quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
oh.........was het smurfensnot wat ineens boven kwam drijven toen je bij mij in bad zat PeZu!!!!!!
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
oh.........was het smurfensnot wat ineens boven kwam drijven toen je bij mij in bad zat PeZu!!!!!!
Voor jou doe ik dat graagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef Tezz het volgende:
Heej BeeDee, thx voor de genome moeite en je reactie! Luvyou!
twas stiekum geen smurfensnotquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gemaakt van appeltjesshampoo of van Timotei??
ja maar jijquote:
ik deed niets! Ik deed heel onschuldig niets! (behalve dan naakt in een bubbelbad zitten met Guus Meeuwis op de achtergrond en de dimmer van de plafondspotjes wat laag).quote:
dat dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik deed niets! Ik deed heel onschuldig niets! (behalve dan naakt in een bubbelbad zitten met Guus Meeuwis op de achtergrond en de dimmer van de plafondspotjes wat laag).
ik zag het jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:38 schreef BeeDee het volgende:
![]()
PeZu en ik posten precies dezelfde zin in dat Alo Alo topic..![]()
Ja maar het is ook errug verslavend............het is gewoon heerlijk om die herrinneringen op te halen! Mijn jeugd!!!! Nee........onze jeugd! Waar is E., die moet dit ook zien!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:41 schreef BeeDee het volgende:
We zitten meer in het 80's forum dan hier..![]()
E komt straks mischien nog wel..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar het is ook errug verslavend............het is gewoon heerlijk om die herrinneringen op te halen! Mijn jeugd!!!! Nee........onze jeugd! Waar is E., die moet dit ook zien!
Waar komt dit forum trouwens ineens vandaan? Ik heb er helemaal geen aankondiging ofzo van gezien?
paladiumquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef BeeDee het volgende:
Tezz..ik kan geeneens een plaatje vinden van die Paladium schoenen. Ken je ze echt niet ? Van die stoffen sportschoenen. Of ik moet er echt vreselijk naast zitten..![]()
Nee echt niet! Ik herken de naam niet en ook je omschrijving niet! Ik ga zelf ff googlen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef BeeDee het volgende:
Tezz..ik kan geeneens een plaatje vinden van die Paladium schoenen. Ken je ze echt niet ? Van die stoffen sportschoenen. Of ik moet er echt vreselijk naast zitten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |