Godverdomme wat heerlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was de And Justice For All tour...vindt ik persoonlijk trouwens één van de beste albums. Eik de eerste 5 vind ik top...en ja...door merg en been hè, dat geluid. Echt gaaf..Hetfield nog met z'n lange haar en baardje...wel de echte Metallica uitstraling![]()
![]()
![]()
![]()
uranus?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef -skippybal- het volgende:
Wil er iemand Saturnus zien??
Nein.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef -skippybal- het volgende:
Wil er iemand Saturnus zien??
Stom. Met het blote oog te zienquote:
Orly?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Stom. Met het blote oog te zien![]()
geyl, tof, te lui.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Stom. Met het blote oog te zien![]()
Rly!quote:
Ik ook.quote:
I dont want to be alone anymore?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met de tekst die erop staat di eje niet kan lezen niet
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I don't want to be allone no more.![]()
Kan MBeuren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ah oki.. het laatste woordje kon ik niet goed lezen!
Maar het gebaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Jaja
I dont want to be alone no more staat er, niet z geyl dus
wrom nie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
I dont want to be alone anymore?
Dan kan ze samen stoute dingentjes doen.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan kan ze samen stoute dingentjes doen.![]()
Vadertje en moedertje spelen enzo.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oranjekoek is een vrouw !
![]()
Hai, oranjekoek..![]()
haha brengt dan verandering? Ik heb ook heeel erg lang blond haar en hele lange benen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Hai, oranjekoek..![]()
Hai!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Hai, oranjekoek..![]()
hee nu doe je wel een beschrijving geven koekie!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha brengt dan verandering? Ik heb ook heeel erg lang blond haar en hele lange benen!![]()
Zoveel vrouwen zijn er nog niet, dus...goed voor de balans..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha brengt dan verandering? Ik heb ook heeel erg lang blond haar en hele lange benen!![]()
Ja om beter in de smaak te vallen hahaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee nu doe je wel een beschrijving geven koekie!
Waarom doe je de tekst onder het collage niet aanpassen ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef Piovan het volgende:
Doei paling !
Geeft niks. Ik heb een vriendin en één kid..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja om beter in de smaak te vallen hahaIk heb ook een vriend en 2 kinderen
![]()
hahahaaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik heb een vriendin en één kid..![]()
Wat erg ! Neem er één van mij...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
k moet zo naar de kroeg
Dat klinkt alsof je het niet wil..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
k moet zo naar de kroeg
Mja, haar vader gaat oke even mee hoorde ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je het niet wil..
Die zijn verbazend snel gemaakt inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef BeeDee het volgende:
Ik moet nog 120 posts tot de 10.000.....mijn doel vanavond is dat te halen![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mja, haar vader gaat oke even mee hoorde ik!! Joy
En t is zon kampergezin maar dan in een huis, en ik weet wat dat voor mannen zijn als ze een biertje op hebben
Je doet een spijkerbroek en een colltrui aan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En t is zon kampergezin maar dan in een huis, en ik weet wat dat voor mannen zijn als ze een biertje op hebben
Heb je al in MEN gekeken ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die zijn verbazend snel gemaakt inderdaad
Nah, mn nieuwe broek en shirt, en dat shirt kan ik zelf al niet aankrijgen ben ik bang, dus laat staan dat iemand het uit krijgtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je doet een spijkerbroek en een colltrui aan ?![]()
Waarom moet je met die mensen mee? Het klinkt niet leuk ...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
hahahaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, mn nieuwe broek en shirt, en dat shirt kan ik zelf al niet aankrijgen ben ik bang, dus laat staan dat iemand het uit krijgt![]()
Omdat ik altijd met haar stap en geen vrienden hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom moet je met die mensen mee? Het klinkt niet leuk ...Er zullen vast wel meer bekenden zijn daar!
![]()
ik houd het wel vast , ga jij naar boven en maak er een snoekduik in!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, mn nieuwe broek en shirt, en dat shirt kan ik zelf al niet aankrijgen ben ik bang, dus laat staan dat iemand het uit krijgt![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd het wel vast , ga jij naar boven en maak er een snoekduik in!
Goh wat wordt jij al een grote meid zeg !....ghegehe..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goh wat wordt jij al een grote meid zeg !....ghegehe..gheghe
![]()
Juiste impressie ?![]()
Daar wijk ik igv naar uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa dat gaat wel lukken denk ik...
Ow...sorry, maar de beschrijving was niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Nee
Alhoewel, maar dat is het probleem niet
Volgens mij is dat overal zo, dus de vader komt jullie beschermen? Als je genoeg drinkt schijnen ze knap te worden!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat ik altijd met haar stap en geen vrienden heb
En dit is Hoogeveen hè. Ik zal het even uitleggen. Als je niet te lelijk bent haat iedere vrouw je, en de mannen ou jong lelijk triest komen je irriteren
Mja, dan toch maar haar vader erbij
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd het wel vast , ga jij naar boven en maak er een snoekduik in!
Ik zou eerder bang worden van die vader met drank op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat overal zo, dus de vader komt jullie beschermen? Als je genoeg drinkt schijnen ze knap te worden!![]()
Heej de mazzel !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef PeZu het volgende:
hee mensjes,
de mazzels, ik moet weg
de groeten aan iedereen
vd ladies
Ga je ook al weg? Welterusten!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef PeZu het volgende:
hee mensjes,
de mazzels, ik moet weg
de groeten aan iedereen
vd ladies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
hahaa meer drinken dus! En feesten natuurlijkj! Bij die mensen uit de buurt blijven vooral..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang worden van die vader met drank op.
Maar hier is het wel extreem
Waarom blijf je niet bij ons ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang worden van die vader met drank op.
Maar hier is het wel extreem
jij ook viepquote:
Ahh...jij rookt ook buiten...ben je wel thuis of ben je op je werk ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
*gaat buiten een sigaretje opsteken*
Meer drinken....eensch....de rest is telegramstijl.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, meer dirnken idd
En omdat nou seks gebrek
Dat was op jou waarom k nie hier blijfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Meer drinken....eensch....de rest is telegramstijl.![]()
Nou zeg !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was op jou waarom k nie hier blijf
Ik ben thuis op mijn werk ;o)) Ik heb een webwinkel, dus alles lekker vanuit huisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ahh...jij rookt ook buiten...ben je wel thuis of ben je op je werk ?![]()
Ik zei seksgebrekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou zeg !Ga je weg om mij ?
What did I do to you ?
![]()
O, da's goed....eigen tijdsindeling...lijkt me prettig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben thuis op mijn werk ;o)) Ik heb een webwinkel, dus alles lekker vanuit huis![]()
Heb je geen whirlpool?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, meer dirnken idd
En omdat nou seks gebrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |