Ga een pagina terug en lees tot je hier bent, het nieuws gaat over de plek waar ik woon!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Djarum het volgende:
*loopt binnen.. ploft neer en steekt een peuk aan
haha, dat heb ik idd net gedaan!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga een pagina terug en lees tot je hier bent, het nieuws gaat over de plek waar ik woon!!![]()
HET KONIJNquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee!![]()
Anders gaat Broekpaling met Pa, Ma en broertje, EN het konijn, zo'n lief oud beestje kan ik niet alleen laten!(9 jaartjes en nog steeds zindelijk en houdt van relaxen en privacy zo nu en dan
)
naar Oma en Opa toe.![]()
Nop.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je vlammen zien uit je raam ofzo?
Dat word ik morgen geheid wakker met een kater.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:14 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, dat heb ik idd net gedaan!
als het echt chaos wordt ,mag je wel bij mij pitten hoor paling!![]()
nu al Pi?..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:17 schreef Piovan het volgende:
Wie heeft er een touw te koop
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat word ik morgen geheid wakker met een kater.![]()
Als het te erg wordt of we krijgen een waarschuwing is Broekpaling pleite, offcourse I will let you guys know.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
HET KONIJNGa naar je oma, nu
! Arm konijn
!!
En jij mag ook niet dood
Thats hotquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb me al 4 dagen niet geschoren![]()
*schuurt over wang
Als het jou al in je lichtwegen brandt, zon knien heeft veel minder nodigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het te erg wordt of we krijgen een waarschuwing is Broekpaling pleite, offcourse I will let you guys know.![]()
Maar het schijnt op te klaren, 't is in ieder een stukkie duidelijker zicht buiten.
Ik garandeer niks (blauwzuur zakt toch naar de grond?) maar ik weet bijna zeker dat Broekpaling vanaaf weer alleen in z'n bedje slaapt.
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:19 schreef Djarum het volgende:
maar je woont dus vlakbij die brand in velsen?
*spuit elf vraag..![]()
Een mensenlong ook niet hoor, vooral niet die van een ongetrainde zoals die van Broekpalingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als het jou al in je lichtwegen brandt, zon knien heeft veel minder nodig
Je zei knien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
ik al 2 weken nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb me al 4 dagen niet geschoren![]()
*schuurt over wang
Pappa en Mamma en Oma en Opa hebben er vroeger nog gewoond.quote:
hmm..quote:
Ik snap het eerste gedeelte van je zin nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een mensenlong ook niet hoor, vooral niet die van een ongetrainde zoals die van Broekpaling![]()
Maar dat was toen ik m'n hoofd uit het raam stak om even te chekken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pappa en Mamma en Oma en Opa hebben er vroeger nog gewoond..
Opa heb ik helaas nooit gekend.![]()
Toen ik nog -20 was was ie al weg, hopelijk tot over heeeeel veel jaartjes Opa!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |