Sounds good hèquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:35 schreef Tezz het volgende:
ik heb net eten op. Het smaakte minder lekker dan ik had gehoopt. En nu heb ik eens zin in witlof schotel uit de oven! Whehehehe ik heb geen witlof in huis!
Die eet ik niet opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Piemels zijn oook van vlees hoor![]()
Maar hij plaagde zelfmeerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken zoveel mensen die 17 zijn of waren.
Goed plan! Is wel ver rijden naar Brabant hoor QB !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sounds good hèMorgen? En nodig mij uit?
Crap, zit je daar helemaalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed plan! Is wel ver rijden naar Brabant hoor QB !
is niet opgewarmdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Crap, zit je daar helemaalDan maar opgewarmd van Sebagger
Zou Sebas het zelf hebben gemaakt of heeft moeder dat gedaan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Crap, zit je daar helemaalDan maar opgewarmd van Sebagger
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zou Sebas het zelf hebben gemaakt of heeft moeder dat gedaan?
moederquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zou Sebas het zelf hebben gemaakt of heeft moeder dat gedaan?
AUquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Moet ie me niet kwaad maken, dan bijt k m eraf
witlof?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, ze eten hier spaghettiDus moet ik n pizza in de oven gooien ofzo
Ja dat van die tomaten daar twijfelde ik niet aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]![]()
Ze kan heel goed eten maken hoor
maar die tomaten shit heb ik wel zelf gemaakt![]()
Zoals het hoort! Niks aanpassen aan dat tuig!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Of lekkere tortilla maken met aardappelschijfjes, geklopt ei, knoflook en wat groentes erdoor. Jummie en zo klaar !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat ligt nog in de winkel, pizza hier in de vriezerquote:
Skippy, een pc mee onder de douche nemen is gevaarlijk hoor! Helemaal als je naakt bent!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Niks aanpassen aan dat tuig!
Tostiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:42 schreef Piovan het volgende:
Ik heb nog niks gegeten
mams is werken, en ik kan niks
Heej Pio, heb je meteen een leuke studie gevonden! Ga naar de koksschool!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:42 schreef Piovan het volgende:
Ik heb nog niks gegeten
mams is werken, en ik kan niks
Mja, niet gezond hèquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Niks aanpassen aan dat tuig!
Ik had laatst tortellini, telt dat ook? Aardappelschijfjes zij niet standaard in huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of lekkere tortilla maken met aardappelschijfjes, geklopt ei, knoflook en wat groentes erdoor. Jummie en zo klaar !
(wat raar, mijn favo forum was CUL, en ineens voel ik me hier ook helemaal thuis! Gek zeg!)
Nee, ik wil naar een grafische school.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Pio, heb je meteen een leuke studie gevonden! Ga naar de koksschool!
Tortelini is pasta. Ook errug lekker, vooral de verse van de appie happie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik had laatst tortellini, telt dat ook? Aardappelschijfjes zij niet standaard in huisWat meot je met dat ei
En de meeste groentes zijn
Maar verder...
Naaaaaaah, dat wordt m nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tortelini is pasta. Ook errug lekker, vooral de verse van de appie happie.
Een tortila is een spaanse maaltijd'taart'. Eitjes lolkloppen met melk (is goed voor elk), aardappelschijfjes er doorheen, peper zout en bijvoorbeeld wat champignons en uitjes, dan wat geraspte kaas er door en in een koekepan gieten. Ff laten bakken, omkeren, andere kant bruin bakken en in punten snijden. lekker met sla!
da's dan toch klote dat je niks kunt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar een grafische school.
Chesterfieldje QB?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Naaaaaaah, dat wordt m niet
En nu maar weer back on topic, dalijk krijg je heimwee![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
da's dan toch klote dat je niks kunt!
Chesterfieldje Pio??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef Piovan het volgende:
Praat eens niet zo over eten aub.
Ik word gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |