Ja, jij ook!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Reunity het volgende:
hey tism, rook je?
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Reunity het volgende:
hey tism, rook je?
edit: nevermind, k zie net de edit van je post.
welk merk rook je (meestal)?
marlboroquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Sebasser het volgende:
Heilig?
Lekker trouwens, sigaretten beneden in je jaszak hebben maar hier boven niks hebben.
En te lui zijn om ze te pakken
Eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Reunity het volgende:
[..]
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.
maarja nu je dat weet, is t geen tijd om toch maar ff naar beneden te gaan, in je jaszak te graaien en je pakje cigs er uit te nemen om vervolgens heerlijk een peukie voor de pc te roken.
Nee, dan rook ik teveelquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Reunity het volgende:
[..]
zeker, zeker.. weetje bepaalde indianenstammen zien roken als een heilig ritueel.
maarja nu je dat weet, is t geen tijd om toch maar ff naar beneden te gaan, in je jaszak te graaien en je pakje cigs er uit te nemen om vervolgens heerlijk een peukie voor de pc te roken.
de helft "quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef Reunity het volgende:
zitten er nog zo weinig peukies in dat pakje dan?
Hey Reunity, heb je geen leuke foto ofzo voor in de OP!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Reunity het volgende:
tis niet al te groot,
maar jullie moeten het er maar mee doen. tis buiten te koud naar mijn smaak.
*steekt een heilig cigaretje op*
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Reunity het volgende:
uhmm ja k ga even zoeken. goed id!
die's niet verkeerd, maar een bluntje zou mooier staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goeie foto voor in de OP?
*wijst naar de deur*quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Pingwingei het volgende:Ik kan er niet tegen tegen deze rook hoor. Dom dat jullie roken zeg, dat veroorzaakt kanker hoor! En ik kan niet tegen die rook die hier hangt hoor, sjongejonge zeg!
Ja daar komt alle vieze rook door naar buitenquote:
Tis ook altijd wat, he!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja daar komt alle vieze rook door naar buiten
*wijst naar de schone lucht buiten*quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja daar komt alle vieze rook door naar buiten
Die vervuilen julliequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef Reunity het volgende:
[..]
*wijst naar de schone lucht buiten*
dan ga je ondergronds wonen. er zijn zat oude bunkers verspreid in NL, de 1 dieper in de grond dan de ander.quote:
Ja dan steek ik daar wel een vanillesigaar opquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Reunity het volgende:
[..]
dan ga je ondergronds wonen. er zijn zat oude bunkers verspreid in NL, de 1 dieper in de grond dan de ander.
of je maakt een glazen huis ergens in de zee.
ja "quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Tism het volgende:
Hoeveel Fok!ker zouden er roken!? Volgens mij best wel veel!![]()
Zal wel het zelfde zijn als buiten fok! om, in de maatschapij, schat ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Tism het volgende:
Hoeveel Fok!ker zouden er roken!? Volgens mij best wel veel!![]()
Gadverrr...shag voor je blowtjes ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Meestal Marlboro, en Samson voor mijn jointjes!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef rudedeltadude het volgende:
* vindt dat de rokershoek weer terug moet komen
Ken 't niet, maar lijkt me een gezellig hoekje !quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:36 schreef rudedeltadude het volgende:
Yes! Ik heb een medestander!
Wat wou je dan gebruiken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gadverrr...shag voor je blowtjes ?![]()
Verder...![]()
![]()
volgens mij een geheel subforum.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Tism het volgende:
ken 't ook niet! Was dat een eerder bestaand topic, ofzo!? [afbeelding][afbeelding]
Neenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Marlborootje...draaien tussen de vingers, wiet erbij en...genieten !![]()
![]()
een subforumquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Tism het volgende:
ken 't ook niet! Was dat een eerder bestaand topic, ofzo!? [afbeelding][afbeelding]
Anyway, wiet rook je niet met shag !quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen
Ik kots op marlboro en pall mall
Hmmmm, ik ken 't niet! Maar ik Fok! ook nog niet zo lang! Daarom waarschijnlijk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
volgens mij een geheel subforum.
Maar toen was ik er nog niet
dat doe je pcies 390 dagen nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Hmmmm, ik ken 't niet! Maar ik Fok! ook nog niet zo lang! Daarom waarschijnlijk!![]()
Wiet rook je wel met shag! Ik vind die tabak uit een marlborotje in een joint is niet te roken! bleh!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Anyway, weed rook je niet met shag !![]()
Huh!? Ja, cool!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat doe je pcies 390 dagen nu
Rook 't dan puur, please !quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Wiet rook je wel met shag! Ik vind die tabak uit een marlborotje in een joint niet te roken! bleh!![]()
Daar heb je gelijk in! Gelukkig maar!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blijkbaar verschillen smaken, maar dat is al jaren bekend..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoelde ik ook met :quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Gelukkig maar!![]()
Neen, ze gaat zo wat anders doen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
Kom ff in de hoek staan dan..
Vertel....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ze gaat zo wat anders doen..
Omg stfuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ze gaat zo wat anders doen..
hehequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten...MSN'en jullie maar verder.![]()
![]()
Ik doe het niet met Sebaggerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten...MSN'en jullie maar verder.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |