiets ik morgen maar even langs het gezellig Zernike om langs de onderwijs balie te gaan. Bedankt voor de hulp mensen, ik ben echt waardeloos in bedenken waar ik heen moet als ik iets verpruts.
En als ik dit tentamen niet haal heb ik best wel een probleem dus ik hoop dat het werkt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar bij andere taparestaurants hadden we altijd zat aan 7 gerechtjes en brood, en hier zaten we lang niet vol.
Ooh daar had ik over gelezen ja, dat het voortaan geld kost als je je niet hebt ingeschreven ja! Goeie.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Neem wel je portomonnee meeen de onderwijsbalie is beperkt geopend in de vakantie.
Had je weer groene strepen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op Zandvoort 1129 fotos gemaakt, dat is zelfs voor mij een record.En nu is de pc traag doordat ik ze aan het resizen ben... Oh, en natuurlijk de show gestolen met mijn überkekke auto.
Vermoeiender dan het maken ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, best vermoeiend hoor, een kind krijgen
Ik heb nog dezelfde striping als bij de elstedentocht, maar dan zonder de raamband en geen Fryske vlaggen. Vandaag op het circuit het rechtervoorpentagram vrvangen, deze begon los te laten, waarschijnlijk door de vele schapenstront en dordat ik met dit wiel het meest offroad ga.quote:
Heeft ie al een fok!account?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, best vermoeiend hoor, een kind krijgen
Dit is tussen weeën door geschreven. Wij hadden de ultieme SOGquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Bekend probleem. Hier in huis wordt ook weer hard geSOGt
Hebben ze daar geen internet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:21 schreef Inkomen het volgende:
Gefeliciteerd!
Kan 'ie mooi mijn plaats innemen, want vandaag nog inpakken & opruimen & dan naar Assen toe & morgenochtend ben ik vort.
Tot in januari.
Ow wacht, dan komt de naam van deze site er natuurlijk nooit doorquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
hetis de USA, alleen internet met censuur.
Prachtig, ik ben fan. We hebben een L een E een A een N een D een E een R.quote:
Hier alles goed, ik ben al weer bij geslapen van mijn festival.quote:
Dat heb ik ook gedaan. Maar het grootste gedeelte kon wel gewoon bij de appie. Totaal weer ¤45,45 rijker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou de River flessen net bij de appei brengen, de wil alleen de aldi tohc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik niet een grotere auto mee had, dan hadden we nog veel meer mee kunnen nemen. Er stonden nog genoeg bierkratjes overal. Ik snap die mensen op dat festival niet. Als je niet van plan om je bierkratten mee terug te nemen, dan neem je toch blikjes bier mee? Dat is ook nog minder sjouwen. Maar ik vind het niet erg.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik heb ook al zo'n spierpijn, ik ging proberen een dansje te leren bij een dansworkshop, maar ik ben ongeschikt om dansjes te doen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:14 schreef teigan het volgende:
Ach, zo heb jij nog weer een beetje benzinekosten eruit maok...
pff, ik ben kapot, en ik kan bijna niet lopen door de spierpijn... Zo'n eerste dag in een nieuwe baan is niet zo tof ergens, ik hoop dat ik snel mijn plekje daar vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |