En ondertussen kwam er misschien al genoeg binnen om je knijn te vloerenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dat was toen ik m'n hoofd uit het raam stak om even te chekken.![]()
Nee, konijn staat verre van open ramen en deuren, binnenshuis ruikt het nog gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En ondertussen kwam er misschien al genoeg binnen om je knijn te vloerenEgoist
Zomg! Dat een mensenlong in het ook snel kan falen door bepaalde gassen. Met de dood als gevolgquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik snap het eerste gedeelte van je zin niet
16quote:
Hoeveel graden ben je nu dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pappa en Mamma en Oma en Opa hebben er vroeger nog gewoond..
Opa heb ik helaas nooit gekend.![]()
Toen ik nog -20 was was ie al weg, hopelijk tot over heeeeel veel jaartjes Opa!![]()
![]()
Ja, maar je zin klpte niet op mijnequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zomg! Dat een mensenlong in het ook snel kan falen door bepaalde gassen. Met de dood als gevolg![]()
ja broek! we weten het van iedereen al!quote:
Dat dacht ik iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
16, maar geloof me, lichamelijk en geestelijk loop ik ver op m'n leeftijd vooruit.
![]()
Hm, niks van te merken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
16, maar geloof me, lichamelijk en geestelijk loop ik ver op m'n leeftijd vooruit.
![]()
Oh ja, jij was 22quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja broek! we weten het van iedereen al!![]()
Tot nooit meerquote:
... iedereen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja broek! we weten het van iedereen al!![]()
Vluchtelingenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Djarum het volgende:
Oh QB! Hij vlucht!
oplettend hoor!quote:
Nee, ik zou het verzet leiden en die kut Duitsers pwnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als jij zo rond 1942 (of was het 1952?)zou leven, zou je dus geen joden bescherming bieden?
Wat eet je? k Heb hongerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Djarum het volgende:
ga ok ff eten!
maybe tot vanavond..
moet nog veel studeren... snif..
![]()
![]()
Ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, ik zou het verzet leiden en die kut Duitsers pwnen
haha.. sorry.. de spaghetti overblijfselen van gister..quote:
Ook een goed ideequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Komt opeens iemand op zo'n duitse torenwachter aflpen.
duwt hem/haar naar beneden, terwijl ie PWND scheeuwt
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Komt opeens iemand op zo'n duitse torenwachter aflpen.
duwt hem/haar naar beneden, terwijl ie PWND scheeuwt
Nou, nee dankjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha.. sorry.. de spaghetti overblijfselen van gister..
omdat je spaghetti zoiezo al smerig vond.. denk ik dat je dit al helemaalvindt..
maar je mag met liefde een happie komen mee eten hoor!![]()
ik ruik het (wel lekker)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wraps gegeten met gehakt, komkommer, sla, tomaat, knoflook en tomatensaus met peterselie erin![]()
Mijn oom was ook 17quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
minderjarigen die zelfmoord willen plegen [afbeelding]
Witlof in 2 plakken wikkelenquote:
Vleesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wraps gegeten met gehakt, komkommer, sla, tomaat, knoflook en tomatensaus met peterselie erin![]()
Opgewarmd isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
kom maar halen, ik heb nog een halve schotel
Piemels zijn oook van vlees hoorquote:
Vlees doen we niet aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
Ham moet er ook bij
ja maar QB eet geen vleesch, dus doen we dat er ook niet in he Skipquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
Ham moet er ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |