nee, ik ging naar de stad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal..![]()
![]()
Ik kom ff zwaaien en ook weer meteen weg waarschijnlijk, want ik krijg visite zometeen! Alles oke hier?
prima hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal..![]()
![]()
Ik kom ff zwaaien en ook weer meteen weg waarschijnlijk, want ik krijg visite zometeen! Alles oke hier?
klinkt als een wisselvallige dagquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Zeurberus het volgende:
mogguh allen
*peuk opsteekt
Hele dag in de boeken en vanavond afscheidsfeest van mijn oud leidinggevende.
quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:30 schreef Stommie het volgende:
[..]
* is sprakeloos.....
sigaretje iemand?
nu je het zegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Tsk, al die mensen die zelf geen foto erop zetten en tch even gaan bedenken wat wel en niet met die collage moet gebeuren, dacht het niet hè
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat is er mis met de collage die ik had gemaakt!?
Niks...hij is alleen nog een beetje leeg. Maar gaat verandering in komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat is er mis met de collage die ik had gemaakt!?
Jij kent zijn collage zeker nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niks...hij is alleen nog een beetje leeg. Maar gaat verandering in komen![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij kent zijn collage zeker niet
wacht, ik vraag het lars evenquote:
hij zegt jaquote:
Have funquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef BeeDee het volgende:
moet vanavond werkenGa dus voorbereidingen treffen..
![]()
![]()
eik niet neequote:
Melk? Suiker? Wiet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Piovan het volgende:
Ja ik!!!!!!!!!!!
Muah muahquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Tezz het volgende:
Hoe is het met de zoektocht Pio?
ben je een beetje crea bea?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Muah muah
Ik kom uit in die tests bij vormgeven en kunst.
Grafisch vormgever lijkt me wel wat.
DTP-er worden. Is in ieder geval veel werk in te vinden ! je kunt ook eerst beginnen als zogenaamde 'stapelturk' in een drukkerij en ondertussen vier dagen in de week naar school om grafisch vormgever te worden. Dan zoek je een baan als DTP-er ergens en na een jaartje of vijf voor een baas gewerkt te hebben ga je dan freelancen! Leuke business hoor!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Muah muah
Ik kom uit in die tests bij vormgeven en kunst.
Grafisch vormgever lijkt me wel wat.
Ja hoor, ik teken graag, ik photoshop graag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je een beetje crea bea?
behalve dan dat je je iegen dood in scene weet te zetten?
do emaar een wiet cappucinoquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
bakkie pleur Pezu?
drink hem hier wel op, peukie erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |