Het was toch zeker een dame?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is zijn jan-klaas te groot voor jou ofzeau?
Wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef oranjekoek het volgende:
wauw goed hee dat is snel!
ow.. ehh..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Dat snel?
Trouwens, wie de laatste post heeft moet het volgende topic openen..
al jaren op fok?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ja ik zit al jaren op Fok! Ik heb altijd het idee dat de personen hier op Fok! Veel jonger zijn dus dan schrikt 1975 wel af inderdaad![]()
En in afwachting daarvan een nieuwe geopend...nu weet oranjekoekje hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Dat snel?
Trouwens, wie de laatste post heeft moet het volgende topic openen..
Veel jonger?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ja ik zit al jaren op Fok! Ik heb altijd het idee dat de personen hier op Fok! Veel jonger zijn dus dan schrikt 1975 wel af inderdaad![]()
echt? ik ben van 1970 hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
ja dat is beter! Mannen zijn beesten inderdaad, ik begreep al niet wat je bedoeldequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef Sebasser het volgende:
En sinds mannen beesten zijn..
beter?
Ik wou net zeggen....lurk al jaren op fok ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
al jaren op fok?
Wat was je vorige account dan?
ik heb me nooit ingeschreven...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
al jaren op fok?
Wat was je vorige account dan?
haha zoiets wil ik niet weten!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En in afwachting daarvan een nieuwe geopend...nu weet oranjekoekje het![]()
Hoe post je nu dan? hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik heb me nooit ingeschreven...![]()
Dus jij gaat geen topic openen ook al ben je de laatste poster ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha zoiets wil ik niet weten!![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat een ouwe lul ben jij Remlof....getver !!!!![]()
inderdaad! veel veiliger!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen....lurk al jaren op fok ?
Ik wist niet dat dat de bedoeling was.. maar als het aan de orde komt zal ik dat wel doen waarschijnlijk.. met alle gevolgen van dien.. hahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus jij gaat geen topic openen ook al ben je de laatste poster ?![]()
We slepen je er wel doorheenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat de bedoeling was.. maar als het aan de orde komt zal ik dat wel doen waarschijnlijk.. met alle gevolgen van dien.. hahaha
Ja die zijn ook scherp! Ik vind japans eten dan ook afschuwelijk.. het enige wat je proeft is.. ja wat proef je eigenlijk... alleen maar hitte!quote:
van die wokrestaurantsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja die zijn ook scherp! Ik vind japans eten dan ook afschuwelijk.. het enige wat je proeft is.. ja wat proef je eigenlijk... alleen maar hitte!![]()
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Remlof kan ook best zelf zijn herejezus webhosting regelen hoor
Watmoet ik me daaaaarbij voorstellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Remlof kan ook best zelf zijn herejezus webhosting regelen hoor
Van dat andere loopt ook vrij wat heet spul rond hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef oranjekoek het volgende:
chinees is lekkerhet eten dan he..
Nu ben ik 't eens met je...hè...toch een raakvlakquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hertog jan, leer je klasiekers kennen
Remlof heeft een mooi plaatje van een meisje dat een biertje aanbiedt....Remlof, laas zien..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Watmoet ik me daaaaarbij voorstellen![]()
oki ik drink geen bier.. ;o)) Ik zit nu aan de CDL..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hertog jan, leer je klasiekers kennen
hahaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof heeft een mooi plaatje van een meisje dat een biertje aanbiedt....Remlof, laas zien..![]()
Wasda ? Een mercedes model ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oki ik drink geen bier.. ;o)) Ik zit nu aan de CDL..![]()
Trouwens eh, post eens een foto.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef oranjekoek het volgende:
Een gebedje opzeggen voor je internet hebt? Doen we dat niet eigenlijk altijd al?
Nee want dan ben ik meteen alle aanbidders kwijtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trouwens eh, post eens een foto.
of zetjezelf in dat collage
Doe nou niet !....Posten !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik meteen alle aanbidders kwijt![]()
Nog niet...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef oranjekoek het volgende:
Zit je al op je aantal?
Ja dat is ook veel lekkerder! Maja als er maar alcohol in zit hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe nou niet !....Posten !![]()
O, en ik drink alleen zoete witte wijn als er echt niets anders is![]()
PM maar een foto, zet ik 'm erbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik dat moest doen ook trouwens...
Zeg koekie, kijk jij in profielen van anderen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow nog 64? ik dacht dat het veel sneller ging..
Nah...kijk maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef oranjekoek het volgende:
ow my god... dat is wel een heeele grote stap.. hahahaa
Ghege...dat ken ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:46 schreef oranjekoek het volgende:
ik zal eens kijken of er iets bijzonders bijzit....ik ben de fotograaf hier dus ik sta er heel weinig op
Jeetje word hier zoveel gelogen over die dingen? haha ja ik heb een opleiding bedrijfscommunicatie op hbo niveau lang lang geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghege...dat ken ik...Heb je echt een HBO opleiding trouwens ?
![]()
Ja soms wel..lolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg koekie, kijk jij in profielen van anderen ?![]()
Ik bedoelde meer dat ik dat ook heb...dat ik de foto's altijd neem...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje word hier zoveel gelogen over die dingen? haha ja ik heb een opleiding bedrijfscommunicatie op hbo niveau lang lang geleden
Een opleiding zegt helemaal niks het is maar net waar je interesses liggen. Ik heb ook een opleiding datacommunicatie gedaan..Ik kan een bloemenwinkel beginnen, Eerst de Mavo toen de Bloemsierkunst richting op de landbouwschool want ik wilde een bloemenwinkel beginnen. daarna richting datacommunicatie omdat ik zoooveel verstand van computers had (wie niet) ook glansrijk gehaald hierna een hbo opleiding bedrijfscommunicatie gedaan. HBO opleidingen zijn echt niet moeilijk. Het is maar net waar je interesse ligt. Ik ben echt niet slimmer dan mijn buurjongen die ITO gedaan heeft. Je zal zien dat hij binnen 10 jaar een goed belegger wordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik dat ook heb...dat ik de foto's altijd neem...![]()
Ik vroeg dat omdat je, no offence, zo jong en naïef overkomt...Van die opleiding bedoelk..
![]()
Daarom zei ik al...no offence...maar mijn ervaring is dat veel hoger opgeleiden een wat hautaine houding tentoonspreiden. En dat mis ik bij jou.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een opleiding zegt helemaal niks het is maar net waar je interesses liggen. Ik heb ook een opleiding datacommunicatie gedaan..Ik kan een bloemenwinkel beginnen, Eerst de Mavo toen de Bloemsierkunst richting op de landbouwschool want ik wilde een bloemenwinkel beginnen. daarna richting datacommunicatie omdat ik zoooveel verstand van computers had (wie niet) ook glansrijk gehaald hierna een hbo opleiding bedrijfscommunicatie gedaan. HBO opleidingen zijn echt niet moeilijk. Het is maar net waar je interesse ligt. Ik ben echt niet slimmer dan mijn buurjongen die ITO gedaan heeft. Je zal zien dat hij binnen 10 jaar een goed belegger wordOf iets anders wat hij echt leuk vind.
Ja dat doe ik ook! Ik ben altijd optimistisch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daarom zei ik al...no offence...maar mijn ervaring is dat veel hoger opgeleiden een wat hautaine houding tentoonspreiden. En dat mis ik bij jou.![]()
Zie het als een compliment![]()
Nou wees daar trots op...is zeldzaam imhoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook! Ik ben altijd optimistisch!Ik voel me niet beter als een ander, en ik zie een ander niet beter als mij.. misschien is het die houding
![]()
Ik ga ook lekker slapen het is alweer laat! Tim en Sanne zijn beiden ziekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou wees daar trots op...is zeldzaam imho![]()
Tim en Sanne zijn je kids ga ik even vanuitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker slapen het is alweer laat! Tim en Sanne zijn beiden ziekDus Tim staat straks om 6 uur alweer grieperig naast ons bed
![]()
Slaap lekker alvast! Ik zal nog even de uitgebreide berichten verwijderen PMorgen zoek ik verder voor een foto en anders maak ik er wel een!
Welterusten!![]()
Tim is ook 3 ;o)) Lekker zeg! 8 uur! Die van mijn levensloop zo'n beetjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tim en Sanne zijn je kids ga ik even vanuitM'n dochter Nena (3) zal wel rond een uur of acht komen...en welke berichten verwijderen je bedoeld weet ik niet...
![]()
Weltrusten !![]()
Slaap lekker, kom nog eens langs hier..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tim is ook 3 ;o)) Lekker zeg! 8 uur! Die van mijn levensloop zo'n beetjeWelterusten!
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij was er niet, dus ook geen rellen..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |