Het was toch zeker een dame?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is zijn jan-klaas te groot voor jou ofzeau?
Wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef oranjekoek het volgende:
wauw goed hee dat is snel!
ow.. ehh..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Dat snel?
Trouwens, wie de laatste post heeft moet het volgende topic openen..
al jaren op fok?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ja ik zit al jaren op Fok! Ik heb altijd het idee dat de personen hier op Fok! Veel jonger zijn dus dan schrikt 1975 wel af inderdaad![]()
En in afwachting daarvan een nieuwe geopend...nu weet oranjekoekje hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Dat snel?
Trouwens, wie de laatste post heeft moet het volgende topic openen..
Veel jonger?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ja ik zit al jaren op Fok! Ik heb altijd het idee dat de personen hier op Fok! Veel jonger zijn dus dan schrikt 1975 wel af inderdaad![]()
echt? ik ben van 1970 hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
ja dat is beter! Mannen zijn beesten inderdaad, ik begreep al niet wat je bedoeldequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef Sebasser het volgende:
En sinds mannen beesten zijn..
beter?
Ik wou net zeggen....lurk al jaren op fok ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
al jaren op fok?
Wat was je vorige account dan?
ik heb me nooit ingeschreven...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
al jaren op fok?
Wat was je vorige account dan?
haha zoiets wil ik niet weten!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En in afwachting daarvan een nieuwe geopend...nu weet oranjekoekje het![]()
Hoe post je nu dan? hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik heb me nooit ingeschreven...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |