quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zou zeggen, sleur jezelf door die stage en leer daarvan.
Beetje je studie opgeven omdat dat deel tegenvalt.
Zeg niet dat het makkelijk is, maar ik persoonlijk vind het geen reden om te stoppen met je studie. Zou eerder kijken naar een andere stage.
Je moet m wel met tags copy pastenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel dat ik het niet kan!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Je moet wel stoppen Piovan, want dit moet je de rest van je leven blijven doen
En als je dat totaal niet wil
Wij zijn gewoon vet leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:25 schreef master_X het volgende:
ik rook nog steeds niethehe maar is wel gezelig hier altijd
![]()
Ik zei toch: ik kan compu aanzetten, ik kan compu afzetten, ik kan letters typeren en meer nie!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je moet m wel met tags copy pastenHeb je de OP gecopied?
En wat voor eenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef PeZu het volgende:
ik had de lapo hoor
duh ik werd gedwongen pezuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef PeZu het volgende:
ik had de lapo hoor
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef Djarum het volgende:
*geeft Piovan een ondersteunende knuffel
nou zeg ik zei gewoon fatsoenlijk hoiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En wat voor een
Maar Tezz zou over haar angsten heen stappen en de nieuwe maken
De Wki is kwijt, kun je vorige OP in de wiki zetten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef Snakey het volgende:
Eh, doe deze maar, centraal dus.
ik heb de mijne maar 26 genoemdquote:
Ik doe nu 2e jaar MBO BOL Niveau 4 Bouwkunde.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef Zeurberus het volgende:
Piovan, hoeveelste jaar ben je en wat voor studierichting doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |