quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
TT gaat dus gebeuren bij de volgende LaPoster die geen nieuw topic maakt![]()
jamaar dah was ook zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zeg nog, ik wil geen lapo!!!! En het komt door Sebasser, want die zei dat er nog minstens zes post te gaan waren!
Vriendjes?
Ik rook vaak Marlboro Mediumquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef TheSorrow het volgende:
Marlboro light? Welke fag rookt er nou light
Ik heb al 48 uur nie gerookt ofzo, leuk dat ziek zijn
ja volgens mij ook....en nu is Skippy boos op me en wil ie allemaal enge dingen met me doen!quote:
Nou Broekie, gewoon lekker binnen blijven dan he! Blijf maar lekker hier in het hoekje! Ik ben stoofvlees aan het maken met frietjes...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Hoi.![]()
Dikke paniek overal man.![]()
Dikke file door dat gehucht waar ik woon.![]()
Ik dus denken "WTFBBQ?"
Dus ik kom thuis, zeg "hoi mams."
Toen zij mams het heule verhaal over brandende boot en dat scholene gevacueerd zijn.![]()
Naja, ik dus niks ruiken, zegt mams ga is achter in de tuin staan er ruik nog is.
Toen rook Broekpaling 't wel.![]()
Schijnt pleuris giftig te zijn maar ik vind 't lekker ruiken, net als verse shag, bezine, gas etc...![]()
Schijnt dat ook de brandweer door de straat is geweest met de melding ramen en deuren gesloten te houden.
Daar hebben we potvolpillen toch die alarmpalen voor die elke maandag van de nieuwe maand getest worden?![]()
Waarom ze die nou niet aan hadden gezet.
Maargoed, Broekpaling zegt hoi en rookt weer passief mee!![]()
Wat een post hee!![]()
Neenee, voor de volgende die de lapo doet en GEEN nieuw topic doet. Regels zijn regels!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja volgens mij ook....en nu is Skippy boos op me en wil ie allemaal enge dingen met me doen!
oke oke ik doe nooit meer posten dan op pagina zes...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neenee, voor de volgende die de lapo doet en GEEN nieuw topic doet. Regels zijn regels!
Sieg!!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou Broekie, gewoon lekker binnen blijven dan he! Blijf maar lekker hier in het hoekje! Ik ben stoofvlees aan het maken met frietjes...
Wat is er allemaal gebeurd dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:23 schreef Piovan het volgende:
Ik ben er weer.
Paar dingen
Stage bevalt me niet, opleiding ook niet. Ik stop. Ik ga in september naar een grafische opleiding. Ik heb nu vakantie tot september. Uhmm beetje werken ook nog.
Verder heb ik de laatste twee dagen veel problemen gehad.
8 maanden vakantie. de pleuris.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:23 schreef Piovan het volgende:
Ik ben er weer.
Paar dingen
Stage bevalt me niet, opleiding ook niet. Ik stop. Ik ga in september naar een grafische opleiding. Ik heb nu vakantie tot september. Uhmm beetje werken ook nog.
Verder heb ik de laatste twee dagen veel problemen gehad.
Eenschquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
TT gaat dus gebeuren bij de volgende LaPoster die geen nieuw topic maakt![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Broekpaling weet niet dat stoofvlees draadjesvlees is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |