Hoezo ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Rokershoekje raakt aardig verpaupert.![]()
Gaat wel teringsnel zeg, ben er 2 dagen niet en gelijk 3 topics verder.![]()
Teveel nieuwe gezichten en bagger in 3 dagen!quote:
Wat zijn Fokers ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef Blue_ei het volgende:
Komen er ook leuke Foker's
Valt toch wel mee met die nieuwe gezichten ? SOL is liev...en Twilight komt toch niet meer, aangezien deze reeks z'n MyAT vervuildequote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Teveel nieuwe gezichten en bagger in 3 dagen!![]()
Maar aan de andere kant, ik ben ook moe, en daarom een tijdje afzijdig geweest door drukke week wegens overlijden en crematie van Opa enzo...![]()
Maar nu bier.![]()
Maandag Nederlandsch, Donderdag NatuurScheikunde, Vrijdag Engels, Woensdag volgende week Wiskunde, en dan vakantie.![]()
Met bier.
Nou OK...mzl dan.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Bier is trouwens al op.![]()
Niet de vooraad uiteraard.![]()
Maar m'n bed roept, ben moooooeeeeeee.![]()
Ruimen jullie de bende even op?Een goede avond en welterusten.
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Blue_ei het volgende:
Het ruikt hier binnen naar het StamCafe van GS
[Helaas ook gesloten]
ik geef een rondje heb nog 10euro
Welk merk of heb je geen voorkeurquote:
Wees blij dat je het weekend heb overleefd ,man .quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, weer bijna maandag.
En let op je stomaquote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ga de hele nacht doorpaffen totdat mijn strot zo dik is dat het lijkt alsof ik struma heb.
De toon is gezet.
Ik heb het dopje met duct-tape vastgeplakt dus eer dat losschiet zijn we wel een weekje verder.quote:
Fokkin' Chersonissosganger, jij hier?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Niet te zuipen, 2 weken geleden eens geprobeerd.... maar viel vies tegen.
Nog 2 dagen vrijquote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, weer bijna maandag.
Zeker om je middel heen een keer of 5quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb het dopje met duct-tape vastgeplakt dus eer dat losschiet zijn we wel een weekje verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |