Ow okeej ! You go girl !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei seksgebrekEN ik geef ze mn nummer niet dus ik meot de kroeg in wil ik ze weer tegen komen en seks hebben
Ik heb me net ingeschreven bij een erotische groothandel! jij kan een goeie klant van me worden dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei seksgebrekEN ik geef ze mn nummer niet dus ik meot de kroeg in wil ik ze weer tegen komen en seks hebben
haha een bad met whirlpoolquote:
hahaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef BeeDee het volgende:
Maar, maar...dan weten ze waar ze woont..als ze een whirlpool zou hebben..en dat wil ze nou juist niet.![]()
Huh ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:36 schreef oranjekoek het volgende:
Pratend opblaasschaap hahahaa geweldig!
Jatterdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
KILLING SPREE 1!!11 oneone
einz;;d;:D::d;d;: einz mit heinz und tosti
!!11
quote:[19:36:42] Piovan | waa: heeft hij een kloon p8
[19:36:55] Sebas 'there: Killing spree! 1! D: d:! !: 1!:!:
[19:37:01] Sebas 'there: Triple killingspree! ! 1;d D:D:D
[19:37:05] Sebas 'there: Ownage !!: d :1 D:`1 !:!!:!
[19:37:11] Sebas 'there: Unreal tournament FTW
Ah please ! en je weegt maar 65 kilo ofzo zeker...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Verdomme, k zat telkens van alles aan en uit te doen omdat ik te vet zou lijken, maar k heb nu zopiets van woteverIk ben bezig omdat vet weer terug te sturen naar waar het vandaan kwam, and if they dont like it, so be it
Daar had ik vroeger ook heel veel last van, en elke keer maar weer andere kleding bekijken..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Verdomme, k zat telkens van alles aan en uit te doen omdat ik te vet zou lijken, maar k heb nu zopiets van woteverIk ben bezig omdat vet weer terug te sturen naar waar het vandaan kwam, and if they dont like it, so be it
Neuh, k heb n skijthekel aan die wijven die jij bedoeltquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ah please ! en je weegt maar 65 kilo ofzo zeker...![]()
31quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ah please ! en je weegt maar 65 kilo ofzo zeker...![]()
Ik heb gisteren de nieuwe cd van weight watchers besteld je kan wel een kopie krijgen als ik hem binnen hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ben je dan soms superslank?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neuh, k heb n skijthekel aan die wijven die jij bedoelt
Maar door mn even op kamers wonen is er teveel bij aangekomen, slank ben ik niet![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger ook heel veel last van, en elke keer maar weer andere kleding bekijken..
Nou, dat was me kut zeg.
Tegenwoordig heb ik alle zooi weggeflikkerd, en is mijn normale kleding een afvalzak boven, en een sinterklaaszak beneden.
'k Geloof niet zo in die dingenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de nieuwe cd van weight watchers besteld je kan wel een kopie krijgen als ik hem binnen heb![]()
Superslankquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:40 schreef Sebasser het volgende:
Want dik ben je niet, en volgens jouwzelf ben je ook niet slank.
Ow okeej...maar dik blijft een relatief begrip.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neuh, k heb n skijthekel aan die wijven die jij bedoelt
Maar door mn even op kamers wonen is er teveel bij aangekomen, slank ben ik niet![]()
wat kleding ofzo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SuperslankNee, dr mag zeker wat van af
Ik ben 20 kilo afgevallen met weight watchers na de zwangerschap. Maar met de nieuwe sp2 doet de cd het niet meer...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Geloof niet zo in die dingenHet pobleem is dat ik bijna niets lust. Heb sinds kort wel een crosstrainer
Jij hebt niks te willen, check die BMI zooi op internet eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow okeej...maar dik blijft een relatief begrip.![]()
Ik vind dat als je (ook wel afhankelijk van hoelang je bent) boven de 80-85 gaat komen, pas van dik kan gaan beginnen te spreken.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:42 schreef Sebasser het volgende:
Crosstrainer?
Is dat zo'n moterfietssimulatie zodat je beter overweg kan met je crossbrommerscootmobiel?
Ik heb het woord willen niet in de mond genomen, maar ik heb het puur over wat het oog ziet...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen, check die BMI zooi op internet eens.
kan je het heerlijk helder (pisbier) nakijken, enzovoort.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb het woord willen niet in de mond genomen, maar ik heb het puur over wat het oog ziet...
En flikker op met je helder of niet...pisvlek
wat ga je doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
ik ga trouwens idd in jeans in col trui
aaah grunnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:45 schreef Sebasser het volgende:
het kan dooien, en het kan vriezen.
Maar dooie friezen is het best.
Lekker warmquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
ik ga trouwens idd in jeans in col trui
20kg is wel n mooi getalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben 20 kilo afgevallen met weight watchers na de zwangerschap. Maar met de nieuwe sp2 doet de cd het niet meer...Ik vind alles lekker! Een crosstrainer is super inderdaad, alleen dan nog volhouden er regelmatig op te gaan.
Straks zit het allemaal op je kont.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk ook niet naar de kilos hoor, al weeg ik 100k, als t er maar goe duit ziet zeg maar
Gooi 't nou niet op dat bier, want dat moet je zelf weten wat je daarvan vindt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind dat bier dus niks.
alsmede heel slim nederland.
Dat bedoel ik dus...thanks !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk ook niet naar de kilos hoor, al weeg ik 100k, als t er maar goe duit ziet zeg maar
Ik ben een altoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gooi 't nou niet op dat bier, want dat moet je zelf weten wat je daarvan vindt.![]()
Je ontwijkt de rest![]()
Ja een crosstrainer is ook erg zwaar! Veel zwaarder dan een hometrainer in elk geval. Mijn zusje heeft een crosstrainer..Ik vind het zelf ook veel leuker.. maja ik heb een hometrainer.. dus ik zal hem ook wel moeten gebruiken..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
20kg is wel n mooi getalcrosstrainer is wel zwaar heur, maar ik vind het wel leuk
Vrolijk?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aaah grunnIk dacht al die is vrolijk
![]()
Zo'n auto wil ik hebben.quote:
Groningen is wel supergezellig om uit te gaan! Mijn halve familie woont daar. Ga lekker slapen dan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrolijk?
Dat gaat nog wel, vannacht niet geslapen, vandaag ook niet. (ik wil die matrix films afkijken..)
Eh, kom net uit de stad. (dus moe)
Met hoed en al?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:51 schreef Sebasser het volgende:
nee grapje, ik ben een ver familielid van beatrix.
Neen, ik wil die films zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Groningen is wel supergezellig om uit te gaan! Mijn halve familie woont daar. Ga lekker slapen dan!![]()
beetje koud, zo naakt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut, ik denk dat ik toch nog maar sn el mn nieuwe shirt aan doe
hahahaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo'n auto wil ik hebben.
Dan kan ik zeggen dat ik een alto bezit
en dat zij wel luisterd naar alles wat ik haar zeg.
En als jaloerse vrienden dan mijn vriendin willen bekijken, nou, dan zijn de rapen gaar hoor.
haha wat is er aan de hand!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut, ik denk dat ik toch nog maar sn el mn nieuwe shirt aan doe
Als ik m'n lege kratten bier heb ingeleverd, koop ik er één voor je. Ik vind dat je dat verdiend hebt !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo'n auto wil ik hebben.
Dan kan ik zeggen dat ik een alto bezit
en dat zij wel luisterd naar alles wat ik haar zeg.
En als jaloerse vrienden dan mijn vriendin willen bekijken, nou, dan zijn de rapen gaar hoor.
Koop je ook een rijbewijs?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ik m'n lege kratten bier heb ingeleverd, koop ik er één voor je. Ik vind dat je dat verdiend hebt !![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat komt, je bent al heet genoeg vanjezelf
OMG ! Da's waar ook....anders wordt het een OV kaart !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koop je ook een rijbewijs?
Dan kan ik tegen mijn vrienden zeggen dat ik haar elke dag berij
Veel plezier Q_B !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu mensen, het was me een waar genoegen
Tot morgenavond![]()
Ja zo komt er van dat film kijken ook niks!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, ik wil die films zien.
Maar momenteel zijn jullie te boeiend, dus vervolg uw voorbestaan
feesten dan maar he!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu mensen, het was me een waar genoegen
Tot morgenavond![]()
Oranjekoek, Sebasser moet je even in de gaten houden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja zo komt er van dat film kijken ook niks!
Mijn uitspraak "Ja, ik zo slapen, over 5 minuten ofzo" staat hier al bekend onder mijn aanbidders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oranjekoek, Sebasser moet je even in de gaten houden...![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Sebasser het volgende:
Ik was vanmiddag trouwens in een cafetje.
En toen kwam een goeie vriend tegenover mij zitten met zijn vriendin.
En toen was het gezellig, en toen hebben we het over van alles en nog wat gehad.
enzovoort.
en toen ging het opeens over kleding ofzeau..
Nou, leuk.
hun zo praten, en toen begon hij over dat ze eens een minirokje met een spagetti(?) topje (?) er ook leuk uit zo zien.
En weetje wat ze toen zei?
Jamaar dan kijkt hij (wijst naar mij, omdat ze op zijn schoot zat) recht daar zo.
en dat ik privilege NOG niet had..
Like wtf, je hebt net een week met die gast, en dan roep je zoiets?
Ziek.
Er komt nooit iets van slapen terecht bij jouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn uitspraak "Ja, ik zo slapen, over 5 minuten ofzo" staat hier al bekend onder mijn aanbidders.
Dan weten zij dat er van slapen bij sebasser niks van terechtkomt.
moet ik meteen mijn beschrijving weer op tafel gooienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oranjekoek, Sebasser moet je even in de gaten houden...![]()
Ik zou 't niet doen, want dan kom je definitief niet meer van 'm af !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
moet ik meteen mijn beschrijving weer op tafel gooien![]()
Dat geld voor veel mensen hier volgens mij.. Ik doe altijd meteen mijn computer uit.. (nadat ik 3 keer het forum en mijn mail heb gechecktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn uitspraak "Ja, ik zo slapen, over 5 minuten ofzo" staat hier al bekend onder mijn aanbidders.
Dan weten zij dat er van slapen bij sebasser niks van terechtkomt.
Jan klaas vind ik niet echt passen..quote:
Nou..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat geld voor veel mensen hier volgens mij.. Ik doe altijd meteen mijn computer uit.. (nadat ik 3 keer het forum en mijn mail heb gecheckt)
Is zijn jan-klaas te groot voor jou ofzeau?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jan klaas vind ik niet echt passen..je weet het niet he..lol
haha dat is het leuke van beschrijvingen.. ;o)) meestal is 1975 wel genoeg trouwensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zou 't niet doen, want dan kom je definitief niet meer van 'm af !![]()
Voor mij wel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha dat is het leuke van beschrijvingen.. ;o)) meestal is 1975 wel genoeg trouwens![]()
Omdat dan iedereen afhaakt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha dat is het leuke van beschrijvingen.. ;o)) meestal is 1975 wel genoeg trouwens![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou..
die mensen haken 90% van de tijd af na een uur of half 2 3 uur.
En ik blijf echt nog tot 8 uur de volgende dag..
terwijl ik films en series en zulks kijk, en contacten onderhou met de buitenwereld danwel onderwereld, het is immers donker, dus je weet niet met je wie zaken doet.
Voordat ze bejaard is duurt nog wel een tijdje..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voor mij wel...je komt in mijn leeftijdszone !
![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dat is zo. Allemachtig.. ik kan hier jiet nog 8 uur blijven zitten hoor, ik heb om half 10 een klant voor de deur staan!
![]()
Ja natuurlijk klopt die! iedereen vind zijn eigen geboortejaar toch een topjaar?quote:
nee ik heb oranje gestreepte sokken aanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen afhaakt?
Ik zag meteen dat je uit dat jaar kwam toen ik in je profiel keek, dan heb je dan wel niks bij je geboortedatum staan, je email adres verklapte alles.
Nu weet ik meer over je dan je denkt.
Zo weet ik dat je wittesokken hebt, heb ik dat goed of heb ik dat goed?
27-10-1971, maar dat is bejaard volgens Sebasser en dat bedoelde ik nou !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk klopt die! iedereen vind zijn eigen geboortejaar toch een topjaar?8-8-1975
![]()
hahaha ja zoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Je bent portier?
Ik heb het nooit over de sokken die je aanhebt gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nee ik heb oranje gestreepte sokken aanIk hoef me ook niet te verbergen toch?
![]()
Neuh, dat is niet bejaard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
27-10-1971, maar dat is bejaard volgens Sebasser en dat bedoelde ik nou !![]()
Wie wat waar hoe?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:16 schreef BeeDee het volgende:
En trouwens, kijk je wel eens in profielen. Leeftijden zijn in 80 % van de gevallen verborgen, dus zo trots zijn mensen niet.Wil je niet teleurstellen.
![]()
1936.....right !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet bejaard.
Ik was in de war BeeDee.
ik dacht dat je van 1936 kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |