Ik hoop het!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pio, het gaat helemaal goed komen met jou hoor !
Morgen wel, als ik weer om 9 uur moet representen op school.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
hadden jullie ook afkickverschijnselen vanmiddag?
wel nagedacht pio maar ik heb nog steeds geen foto van mezelf. Echt geloof me nou, als je kinderen krijgt staan alleen die kutjong lieve snoetjes op je foto's en jij zelf echt never nooit meer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef Piovan het volgende:
Tezz heb je nog nagedacht als je in de collage wil?
Ok, ik geloof je zeker hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
wel nagedacht pio maar ik heb nog steeds geen foto van mezelf. Echt geloof me nou, als je kinderen krijgt staan alleen die kutjong lieve snoetjes op je foto's en jij zelf echt never nooit meer!
teenage dirtbag!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef Piovan het volgende:
Maar ik ga een filmpje kijken!
Loser - Romatische Comedy
Paul verhuist van het platteland naar New York om daar te studeren. De overgang valt niet mee: hij heeft geen vrienden en z'n kamergenoten maken 'm constant belachelijk. Dan ontmoet hij Dora, die een verhouding heeft met een professor aan de universiteit, en wordt hij verliefd.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef Piovan het volgende:
Maar ik ga een filmpje kijken!
Loser - Romatische Comedy
Paul verhuist van het platteland naar New York om daar te studeren. De overgang valt niet mee: hij heeft geen vrienden en z'n kamergenoten maken 'm constant belachelijk. Dan ontmoet hij Dora, die een verhouding heeft met een professor aan de universiteit, en wordt hij verliefd.
Het is 20.30. Hij begint.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik heb niks te doen, en wil even een film kijken zonder over na te denken.![]()
Reclamequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is 20.30. Hij begint.
Tot over vijf minuten!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef BeeDee het volgende:
Zo..gedouched, gegeten, bammetjes gesmeerd, ff op de bank geslapen TV gekeken.Over een half uurtje off to work..
![]()
Bakkie koffie misgelopen..
naja, volgende keer dan maar
![]()
* rookt nog ff een peukie..[afbeelding]
Ik ben process operator bij een olieraffinaderij....quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat doe je eigenlijk voor werk BeeDee?
ach sooooooooooquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben process operator bij een olieraffinaderij....![]()
Ruim begrip maar doe voornamelijk werk omtrent beladen en lossen van olietankers, (zee- en binnenvaart) , maar ook waterzuivering, opslag van gekoelde gassen ed..
![]()
dies toch homo?quote:
Ligt eraan...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach soooooooooo
Enne betaalt dat een beetje goed ( met andere woorden: ben je-material?)
ja gaat weer lekker he! En bij jou, de blauwzuur een beetje opgetrokken?quote:
ach ik ben zelf voorzienend zeg maarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ligt eraan...weennie of je 2 x modaal veel vind..
en nog in de carriërelijn
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
2 t's joh!![]()
Je mist een T!!1!!1[insert Piovan reactie]
Jeps, weer een bijna frisse lucht, vanmiddag was 't wel weer duidelijk aanwezig toen we weer in de file stonden omdat de A9 volgens mij weer dicht was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja gaat weer lekker he! En bij jou, de blauwzuur een beetje opgetrokken?
nee man die man is gayquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar Kirk Hammett niet hoor, die heeft een vers zoontje.![]()
Zelfvoorzienend is een goeie omschrijving..quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach ik ben zelf voorzienend zeg maar
kwas gewoon nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zelfvoorzienend is een goeie omschrijving..![]()
Gitarist van Metallica R-tard.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
who the fuck is Kirk Hammett?
O, dat was bij jouw in de buurt...is het brandje wel geloof ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeps, weer een bijna frisse lucht, vanmiddag was 't wel weer duidelijk aanwezig toen we weer in de file stonden omdat de A9 volgens mij weer dicht was.
We stonden we amper 800 meter van huis, half uur in de file gestaan.![]()
800 meter mensen!!![]()
net of iedereen dat maar moet wetenquote:
Ja!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of iedereen dat maar moet weten
![]()
quote:
Das kut. Kijk maar naar RTL 5quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dirty Dancing 2 is op tv. [afbeelding]
kruip eens uit de pit er is meer dan bier, modder en gitaren in deze wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |