Wel!!quote:
NIETES NIETES NIETES NIETES NIETES NIETES NIETES NIETES NIETES NIETESquote:
[me=BeeDee schrikt op en stoot hersens tegen plafondquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef -skippybal- het volgende:
* Stormt] tyfus hard binnen met electrische gitaar op volle kracht!! [/me]![]()
En ook geen school.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Don't know...en volgens mij werkt ze niet![]()
ik weet het ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:41 schreef BeeDee het volgende:
Huh, deed toch echt hetzelfde als daarnet![]()
ze is gat in de dag aan het slapenquote:
Ze zoekt een vent met ruggengraat, penis van 25 cm en veel geld schat ik zoquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
En ook geen school.
zal ze helemaal niks doen ?![]()
Oh dear...quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
En ook geen school.
zal ze helemaal niks doen ?![]()
ja een redelijk gatquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat zal vast...er worden ook flinke gaten in de nacht geslagen tenslotte![]()
Ook ietwat brakjes hier..quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een redelijk gat![]()
ik was allen al om 9.15 weer up and running kruiping
Meesten van ons hebben een leven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef Piovan het volgende:
WAAR ZIJN JULLIE
ik 9.00quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een redelijk gat![]()
ik was allen al om 9.15 weer up and running kruiping
Heej Broek ! Nog twee nachtdiensten hier en dan weekendquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meesten van ons hebben een leven.![]()
Nog 1 dag en dan weekend!![]()
Bewaking ofzeau?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Broek ! Nog twee nachtdiensten hier en dan weekend![]()
![]()
Je leeft nog?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
Nog wat spannends gebeurt hier?
Hihi, ik zij beurt, hihi, nu weer.![]()
Was werken gisteravond...gewoon weer 3 topics gemistquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
Nog wat spannends gebeurt hier?
Hihi, ik zij beurt, hihi, nu weer.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was werken gisteravond...gewoon weer 3 topics gemist![]()
Maar heb je het fotocollage gezien in de OP ?![]()
Ja, zou wel handig zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Misschien handig om de namen onder de plaatjes te zetten?![]()
Ow en volgens mij zijn 't tot nu to vlnr:quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Misschien handig om de namen onder de plaatjes te zetten?![]()
ik ontken allesquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow en volgens mij zijn 't tot nu to vlnr:
-Skippybal-, Djarum, Queen_Bee, Piovian en PeZu![]()
En ik weet niet of 't gewenst is om usernames erbij te zetten....kliekjesvorming enzoot..![]()
nee, ik ging naar de stad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal..![]()
![]()
Ik kom ff zwaaien en ook weer meteen weg waarschijnlijk, want ik krijg visite zometeen! Alles oke hier?
prima hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Tezz het volgende:
Hallo allemaal..![]()
![]()
Ik kom ff zwaaien en ook weer meteen weg waarschijnlijk, want ik krijg visite zometeen! Alles oke hier?
klinkt als een wisselvallige dagquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Zeurberus het volgende:
mogguh allen
*peuk opsteekt
Hele dag in de boeken en vanavond afscheidsfeest van mijn oud leidinggevende.
quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:30 schreef Stommie het volgende:
[..]
* is sprakeloos.....
sigaretje iemand?
nu je het zegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Tsk, al die mensen die zelf geen foto erop zetten en tch even gaan bedenken wat wel en niet met die collage moet gebeuren, dacht het niet hè
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat is er mis met de collage die ik had gemaakt!?
Niks...hij is alleen nog een beetje leeg. Maar gaat verandering in komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat is er mis met de collage die ik had gemaakt!?
Jij kent zijn collage zeker nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niks...hij is alleen nog een beetje leeg. Maar gaat verandering in komen![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij kent zijn collage zeker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |