WOW dat zijn dan toch wel weer 100 punten Zeurtje! Goed van je!quote:
Je hebt geen leven?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Feit dat ik daarover zo consequent post moet genoeg zeggen
Maar waarom bespreek ik dit soort dingen met mijn surrogaat familie?
Je bent lief Zeurberus! En ga zo door ga zo door! Als het de ware is moet je er zekers voor gaan!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Feit dat ik daarover zo consequent post moet genoeg zeggen
Maar waarom bespreek ik dit soort dingen met mijn surrogaat familie?
Spuitje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef Piovan het volgende:
WAT MOET IK DOEEEEEEEEEN
MANMANMAN IK WORD GEK
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je bent lief Zeurberus! En ga zo door ga zo door! Als het de ware is moet je er zekers voor gaan!
Maar neuken blijft neuken
STOP GEWOON MET SCHOOL, GA WERKEN, BEGIN IN SEPTEMBERquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef Piovan het volgende:
WAT MOET IK DOEEEEEEEEEN
MANMANMAN IK WORD GEK
Nee kant zat er altijd al hoor! Maar houd ik soms angstvallig verborgen ha haquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik ontdek een heul nieuwe kant van jou Tezz
Ik heb je liever met, en nu weten we toch al dat ie er isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee kant zat er altijd al hoor! Maar houd ik soms angstvallig verborgen ha ha
Dat komt vanzelf wel, daar twijfel ik niet aan, alleen nu nog niet en dat is eigelijk wel primaquote:
ja nu ben ik door de mand gevallen he.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb je liever met, en nu weten we toch al dat ie er is
Hoe moeilijk is het, hele OP kun je copy pastenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
Kut pagina zes. Ik durf niet meer te posten. Straks heb ik weer de lapo en moet ik een nieuw topic openen wat ik niet wil (want ik kan dat nie zo goe) en dan gaan Skippy en QB peuken op mij uitdrukken snif huil snif paniek
Nee kan ik nie! Kan compu aanzetten en kan compu afzetten en letters typeren, daar ben ik heul goed in. Maar in OP's maken, topics starten, fipo-en etc niet hoor! Echt nie! HELLUPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het, hele OP kun je copy pastenKom op chick, je kunt het best
Eten met je homies op de parkeerplaats.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Valt wel mee, het koelt zo snel af
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind dat wie de lapo ok heeft, Tezz nieuwe topic gaat maken. Ze komt maar eens over dr angst heen
Zeurberus, lunchen in de stad en k mocht shoppen
NIEUW TOPICquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee kan ik nie! Kan compu aanzetten en kan compu afzetten en letters typeren, daar ben ik heul goed in. Maar in OP's maken, topics starten, fipo-en etc niet hoor! Echt nie! HELLUP
Kan je lekker in de bouw aan de slagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef Piovan het volgende:
Als ik dat doe, heb ik acht maanden "vrij'
WTF
k Was met mn moederquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Eten met je homies op de parkeerplaats.![]()
Nee dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Kan je lekker in de bouw aan de slag![]()
![]()
oke oke oke I give it a try. Nie boos worden he als het niet lukt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NIEUW TOPIC
COPY PASTE OP
KLAAR
Take it away
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:16 schreef Zeurberus het volgende:
Kinderen als excuus gebruiken
Maar zie wel dat de playmobiel weer vrij is!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
oke oke oke I give it a try. Nie boos worden he als het niet lukt!
Wij staan je bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:19 schreef Tezz het volgende:
ik vin ut wel eng hoor
En dat is een moederquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef Tezz het volgende:
lang leve de sigaretten en de drank
ja geloof me maar, zonder siga en drank overleef je het echt nie als moeder hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En dat is een moeder![]()
(wel een toffe hoor)
Goede tipquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja geloof me maar, zonder siga en drank overleef je het echt nie als moeder hoor!
Stel je voor dat je ook nog eens moeder zou zijn(wel free acces to playmobil)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef Zeurberus het volgende:
ik overleef het sowieso niet zonder die twee
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zou zeggen, sleur jezelf door die stage en leer daarvan.
Beetje je studie opgeven omdat dat deel tegenvalt.
Zeg niet dat het makkelijk is, maar ik persoonlijk vind het geen reden om te stoppen met je studie. Zou eerder kijken naar een andere stage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |