Ja, jij ook!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Reunity het volgende:
hey tism, rook je?
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Reunity het volgende:
hey tism, rook je?
edit: nevermind, k zie net de edit van je post.
welk merk rook je (meestal)?
marlboroquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Sebasser het volgende:
Heilig?
Lekker trouwens, sigaretten beneden in je jaszak hebben maar hier boven niks hebben.
En te lui zijn om ze te pakken
Eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Reunity het volgende:
[..]
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.
maarja nu je dat weet, is t geen tijd om toch maar ff naar beneden te gaan, in je jaszak te graaien en je pakje cigs er uit te nemen om vervolgens heerlijk een peukie voor de pc te roken.
Nee, dan rook ik teveelquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Reunity het volgende:
[..]
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.
maarja nu je dat weet, is t geen tijd om toch maar ff naar beneden te gaan, in je jaszak te graaien en je pakje cigs er uit te nemen om vervolgens heerlijk een peukie voor de pc te roken.
de helft "quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef Reunity het volgende:
zitten er nog zo weinig peukies in dat pakje dan?
Hey Reunity, heb je geen leuke foto ofzo voor in de OP!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Reunity het volgende:
tis niet al te groot,
maar jullie moeten het er maar mee doen. tis buiten te koud naar mijn smaak.
*steekt een heilig cigaretje op*
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Reunity het volgende:
uhmm ja k ga even zoeken. goed id!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |