Maar ik ben Ubuntu aan het installeren, dus ben nog langzamerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik deed het echt heeeeeeeel langzaam
ik zag het ook ik wou nog wat posten maar toen bedacht ik me dat mijn bier op was en toen ik terug kwam was ie wel echt dichtquote:
+1 notequote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
En centraal voordat PeZu het doet.
Leuk ja, dat had ik hier op de andere pc staan maar dat ding is zo traag, die gebruiken we niet veel meer.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben Ubuntu aan het installeren, dus ben nog langzamer
Daar vergis ik me altijd in, in dat streepjequote:
Ach, op zich werkt het wel goed hoor, Windows is nog tragerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leuk ja, dat had ik hier op de andere pc staan maar dat ding is zo traag, die gebruiken we niet veel meer.
mine:quote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.cafeinvento.nl/ deze heb ik vdnaag gekocht!Jaloers he!
Ik heb deze, maakt ook goede koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.cafeinvento.nl/ deze heb ik vdnaag gekocht!Jaloers he!
Een heel alfabet.quote:
wie heeft er 26 notesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een heel alfabet.
Wat was er nou zo akelig Koek?
hahaha heerlijk! Campingkoffie!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb deze, maakt ook goede koffie![]()
http://pan1.fotovista.com/dev/1/6/00020361/l_00020361.jpg
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mine:
http://www.nl.jura.com/ho(...)e2/impressa_xf70.htm
Een neger.quote:
Eh dat ben ik vergeten denk ik..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een heel alfabet.
Wat was er nou zo akelig Koek?
mwah valt mee, staat wel zo op de sit eja maar is meer vd veel eisende koffie drinkerquote:
lol, goed voor de pindakaas!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn muttie hed pas een relaxt espressoautomaat.
[..]
Een neger.
Ik drink heeel veel koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah valt mee, staat wel zo op de sit eja maar is meer vd veel eisende koffie drinker
ik heb zo'n heel apparaat van teveel geld en het einige wat ik drink zijn restretto's_!
quote:
quote:I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe is het met Tezz, nog wel in CUL aanwezig?
Geen idee, ik heb heel weinig contact met haar. Ik ben ook niet veel meer op hyves, zo nu en dan even gluren.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe is het met Tezz, nog wel in CUL aanwezig?
ik heb 0 notesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn muttie hed pas een relaxt espressoautomaat.
[..]
Een neger.
eh eh... eh.. ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb die tekst en allesquote:
Een voorbeeldige user.quote:
Ik heb ook geen nootjesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een voorbeeldige user. [ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een voorbeeldige user. [ afbeelding ]
Lekker gezond bezig met je pinda's etc.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pretzels aan het eten, eh zoute sticks staat erop
zelfgemaakte verse warme pretzels icm met een biertjequote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pretzels aan het eten, eh zoute sticks staat erop
2x 48uquote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja_!
ik heb ook pas 1 to ban, 1 echte ban en 1 fobo ban gehad
Ja jij hebt er verstand van heb ik gehoordquote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfgemaakte verse warme pretzels icm met een biertje
Die dingen eet sanne graag maar ik moest wat te kauwen hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker gezond bezig met je pinda's etc.
ik weet niet eens meer waarvoorquote:
ok okquote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja jij hebt er verstand van heb ik gehoordzelfs dat klinkt me niet lekker in de oren
![]()
Bier is dan ook niet lekker
Jij bent gewoon jaloers op mijn sigaret!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Houtspeer het volgende:
Afgelopen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok
vers gebakken warm zuurdesem brood, met zelfgemaakte zoute roomboter en zeezoout schrapels erover dan, icm een lekker roseetjes
Alles ohkee daar?quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
V-A-K-A-N-T-I-E!!!HEIL!EINZ!
Pff waren me de daagjes wel. Moest vandaag mijn portfolio presenteren en verdedigen, in dat portfolio hoorde opdrachten te zitten van afgelopen jaar. Maar Ludo is Ludo edie maakt nu eenmaal die opdrachtjes meestal niet als ze niet direct worden beoordeeld.
Afgelopen week hard gewerkt met als resultaat alleen maar lovende kritieken. Een portfolio dat ze willen gebruiken als voorbeeld voor volgend jaar, een portfolio waar ze zelf wel mee naar werkgevers zouden durven stappen en zo ging het door. Fuckin' geniaal!
Oh.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal.
Deze hele week maar iets van 12 biertjes gedronken. Maar vanavond lekker wat meer drinken weer want nu mag het want het is weekend. Ik heb heel lekker bier gehaald (Alfa bier).
Pfff die alcoholisten moeten es een voorbeeld nemen aan ons, wij doen tenminste gezondquote:
Ik ga me daar van het weekend toch de alcoholist uithangen, dat wil je niet weten. Zonder sigaretten, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pfff die alcoholisten moeten es een voorbeeld nemen aan ons, wij doen tenminste gezond
Ok prima, ik noteer het dat je een snipperdag opneemt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga me daar van het weekend toch de alcoholist uithangen, dat wil je niet weten. Zonder sigaretten, dat dan weer wel.
Snipperdag? Waarom en waarvan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok prima, ik noteer het dat je een snipperdag opneemt.
quote:
quote:
kick backquote:
geen idee, maar users als die mongolen daar zou ik slecht trekken als modquote:Op zondag 6 juli 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg PeZu, waarom ben jij geen kandidaat voor KLB?
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, maar users als die mongolen daar zou ik slecht trekken als mod
ik moet mod worden omdat jij je verveeltquote:
Een tof topic in ONZ openen reken ik ook goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet mod worden omdat jij je verveelt![]()
ooh zeg dat dan
mijn ideeën zijn te hoog gegrepen voor het plebs welke onz bevolkt heden ten dagequote:Op maandag 7 juli 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een tof topic in ONZ openen reken ik ook goed.
Ze zijn al veelal naar KLB verhuist.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn ideeën zijn te hoog gegrepen voor het plebs welke onz bevolkt heden ten dage
daar is het idd ook bedroefendquote:Op maandag 7 juli 2008 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zijn al veelal naar KLB verhuist.
Jij goed topicquote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had laatst een goed topic, maar dat werd ook niet gewaardeerd.
Jij slecht Nederlands.quote:
link plzquote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had laatst een goed topic, maar dat werd ook niet gewaardeerd.
beetje jammer vd onz josti's die niet meedoenquote:
Jij ban.quote:
Ik zei toch, goed topic.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje jammer vd onz josti's die niet meedoen
j a ik ga ook maar eens een pogign wagen tot psp, alleen ben ik niet zo'nnpsp heldquote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij ban.
[..]
Ik zei toch, goed topic.
Hoofdjes kan ik wel fixen, als je je bezig houdt met verhaaltjes erbij.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
j a ik ga ook maar eens een pogign wagen tot psp, alleen ben ik niet zo'nnpsp held
wat dacht je van een die er steeds stottert ooh wacht dat is al een nieuwslezerquote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoofdjes kan ik wel fixen, als je je bezig houdt met verhaaltjes erbij.
Ehh, ja. WTF?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dacht je van een die er steeds stottert ooh wacht dat is al een nieuwslezer
hmm wat dacht je van verslaggever alberto op locatie die ...... loopt te checkenquote:
Ik heb geen foto van alberto hier, wel van ene postportum.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm wat dacht je van verslaggever alberto op locatie die ...... loopt te checken_!
pio, met een live verslag uit de nieuw geplaastse zweefmolenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van alberto hier, wel van ene postportum.
Wehehe Pio heb ik nog wel ergens volgens mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
pio, met een live verslag uit de nieuw geplaastse zweefmolen_!
http://xs329.xs.to/xs329/08281/piovan473.jpgquote:Op maandag 7 juli 2008 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wehehe Pio heb ik nog wel ergens volgens mij.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://xs329.xs.to/xs329/08281/piovan473.jpg
Onder welke naam zou hij inmiddels posten, ik geloof niet dat hij van FOK! verdwenen.quote:
mouzrxquote:Op maandag 7 juli 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onder welke naam zou hij inmiddels posten, ik geloof niet dat hij van FOK! verdwenen.
Nee, al is het wel zo'n type. Al is die de laatste tijd ook lekker koest.quote:
geen idee, ik denk dat ie echt weg isquote:Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, al is het wel zo'n type. Al is die de laatste tijd ook lekker koest.
Wtf, komt dat vandaan?quote:
heb ik net gemaaktquote:
zal het met 1 niet lukkenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Verzin er nog een paar en open een look a like topic.
Toontje lijkt heel goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef PeZu het volgende:
we hebben een toontje look a like en die jamai's
topic is er alquote:Op maandag 7 juli 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toontje lijkt heel goed.
Maar er mot weer ff wat leven in ONZ.
Ik ben aan het denken.quote:
red het topic en doe een toontjequote:
Ik heb wel een nieuw idee. Het wondere avonturen topic van de boswachter, zeker na zijn bekentenis een padvinder te zijn.quote:
wurm poste zeus toomtje alquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuw idee. Het wondere avonturen topic van de boswachter, zeker na zijn bekentenis een padvinder te zijn.
En kan hij nergens mee omgaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wurm poste zeus toomtje al![]()
de_boswachter_! ja en elke keer als ze een wild dier tegen komen zegt dat dier hee, jij bent toch die DJ
_!
quote:
hij is met zijn kop in een holle boomstam gevallen die er niet af wilquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Alleen nog ff het concept verzinnen, er is geen foto van die jongen.
Heul niet, ik wil weer eens wat anders als een paint topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is met zijn kop in een holle boomstam gevallen die er niet af wil![]()
opgelost
Wiezo? Mijn topic over Boswachtert gezien?quote:
neequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wiezo? Mijn topic over Boswachtert gezien?
Ik had dat als enkele nieuwe post verwacht.quote:
Shit, ik verpest het altijd he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geen idee, verder was ik eigenlijk van plan het hoeksje te gaan sluiten, tot ik ineens weer Tezz zag posten.
Jammer ik vind het wel leuk zo'n rokershoekje.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geen idee, verder was ik eigenlijk van plan het hoeksje te gaan sluiten, tot ik ineens weer Tezz zag posten.
Neeee!quote:
Zo'n 2 wekenlang hebben hier maar 2 users gepost.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:42 schreef Helgi het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Jammer ik vind het wel leuk zo'n rokershoekje.
Postquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n 2 wekenlang hebben hier maar 2 users gepost.
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
Ludo, mocht je besluiten het rokershoeksje te sluiten: mijn zegen heb je! (hoewel ik dan wel heul hard moet huilen omdat ik mezelf als een van de oprichters van dit hoeksje beschouw - toen nog heel lieflijk 'hoekje' genoemd).
Ik ga drie weken op vakantie, ben benieuwd welk deel (en of er uberhaupt nog wel eentje is) we zijn als ik terug kom.
Kusjes voor PeZu en Ludo!!!!!!!! (drie, helemaal uit Brabant)![]()
![]()
![]()
En Ludo, ik zal naar je zwaaien als ik morgenvroeg langs kom rijden!
Jep, Renesse. We gsan het nog een keer proberen in de regen...........Zometeen gaan we.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.
Waar ga je naar toe? Renesse of is Zeeland zo maar een doortocht? Veel plezier iig!
Och jee, was die vakantie vorig jaar ook niet in het water gevallen? Ik wens jullie een fijne vakantie, het giet hier al een paar dagen met zo nu en dan een straaltje zon.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep, Renesse. We gsan het nog een keer proberen in de regen...........Zometeen gaan we.
Jullie ook fijne vakantie (voor zover dat aan de orde is)
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.
Waar ga je naar toe? Renesse of is Zeeland zo maar een doortocht? Veel plezier iig!
Ik wilde ook stoppen maar ik heb gefaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?
Fail.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?
Er schijnen ontzettend veel mensen gestopt te zijn, hier niet te merken trouwensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fail.
Geen poging ondernomen ook, die dag is voorbij gegaan als iedere andere. Zonder er ook maar een fractie bij na te denken.
Komt daar niet een regel voor? Dat je niet buiten mag staan roken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
Om nou door een regel die van de regering komt meteen te gaan stoppen. Voor die ene keer in de week dat ik in de horeca ben, dan ga ik wel ff buiten staan.
Zou ik niet raar van opkijken, aangezien er vaak overlast isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Komt daar niet een regel voor? Dat je niet buiten mag staan roken?
Mag ik mee?quote:
Zo nu en dan kom ik hier gluren, maar het is hier zo stilquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:10 schreef Helgi het volgende:
Avond!War zijn alle rokershoekjesserrs gebleven? ik zit aan de Jagermeister heb net bier op dat brandende gevoel in je keel is echt fucking lekker.
edit tyoi
Gefeliciteerd alvast!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo nu en dan kom ik hier gluren, maar het is hier zo stilVrijdag ben ik jarig, komen jullie op mijn feestje?
hahaa een echt slaapmutsje!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:06 schreef Helgi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast!![]()
![]()
Zo gister twee glaasjes Jagermeister op voor het slapen gaan, heb sinds tijden niet meer zo lekker geslapen.
quote:
Hier? Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef oranjekoek het volgende:
Ga je hier vrijdag nog een feestje houden Ludo?
We zijn naar Slagharen gevlucht, iedereen dus afgebeld. Wel een hele leuke dag gehad!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier? Nee, dat denk ik niet.
Jij nog lekker gefeest?
haha dat is rot ja, je peuk natgeregend. Het waait hier steeds heel erg, ik wil een muur om de tuin! Weg met die eeuwige wind.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef Cylvia het volgende:
Hier is 'ie langs geweest! (de zon..) maar toen zat ik binnen, dus ik snel naar buiten onder het mom van "sigetje roken" en toen ging het regenen. heel hard.
Ik kon je op Hyves niet vinden, dus moet ik je hier de komende 30 jaar aan het lijtnje houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het is me allemaal wat, net wanneer ik besloten had het hoekje vandaag of morgen op te heffen komt er plots weer actie in. Wat moet ik hier nu mee, zoals het afgelopen weken is gegaan heeft het geen bestaansrecht.
Op FOK! ben ik niet bepaald moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kon je op Hyves niet vinden, dus moet ik je hier de komende 30 jaar aan het lijtnje houden
Das ook wat... kom ik de orde nu verstoren??quote:Het is me allemaal wat, net wanneer ik besloten had het hoekje vandaag of morgen op te heffen komt er plots weer actie in. Wat moet ik hier nu mee, zoals het afgelopen weken is gegaan heeft het geen bestaansrecht.
Ludo is vandaag 18 jaar geworden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:13 schreef Cylvia het volgende:
Eh.. gefeliciteerd Ludo..
[..]
Das ook wat... kom ik de orde nu verstoren??
Als ik nou eens beloof dat ik hier nooit meer kom, mag je 'm opheffen
Hehe... jeejquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ludo is vandaag 18 jaar geworden!
hahaa veel plezier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:48 schreef Cylvia het volgende:
Truste![]()
Ik ga hier nog even door met wijn en andere niet nader te noemen genotsmiddelen.
Dat komt omdat ik geen Hyves heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!
Ik kan jou ook niet op Hyves vinden
Zo, het is echt lekker ja buiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:35 schreef oranjekoek het volgende:
Het weer is echt heerlijk! Hopen dat het zo blijft.
Ja! Bomen zijn wel relaxedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef Cylvia het volgende:
lalaLALALA
Yeahquote:
Ja, ooit was er een leuk en gezellig rokershoekje. Helaas zijn een paar erachter gekomen dat ze ook een echt leven hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Yeah![]()
Ik begin een beetje te snappen waarom ene meneer Ludo S. dit topic wilde opdoeken..
You need more customers!!
Sukkels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ooit was er een leuk en gezellig rokershoekje. Helaas zijn een paar erachter gekomen dat ze ook een echt leven hebben
Ik sta open voor een plan van aanpak, moet het wel binnen afzienbare tijd hier gepost zijn. Tussen nu en middennacht ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Sukkels.
tijd voor een nieuwe generatie![]()
Geen idee hoe ik "men" hiernaartoe kan krijgen btw
sex, tieten, neuken en sigaren zijn woorden die in de titel moeten staan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sta open voor een plan van aanpak, moet het wel binnen afzienbare tijd hier gepost zijn. Tussen nu en middennacht ofzo.
Moet je eerst dit topic nog eens vol zien te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
sex, tieten, neuken en sigaren zijn woorden die in de titel moeten staan.
Geloof niet dat we daar extra aanwas door zullen krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
[ afbeelding ]
als dat niet heet is! Roomse Liefdadigheid heet dit schilderij van Rubens
Nee? Loop je er niet warm van? hahaha ik vind het fantastische schilderijenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geloof niet dat we daar extra aanwas door zullen krijgen.
Dat is vrouweigen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb vandaag heel veel supermoppen gehoord maar ik ben ze allemaal weer vergeten.
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat vrouwen geen moppen konden onthouden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
haha is dat zo? Mijn vriend kan ze ook niet onthouden.
Ja dat ben ik natuurlijk ook vergequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat vrouwen geen moppen konden onthouden.
Tezz!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:20 schreef Tezz het volgende:
Tis middernacht geweest maar hij is nog steeds open. Hmm.
Ja, maar ik vind dat ie wel dicht mag hoor. Of ik moet mijn tieten posten, dat wil misschien nog wel eens helpen. Ik zal er eens een nachtje over slapen.quote:
het is mijquote:
Waar kom jij vandaan dan?quote:
de wonderlijke wereld met extra speciale functie een moeilijk druk levenquote:
ok wanneer beginnen we?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef Cylvia het volgende:
[..]
zie je, al die soft porno toch nog ergens goed voor.
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:43 schreef Tezz het volgende:
Ik riep tieten.
En warempel: PeZu verscheen.
ja alleen enorm druk, ik ben er zelfs moe vanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi lieverd. Gaat het goed met je??
Hmm een beetje hetzelfde verhaal! Net vakantie gehad, maar ben al weer twee weken aan het werk en ben het nu al weer beu. Blegh. Had ik maar veel geld, dan stopte ik er mee en ging ik alleen nog maar leuke dingen doen!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen enorm druk, ik ben er zelfs moe van![]()
hoe is met jou?
Je hebt een Wii gekocht en begrijpt er niks van?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
de wonderlijke wereld met extra speciale functie een moeilijk druk leven_!
Ja die voetjes zijn wel heel poezelig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef Cylvia het volgende:
[..]
zie je, al die soft porno toch nog ergens goed voor.
Poezelige maat 41 eyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja die voetjes zijn wel heel poezelig.
Serieus? Heb je dat met een kleinhoeklens gemaakt?quote:
Dan kan ie inmiddels vast heel goed koken!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:32 schreef oranjekoek het volgende:
haha Tezz is de PeZu magneet, hij volgt je vast over het hele forum
Nee hij heet Keesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef Cylvia het volgende:
Heet je pa toevallig Pipo?![]()
En ik heb gewoon hele poezelige voetjes, ik zie wel in waarom sommige mensen dat soft-erotisch vinden
En Kees'-zoon-met-de-grote-voeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar zijn bijnaam is Kees-met-de-grote-voeten.
Nee, Kees-ik-weeg-120-kilo hahahahaaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar zijn bijnaam is Kees-met-de-grote-voeten.
Komt die nog wel op het forum? Eens kijken...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej. misschien lokken we BeeDee ook wel zo!
Die andere naam is vrij voorspelbaar Sherlock.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
ach onder een andere naam natuurlijk.
Ludo, dicht gooien die hap. Ik PM je wel als ik je mis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
Doe eens rustig joh, ik weet niet wat ik meemaak!
Maar wat doen we hiermee wanneer deze vol is, van mij kan hij namelijk wel dicht. Er posten toch hooguit 5 personen.
Ik ga ook zo! Trusten meis!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
ik duik er vandaag lekker vroeg in!
Slaap lekker!
4![]()
![]()
![]()
Goedzo. Tenminste nog één die op mijn vraag reageert.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ludo, dicht gooien die hap. Ik PM je wel als ik je mis.
KUT ik wilde een vier op een rij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goedzo. Tenminste nog één die op mijn vraag reageert.
Dat is toch 50%. Er wordt naar je geluisterd hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goedzo. Tenminste nog één die op mijn vraag reageert.
Truste Koek & Tezz!
En ik dacht zuinig te doen met mijn berichtjes, voordat je het weet is hij vol en editte mijn bericht om jullie welterusten te wensen.quote:
Wa bende toch ne goeierd he.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ik dacht zuinig te doen met mijn berichtjes, voordat je het weet is hij vol en editte mijn bericht om jullie welterusten te wensen.
Er waren vast wel mensen wakker, maar er post gvd NIEMAND in dit topic!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef Helgi het volgende:
Goeienacht zijn er nog mensen wakker?
Ik ging dus om 6 uur effe slapen wat denk je word ik net om 12 uur wakker en nu kan ik niet meer slapen.
Gewas!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:34 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen! Het Rokershoekje leeft weer.
heh wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:21 schreef Tezz het volgende:
Ik wil er bij zijn, snif, als dit oude vertrouwde hoeksje ten onder gaat. Remind me dat ik vanavond nog een keer TIETEN roep (om PeZu te lokken).
En dan weer je gezicht 2 maanden niet laten zien zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:23 schreef PeZu het volgende:
ps hoeksje moet blijven!
hahaa ik dacht al dat ik gek werdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb mijn powers ff misbruikt om wat posts te verwijderen.
Hihihi ik ook! Gossie Ludo, je hebt MACHT!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb mijn powers ff misbruikt om wat posts te verwijderen.
Nee, editten is nie handig. Ludo moet maar iedere keer de laatste post verwijderen of zo, woehaha. Anyway: yep, morgen weer poetsdag. Eerst maar even boodschappen halen morgenvroeg want het is hier echt doffe ellende qua voedsel. Een boterham met pindakaas heb ik nog net in huis, maar dan houdt het toch wel echt op. En dan inderdaad: vrijdag poetsdag!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef oranjekoek het volgende:
Maar met dat geedit zie je niet at er weer iemand gepost heeft hahahahaa
-edit- morgen weer poetsen Tezz? We zijn met de tuin bezig dus er gebeurd heel weinig hier in huis.Anders gebeurd er ook niks in huis maar nu heb ik een smoes.
We hebben een tijd terug allmaal bomen en struiken gekapt en op een grote bult gegooid om ooit eens in de brand te steken, nu een paar maanden later ligt het er nog en heb ik maar een container gehuurd. Dus alle takken en halve bomen in stukjes zagen en in die container. Natuurlijk heb ik een veel te kleine container besteld.. hmm misschien het laatste toch maar in de fik steken.. Of gewoon nog een container bestellen.. Verder alles een beetje netjes maken, Tim is binnenkort jarig, dan moet het toch wel weer een beetje netjes en kindvriendelijk zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, editten is nie handig. Ludo moet maar iedere keer de laatste post verwijderen of zo, woehaha. Anyway: yep, morgen weer poetsdag. Eerst maar even boodschappen halen morgenvroeg want het is hier echt doffe ellende qua voedsel. Een boterham met pindakaas heb ik nog net in huis, maar dan houdt het toch wel echt op. En dan inderdaad: vrijdag poetsdag!
Wat ben je met de tuin aan het doen?
Maar ik ga toch afhaken voor vanavond. Ben echt ontzettend moe. Zware week gehad.......Morgen in ieder geval lekker weekend!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben een tijd terug allmaal bomen en struiken gekapt en op een grote bult gegooid om ooit eens in de brand te steken, nu een paar maanden later ligt het er nog en heb ik maar een container gehuurd. Dus alle takken en halve bomen in stukjes zagen en in die container. Natuurlijk heb ik een veel te kleine container besteld.. hmm misschien het laatste toch maar in de fik steken.. Of gewoon nog een container bestellen.. Verder alles een beetje netjes maken, Tim is binnenkort jarig, dan moet het toch wel weer een beetje netjes en kindvriendelijk zijn![]()
Inderdaad! Nu we weten dat Ludo die macht heeft maakt het ook niet veel uit
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan weer je gezicht 2 maanden niet laten zien zeker.
Slaap lekker Tezz!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ik ga toch afhaken voor vanavond. Ben echt ontzettend moe. Zware week gehad.......Morgen in ieder geval lekker weekend!
wrom niet?quote:
ik open gewoon weer een nieuwe hoorquote:
Sluit ik hem weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik open gewoon weer een nieuwe hoor
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik open gewoon weer een nieuwe hoor
Ze zou me nog op de hoogte houden en informeren over jou langdurige afwezigheid.quote:
ik weets ze belde me ervoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zou me nog op de hoogte houden en informeren over jou langdurige afwezigheid.
Is het weer aan?quote:
Ik was de rouwberichten er al op het naslaan.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is het weer aan?Of is het nooit aan geweest?
Zolang je geen vaste relatie hebt kunnen de verhalen wel interessant zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahah koek en de on uitputtelijjke interesse in mijn lovelife
ik ook, ik was niet dood bleek dus ben ik er maar weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was de rouwberichten er al op het naslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |