mijn moeder heeft zo'n ding, met gastank erin.. .Met rugwind haalt ze 130...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:11 schreef Kleiduif het volgende:
Daar heb je het ook over een auto...
daewoo > chevy matiz > de ultieme snelwegridder, beetje wind in de rug en je waait zo de afsluitdijk over.
Iemand toevallig een Matiz?
Heb toch liever mijn eigen grijze muis, iets meer auto.
Kleiduif
Dat herinnerde mij er aan dat ik nog niet in mijn brievenbus had gekeken vandaag, en ja ik heb er ook eentje. Leuk kaartje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Kleiduif, voor een foto moet je even in Zwangerschap en Geboorte kijken, daar staat er wel een paar.
ik had het geboortekaartje in de bus liggen, hij is leuk!
We kunnen helaas niets beloven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:21 schreef MaxMark het volgende:
Volgende topic niet te snel volmaken, anders mis ik mn eerste topic sinds #4
Het is een ontwerp van donroyco.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
psm, wat heeft je bewogen de UI te nemen die je nu hebt?
Dan heb ik mijn doel bereiktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt.
Das best sneu, als doel hebben om lelijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn doel bereikt
Jij kunt dit kunstwerkje duidelijk niet waarderen, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Das best sneu, als doel hebben om lelijk te zijn.
Oh, dan is hij opeens wel gaafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
Kom morgen maar met iets op de proppen.
Dit icon heb ik laten maken door de vaste iconmaker bij de sportafdeling, donroyco
Wat is er aan de hand dan? Lastig was het inderdaad, maar wat was de oorzaak?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:00 schreef Kleiduif het volgende:
komt er nog een foto van de kleine?
nog gefeliciteerd trouwens.
ps het is goed gaan zondag maar aanstaande donderdag gaan we toch de installatie opruimen tara. Het is geen wonder dat het geluid moeilijk te regelen was afgelopen vakantie.
Groeten van Kleiduif
Bedanktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Zie je psm, de andere josti's vinden hem ook lelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |