Ja shit was ik net in de winkel voor kamelen, net te laat Pio, volgende ronde!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Piovan het volgende:
[..]
nee, geen sigaretten aub.
Wilde havanas![]()
quote:
goh kun je beter iets anders nemen om mee te spelenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Sebasser het volgende:
ik ben mezelf aan het vervelen en speel nu met mijn teenhaar![]()
Thank you, thank you very muchquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja shit was ik net in de winkel voor kamelen, net te laat Pio, volgende ronde!
Hier QB, vangen!
nee, gatverquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
goh kun je beter iets anders nemen om mee te spelen![]()
Maar dat dan niet melden hier he![]()
ik dacht heul niet aan piemels hoor!quote:
Ja, vast.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik dacht heul niet aan piemels hoor!
Ik bedoelde neuspulk!![]()
![]()
Doe niet zo vervelendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, apart.
woorden lezen, en dan zeggen dat je ze hebt gehoord.
Ben jij mijn surrogaat zusje dan?quote:
Mits lelijk zal dat het wel worden jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben jij mijn surrogaat zusje dan?
Dus je bent lelijk?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef Zeurberus het volgende:
*knuffelt surrogaat zusje
iemand een peuk?
Laatste trein kwam niet opdagen...dus moest onverwachts bivakkerenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
Hoe was je 'date' gisteren in Amsterdam Zeur?
Aww, had ie een date?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
Hoe was je 'date' gisteren in Amsterdam Zeur?
En, geneukt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Laatste trein kwam niet opdagen...dus moest onverwachts bivakkeren![]()
Werd een hele lange date dus![]()
Jij wel seks en ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Laatste trein kwam niet opdagen...dus moest onverwachts bivakkeren![]()
Werd een hele lange date dus![]()
quote:
sssssht het gaat over sex met zeurberusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef tho_Omas het volgende:
Zo McDonalds is weer op. Wat een depressieve mensen werken daar toch altijd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef tho_Omas het volgende:
Zo McDonalds is weer op. Wat een depressieve mensen werken daar toch altijd.
Had ie maar naar mij moeten luisteren en bloemen voor haar mee moeten nemen.quote:
Ik wil heul geen seks, dat kan op dit moment dingen ernstig in de war gooien en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij wel seks en ik nietLifes unfair
![]()
Kerels blijven domquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Had ie maar naar mij moeten luisteren en bloemen voor haar mee moeten nemen.
Dat hoef ik niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
sssssht het gaat over sex met zeurberus
Ja dat zei je gister ook maar wij geloven je niet! Neuken is immers neuken!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik wil heul geen seks, dat kan op dit moment dingen ernstig in de war gooien en daar heb ik geen zin in.
Dit is er een voor lange termijn![]()
Thats cutequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik wil heul geen seks, dat kan op dit moment dingen ernstig in de war gooien en daar heb ik geen zin in.
Dit is er een voor lange termijn![]()
Chocolade taart had ik meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Had ie maar naar mij moeten luisteren en bloemen voor haar mee moeten nemen.
Ik had gister McDonaldsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goedenavond mademoiselle de bonheur.
'vrouwke van ut goei leve" noemen wij dat hier in het zuidenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goedenavond mademoiselle de bonheur.
Feit dat ik daarover zo consequent post moet genoeg zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat zei je gister ook maar wij geloven je niet! Neuken is immers neuken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |