hevig gebruikte zeg maar, en met zwaar gereedschapquote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ovaalvorminge vagina's?
quote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ovaalvorminge vagina's?
Bewerkt met een sloopkogel...als het ware.quote:Op zondag 29 april 2007 18:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hevig gebruikte zeg maar, en met zwaar gereedschap![]()
Maar een sloopkogel is niet ovaal..quote:Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Bewerkt met een sloopkogel...als het ware.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar een sloopkogel is niet ovaal..
Ik refereerde dan ook meer aan dat zware gereedschap dan aan de meetkundige vorm van het vrouwelijk geslachtsorgaan.quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar een sloopkogel is niet ovaal..
Zoiets dus...quote:Op zondag 29 april 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Sloopkogels zijn in de praktijk vaak peervormig. Maar in Nederland vrijwle niet meer in gebruik. Tegenwoordig word een grote graafmachine gebruik met verlenggiek en sloopschaar
hoi. ik was mooi alleen vannacht.quote:
Echt...ik heb 't geprobeerd, maar ik trok 't gewoon niet vannacht. Ik viel om van de slaap, en het bier mocht niet baten.quote:Op zondag 29 april 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoi. ik was mooi alleen vannacht.
Ja met Remlof, maar dat telt niet.
ja zou ik ook zeggen....pfff....ik had het ook zwaar hoor! Helaas liep van morgen de wekker ook weer vroeg af (10 uur) want ik had beloofd om naar het voetballen te gaan kijken (ja als je gedronken hebt beloof je soms domme dingen). Vanmiddag in de kantine maar weer verder gegaan waar we gebleven waren.quote:Op zondag 29 april 2007 19:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt...ik heb 't geprobeerd, maar ik trok 't gewoon niet vannacht. Ik viel om van de slaap, en het bier mocht niet baten.![]()
Een stevige neukpartij schijnt de beste remedie tegen hoofdpijn te zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja zou ik ook zeggen....pfff....ik had het ook zwaar hoor! Helaas liep van morgen de wekker ook weer vroeg af (10 uur) want ik had beloofd om naar het voetballen te gaan kijken (ja als je gedronken hebt beloof je soms domme dingen). Vanmiddag in de kantine maar weer verder gegaan waar we gebleven waren.
Nu heb ik hoofdpijn.
Heb je iets wat helpt?
En waarom niet?quote:Op zondag 29 april 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoi. ik was mooi alleen vannacht.
Ja met Remlof, maar dat telt niet.
helaas, gaat niet lukken. Manlief is bezweken onder de kantine-pilsjes.quote:Op zondag 29 april 2007 19:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een stevige neukpartij schijnt de beste remedie tegen hoofdpijn te zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |