ben al bezig.. is een beetje gescrambeld idd..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
De OP is niet goed.
Zal niet lang meer duren medunktquote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef PeZu het volgende:
wanneer gaan ze nu stoeien met die grizzly man ?
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
trouwens die vosjes hebben me iets doen laten besluiten
ik ga de niels holgerson dvd box halen
Niels HOOOOOOOOOOOOOOlgerson, vliegt op een gans naar de zOOOOOOOOOOOOnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Wat een puike serie was dat toch altijd
ja met smirre de vos!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Wat een puike serie was dat toch altijd
De tune ken ik niet meerquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niels HOOOOOOOOOOOOOOlgerson, vliegt op een gans naar de zOOOOOOOOOOOOn
jeej.. nu issie wer goed!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Yup: moet nog een enter en onderaansmiley.
Hoezo kunnen ze dan niet rokenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Jimbo het volgende:
ik ga naar england met school
lopen een stel 14jarige wijven te zeiken dat ze dan 72 uur niet kunnen roken dus hebben ze fucking nicotine pleisterswat een zielige attentionwhores
Wat je net quote staat er nog net zo fout als dat het er stondquote:Op zondag 28 januari 2007 23:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
jeej.. nu issie wer goed!
maar hij lijkt hem wel niet goed op te slaan in de wiki!...
of ligt dat aan mij..![]()
Ik denk dat ie gewoon in mijn geheugen gebrand staat, want het deuntje zat meteen in mijn hoofd toen ik het las !quote:
ik wou net zeggen bij ons werd er tijdens schoolreisjes (quote:
Ghege...was toen een beginnend puber volgens mij...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Niels HOOOOOOOOOOOOOOlgerson, vliegt op een gans naar de zOOOOOOOOOOOOn
in england mag t aleen in je eigen huis en op de hoek van de staten staan soms areas waar t mag, maar daar gaan we dus niet voor stoppen als we met een man of 30 zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |