Ik denk het ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
Voorgaande rokershoek lijst spaced 'um.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
Dude, die link, ik klik 'm niet eensch aan!
God zegene de statusbalk.
wehehehequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spuitende poep uit je gat ja.![]()
Ik heb 'm lekker nog nooit gezien.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je weer beter bent![]()
Gestopt op 1 januari ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef Reunity het volgende:
ff een cigaretje pakken. (ja ik rook weer)
Terwijl niet iedereen naar de ONZ meet is...hoewel....Sebasser en Skippybal wel geloof ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
Het is hier heeeel erg rustig inderdaad
Zo nu en dan komt er een om het hoekje kijken. o ik heb een slotje gekregen zie ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Terwijl niet iedereen naar de ONZ meet is...hoewel....Sebasser en Skippybal wel geloof ik![]()
De rest is stappen gaan we maar van uit![]()
Ik zie hier een zekere vorm van discriminatiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef oranjekoek het volgende:
Dat is wel vreemd, de lange en korte mannen topics mogen wel de kleine vrouwen topics ook maar de lange vrouwen topic krijgt een slotje. najaa
Met gezellige collega's kan het wel heel leuk zijn! Avond en nachtdiensten zijn niks voor mij. Hoewel het snachts vaak wel een heel stuk gezelliger was dan overdagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zie hier een zekere vorm van discriminatie![]()
![]()
En ja, tot zover werken lekker kan zijn...mwoah, was gezellig met de collega's zullen we maar zeggen.![]()
ah even kijken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef BeeDee het volgende:
OMG ! De gossip over de ONZ meet begint reeds ! [afbeelding] Eehh..![]()
Leuke collega's maken het werk leuk...anders slaat de routine toequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Met gezellige collega's kan het wel heel leuk zijn! Avond en nachtdiensten zijn niks voor mij. Hoewel het snachts vaak wel een heel stuk gezelliger was dan overdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |