Als we jou toch niet hadden he...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef PeZu het volgende:
en centraal
quote:
quote:
fok draait rond mij jaquote:
rustig roestigquote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
oh het gaat over puppies, dan haken de stoere mannen af natuurlijk. Ik hd het kunnen weten...
Zou mijn dochter erin trappen als ik met een konijn aan kom zetten in plaats van de beloofde hond??quote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rustig roestig
neem een lief klein knijntje om t eoefenen en geef hem een leuke korte naam, iet smet een u, e, p en een z
ja
dat lijkt me strak
Ik heb een kind zindelijk gemaakt en 'netjes' opgevoed dus dat moet met een hondje ook wel lukken denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Je krijgt bij aanschaf van zo'n mormel gewoon een gebruiksaanwijzing erbij hoor..
zeg dat het nieuw soort hond isquote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zou mijn dochter erin trappen als ik met een konijn aan kom zetten in plaats van de beloofde hond??
Het kind heeft de inteligentie van haar moeder gekregen. Daar trapt ze dus niet in.quote:
Vrijdagochtend 6:00quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een kind zindelijk gemaakt en 'netjes' opgevoed dus dat moet met een hondje ook wel lukken denk ik.
Zit jij nog niet op Kreta Ludo?? Wanneer vertrek je..........(*jaloers is).
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 6:00.
Maar wat is er moeilijk aan een hond kopen? Als er maar elke dag iemand thuis is die er mee gaat lopen etc.
Eentje met vier poten zou wel mijn voorkeur genieten.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?
aah dan wordt het trickyquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het kind heeft de inteligentie van haar moeder gekregen. Daar trapt ze dus niet in.
Je lijkt mijn man wel. Nee het wordt een kleine. Zoals ik al zei: een lief klein schattig wollig pupje.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah dan wordt het tricky
hmm
eeen hond
dan wel een grote
grote honden zijn![]()
Ik ga eens even wat bij elkaar googlen qua informatie dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eentje met vier poten zou wel mijn voorkeur genieten.
Kosten, 350 euro voor een echt merk ofzo, geen idee.
dat zeg ik een knijn!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je lijkt mijn man wel. Nee het wordt een kleine. Zoals ik al zei: een lief klein schattig wollig pupje.
en vertrouw maar op je man's keuze, hij koos tenslotte ook voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |