Is dat die kerel die zijn handen aan zijn leuter had vastgeplakt met secondelijm in American Pie?quote:
jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is dat die kerel die zijn handen aan zijn leuter had vastgeplakt met secondelijm in American Pie?
*Met hangende schouders weggaatquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Tezz het volgende:
TT: niemand, behalve jij BeeDee (snif)
ja succes enzoquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is dat die kerel die zijn handen aan zijn leuter had vastgeplakt met secondelijm in American Pie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
the things you do in life, echo on in eternity!quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Tyler..Durden het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef Broekpaling het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Ik had ooit een leraar die om de vijf minuten dat door de klas brulde.quote:
wel op tijd water geven hequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen puppy's.![]()
Ik heb een bejaard konijntje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |