draai dan ff man!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:51 schreef BeeDee het volgende:
Ik ging nog steeds roken, maar moet nog draaien. Laat me nou eens met rust !![]()
Niet veel meer volgens mij, denk dat veel mensen van het volle vorige topic gebruik maken om te verkassen..quote:Op zondag 28 januari 2007 03:50 schreef Djarum het volgende:
en weer verder!
Als ie vanochtend thuis komt ga ik het meteen vertellenquote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
zal ie ook wel fijn vinden om te horen denk ik ja!![]()
Je bent fijn meewerkendquote:
waar issie nu dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
Als ie vanochtend thuis komt ga ik het meteen vertellen
Werken... nachtdienst.quote:
En je bekent meteen dat je een nachtbraker bent?quote:
dat weet jij toch wel?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je bekent meteen dat je een nachtbraker bent?
Was toch bekend..quote:Op zondag 28 januari 2007 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je bekent meteen dat je een nachtbraker bent?
chill.. eindelijk weer een roker erbij..quote:
It takes one to know onequote:
it takes one badass to get a badass..quote:
je gaat me toch niet vertellen dat hier niet-rokers postenquote:Op zondag 28 januari 2007 03:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
chill.. eindelijk weer een roker erbij..
het werd al eenzaam aan het rokerstafeltje...
Was en isquote:
ben wel wat gewend... en het begint nu aardig uit te werken..quote:Op zondag 28 januari 2007 03:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als jij gezopen hebt wat je beweerd hou je 't aardig uit Djarum !![]()
Ik heb totaal geen badassquote:Op zondag 28 januari 2007 03:57 schreef Djarum het volgende:
[..]
it takes one badass to get a badass..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |