Is dat die kerel die zijn handen aan zijn leuter had vastgeplakt met secondelijm in American Pie?quote:
jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is dat die kerel die zijn handen aan zijn leuter had vastgeplakt met secondelijm in American Pie?
*Met hangende schouders weggaatquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Tezz het volgende:
TT: niemand, behalve jij BeeDee (snif)
ja succes enzoquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is dat die kerel die zijn handen aan zijn leuter had vastgeplakt met secondelijm in American Pie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
the things you do in life, echo on in eternity!quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Tyler..Durden het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef Broekpaling het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Ik had ooit een leraar die om de vijf minuten dat door de klas brulde.quote:
wel op tijd water geven hequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen puppy's.![]()
Ik heb een bejaard konijntje.![]()
is ook echt zo'n opmerking van een overijverige leerlingquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik had ooit een leraar die om de vijf minuten dat door de klas brulde.
Getergde man was dat.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik rook met toch al kapot dus waarom niet nog een opsteken
Mooi UI heb je daar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik rook met toch al kapot dus waarom niet nog een opsteken
Laat ze los.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
Ik mis zeurberus............mijn moedergevoelens beginnen een beetje te wringen![]()
gewoon je muren bij voorbaat al nicotinegeel vervenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en weer op....
toch wel lekker binnen roken.... straks in mn nieuwe huis willen we het niet meer doen... waarschijnlijk zal het binnen een maand al wel weer zo zijn
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
gewoon je muren bij voorbaat al nicotinegeel verven
dat zeg ikquote:
ohquote:
ik ben blij als dat kutplaystationspel uitgespeeld is. Mag ik eindelijk ook weer eens tv kijken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Wel okay hoor, die film
Nooit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
niet doen dadelijk word je homo of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |