Weer niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:33 schreef BeeDee het volgende:
Fipo !
Pwnd, kom op met die anekdotes. Over die breezersletjes die alom aanwezig zijn in Renesse in de zomer.quote:
Had ok gezegd lul, bij de deur had je altijd nog kunnen kijken of t wat was.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
Ik werd eergister gebeld: "Ja, met club 69...de 2 meisjes die u besteld heeft zijn een kwartiertje later"
Ik: " Ik heb geen meisjes besteld !"
: "maar u woont toch daar en daar ? "
Ik: "Jazeker!"
"Oh, dan is er een misverstand denk ik"
Ik:"Dat weet ik wel zeker!"
Ik herkende de stem niet !
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pwnd, kom op met die anekdotes. Over die breezersletjes die alom aanwezig zijn in Renesse in de zomer.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
Ik werd eergister gebeld: "Ja, met club 69...de 2 meisjes die u besteld heeft zijn een kwartiertje later"
Ik: " Ik heb geen meisjes besteld !"
: "maar u woont toch daar en daar ? "
Ik: "Jazeker!"
"Oh, dan is er een misverstand denk ik"
Ik:"Dat weet ik wel zeker!"
Ik herkende de stem niet !
![]()
Zo niet grappig trouwens, maar je moest toch watquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon uit het telefoonboek ofzo? Dat deed ik ook vaak op school, islamitische slagers opbellen en varkensvlees bestellen.
Maar ik kreeg al verontwaardigde blikken vanaf de bank. Ik zei later; Ik ga werken...en kreeg als reactie van mijn vriendin of ik niet beter op die 2 meiden kon wachtenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had ok gezegd lul, bij de deur had je altijd nog kunnen kijken of t wat was.![]()
Maar aan de andere kant, als je ze tegenwoordig kan bestellen...![]()
Ja ik ben er nog maar ik had mezelf op een leuk idee gebracht daarstraks (google earth eindelijk eens installeren).quote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
Waar is Tezz btw ?!!!!
Of zij zet er op te wachten.........quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik kreeg al verontwaardigde blikken vanaf de bank. Ik zei later; Ik ga werken...en kreeg als reactie van mijn vriendin of ik niet beter op die 2 meiden kon wachten![]()
![]()
Vermoedelijk wel...ik begon al te glimlachen bij die mededeling. Had al zoiets van..pubergrap ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon uit het telefoonboek ofzo? Dat deed ik ook vaak op school, islamitische slagers opbellen en varkensvlees bestellen.
En ? Valkenswaard gevonden ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog maar ik had mezelf op een leuk idee gebracht daarstraks (google earth eindelijk eens installeren).
quote:
Ja leuk! En ik was thuis want de parasol staat open in mijn achtertuin!quote:
Van "Save Room" of zoiets toch ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff voor de gitaarmensen hierzo, iemand bekend met John Mayer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |