dat word volgende keer minder drinkenquote:
* leef met je mee door mijn peuk pas over 2 minuten te gaan roken ipv nuquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat word volgende keer minder drinken![]()
Ik heb me verslapen en mag niet roken tijdens het werk*mist peukie*
Mja, vanavond feestjequote:Op woensdag 7 februari 2007 13:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat word volgende keer minder drinken![]()
Ik heb me verslapen en mag niet roken tijdens het werk*mist peukie*
je kan ook geen peuk rokenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef Stommie het volgende:
[..]
* leef met je mee door mijn peuk pas over 2 minuten te gaan roken ipv nu![]()
hahah wel goed geregeld opzichquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, vanavond feestje![]()
En morgen ook
Maar niet roken op je werk
Mja, ik moet dus ook vroeg opquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah wel goed geregeld opzich![]()
Ik moet morgen weer vroeg op dus geen feestjes voor mij![]()
Slecht geregeld he, en heb niet eens een rookpauze![]()
Dus gelijk als ik klaar ben met werken is het altijd tijd voor een peukie![]()
hahaha rennen is een beetje te veel van het goede, dan val ik zo van de trap afquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik moet dus ook vroeg opVanmorgen ook, vandaar de brakheid waarschijnlijk...
En helemaal geen pauze de hele dag?Ik zou idd naar buiten rennen als je klaar bent
Dan is rennen wat overdreven misschien jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha rennen is een beetje te veel van het goede, dan val ik zo van de trap af*ziet het al voor zich*
maar moet 4 uur achter elkaar werkenen vanochtend had ik geen tijd voor peukie
![]()
*Mist nog erger haar peukie*
U doelt op een paar enters?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Sebasser, doe die OP is goed
ook goeiemiddag!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Sebasser, doe die OP is goed
Ja, en dequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U doelt op een paar enters?
Nou lag pas om half 4 in me bedje dus echt uitslapen....quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is rennen wat overdreven misschien ja
En dan heb je wel lekker uitgeslapen of niet?4 uur is nog wel te doen, maar niet van harte iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |