quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Mên, er is niets erger dan Friesland, zelfs Drenthe niet. En Brabant is leuk, maar limburg is kut
Ik kan zo'n lapo niet laten rusten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:20 schreef PeZu het volgende:
ooh het gaat verder
ik dacht met zo'n TT we stoppen ermee
Nee, iedereen heeft wat tegen Frieslandquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:22 schreef Zeurberus het volgende:
Goed, ik weet dondersgoed hoe hypcriet ik bezig ben, maar hier in de randstad is dat een beetje ingebakken.
Je hoeft dus geen goede argumentatie te verwachten op dat gebied, die is er niet. Het feit dat ik weet dat ik enorm hypocriet bezig ben is al heel wat. Het blijft een eeuwige twee-strijd, 'de grote stad' vs 'het platteland'.
Elke provincie heeft een ingebakken 'haat' jegens een andere provincie, die is er gewoon en als je die 'haat' niet hebt dan mag je jezelf gelukkig prijzen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft wat tegen Friesland![]()
Ik weet wat je bedoelt. Maar ik heb gelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wat tegen drenthe, brabant en limburg.
Jij wat tegen fryslan.
En dat bedoel ik dus met provincie vs provincie 'haat'
quote:
Jij vindt Friesland toch ook wel stomquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:27 schreef opgebaarde het volgende:
Brabant is anders niet het platteland hoor, we zijn qua economie nummertje 2 van Nederland.
We hebben beide gelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Maar ik heb gelijk.
Wat kan je nou tegen Drenthe hebben ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wat tegen drenthe, brabant en limburg.
Jij wat tegen fryslan.
En dat bedoel ik dus met provincie vs provincie 'haat'
Omgquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
maare hoezo heeft iedereen wat tegen friesland,je kan tenminste avonds over straat zonder verkracht/beroofd/gestoken te worden.
Dôh, hij komt uit the big city en hier zijn alleen achterlijke boeren die het bij lange na niet bij the big city halenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat kan je nou tegen Drenthe hebben ?![]()
Ik heb in fryslan ergens overnacht waar de deur niet eens op slot werd gedaan. De volgende dag gingen we naar de oma van degene met wie ik was en we konden zo naar binnen, niets geen sloten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
maare hoezo heeft iedereen wat tegen friesland,je kan tenminste avonds over straat zonder verkracht/beroofd/gestoken te worden.
En Groningen, Noord-Holland, Zuid-Holland, Overijssel, Gelderland, Flevoland, Limburg en Zeelandquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij vindt Friesland toch ook wel stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |