Als we jou toch niet hadden he...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef PeZu het volgende:
en centraal
quote:
quote:
fok draait rond mij jaquote:
rustig roestigquote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
oh het gaat over puppies, dan haken de stoere mannen af natuurlijk. Ik hd het kunnen weten...
Zou mijn dochter erin trappen als ik met een konijn aan kom zetten in plaats van de beloofde hond??quote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rustig roestig
neem een lief klein knijntje om t eoefenen en geef hem een leuke korte naam, iet smet een u, e, p en een z
ja
dat lijkt me strak
Ik heb een kind zindelijk gemaakt en 'netjes' opgevoed dus dat moet met een hondje ook wel lukken denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Je krijgt bij aanschaf van zo'n mormel gewoon een gebruiksaanwijzing erbij hoor..
zeg dat het nieuw soort hond isquote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zou mijn dochter erin trappen als ik met een konijn aan kom zetten in plaats van de beloofde hond??
Het kind heeft de inteligentie van haar moeder gekregen. Daar trapt ze dus niet in.quote:
Vrijdagochtend 6:00quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een kind zindelijk gemaakt en 'netjes' opgevoed dus dat moet met een hondje ook wel lukken denk ik.
Zit jij nog niet op Kreta Ludo?? Wanneer vertrek je..........(*jaloers is).
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 6:00.
Maar wat is er moeilijk aan een hond kopen? Als er maar elke dag iemand thuis is die er mee gaat lopen etc.
Eentje met vier poten zou wel mijn voorkeur genieten.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?
aah dan wordt het trickyquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het kind heeft de inteligentie van haar moeder gekregen. Daar trapt ze dus niet in.
Je lijkt mijn man wel. Nee het wordt een kleine. Zoals ik al zei: een lief klein schattig wollig pupje.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah dan wordt het tricky
hmm
eeen hond
dan wel een grote
grote honden zijn![]()
Ik ga eens even wat bij elkaar googlen qua informatie dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eentje met vier poten zou wel mijn voorkeur genieten.
Kosten, 350 euro voor een echt merk ofzo, geen idee.
dat zeg ik een knijn!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je lijkt mijn man wel. Nee het wordt een kleine. Zoals ik al zei: een lief klein schattig wollig pupje.
en vertrouw maar op je man's keuze, hij koos tenslotte ook voor jouquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
en vertrouw maar op je man's keuze, hij koos tenslotte ook voor jou![]()
krijg ik een tong bij zo'n complimentquote:
Nee je krijgt een tong op het feit dat ik naar hem moet luisteren. Dat doe ik uit principe gewoonweg niet whoehahaha.quote:
haaaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee je krijgt een tong op het feit dat ik naar hem moet luisteren. Dat doe ik uit principe gewoonweg niet whoehahaha.
Dat zegt ie niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
haaa
en wat als hij nu zegt, ga nooit vreemd![]()
![]()
![]()
kee bubye tezzzzzzzzzxquote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet.
oeeeeeee bummer
De reclame is weer voorbij. Ik ga weer ff terug naar mijn reep chocola en de afstandbedediening.
Klinkt gezellig! Zo heb je tenminste weer wat om aan je kleinkinderen te vertellenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Concert zelf was geweldig, eten, drinken, sanitair goed geregeld. Geluid was goed.Alleen wij waren dus enkelen van die duizenden mensen die hebben besloten om terug naar Renesse te lopen. Vervoer terug was slecht geregeld, te weinig bussen en mensenmassa niet in goeie banen geleid..
Ongeveer een uur gelopen in de stromende regen...was tot op m'n onderbroek nat..
![]()
Maargoed...al met al genoeg gedronken om het niet erg te vinden..En we waren met een grote groep (12 mensen) , dus dan maak je er maar het beste van.
![]()
Zelf zou ik geen hond nemen, het is alleen maar lastig als je weg wilt. Ze moeten opgevoed worden en zindelijk gemaakt, ze bijten alles stuk, je moet de stront opruimen, ze blaffen als ze niet moeten blaffen, ze lopen weg en je moet belasting betalen. Puppies zijn lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van plan om een lief klein wollig pluizig pupje te kopen voor mijn dochter haar verjaardag. Ik wil al zo lang een hondje en eindelijk is onze situatie ook dusdanig dat het het toelaat! Iemand ervaring hiermee?
Ja, over opa's natte onderbroek dus..quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Zo heb je tenminste weer wat om aan je kleinkinderen te vertellen![]()
Ik zou een mannetje nemen. Heb je die vieze bende niet in huisquote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?
Ja een deense dog! Of hoe die beesten maar heten zo groot als een pony!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah dan wordt het tricky
hmm
eeen hond
dan wel een grote
grote honden zijn![]()
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Zo...BeeDee springt onder de douche (zonder onderbroek dus..) en dan nog ff banken..![]()
jaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja een deense dog! Of hoe die beesten maar heten zo groot als een pony!![]()
Ja ik neem het allemaal mee in mijn overwegingen...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zelf zou ik geen hond nemen, het is alleen maar lastig als je weg wilt. Ze moeten opgevoed worden en zindelijk gemaakt, ze bijten alles stuk, je moet de stront opruimen, ze blaffen als ze niet moeten blaffen, ze lopen weg en je moet belasting betalen. Puppies zijn lief!Ik heb altijd een hond gehad, maar zou nu geen hond meer nemen.
![]()
Ik ga ook ff banken zometeen! Was er al hard mee bezig.....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Zo...BeeDee springt onder de douche (zonder onderbroek dus..) en dan nog ff banken..![]()
Mijn buurman heeft een Noorse Boskat. Nog een kitten, maar nu al twee keer zo groot als een knijn. Ik heb vorige week kennisgemaakt met haar moeder. Da's pas wat je noemt een POES. Schitterend beest.....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
of ik wil een kat
der zijn russische katten en dat zijn net mini jachtluipaarden
ze zijn nog steed swel 2x zo groot als een normale huiskat maar ik wil er 1
wie heeft er 3500 euro voor me dan koop ik er 1 en dan mag ook wel eens komen aaien![]()
is dat een ja?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een Noorse Boskat. Nog een kitten, maar nu al twee keer zo groot als een knijn. Ik heb vorige week kennisgemaakt met haar moeder. Da's pas wat je noemt een POES. Schitterend beest.....
En naar wie steek je nu weer je tong uit mijn beste PeZu? En nog veel belangrijker: met welke reden!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
nou gezelli. Ik ben er gewoon weg van.
eh waor da dan ouwequote:Op maandag 2 juli 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht ff dat PeZu modje was omdat hij zo blauw zag.
ooh mijn nerdy star wars lightsaberquote:
therapie waarvoor of waartegenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag minstens 10 minuten, als therapie![]()
![]()
ik had gehoopt op wildquote:
je zei rustigquote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha wat zei ik dan? ik zei toch wild?![]()
jaquote:Op maandag 2 juli 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
Zie je dat ik therapie nodig heb hahaha
Voorgaande paginaquote:
Oow niet in het fotoboek!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voorgaande pagina.
Een blauwtje bij Tezz..
Nee daar word ik wild van!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
dr pezu's spreekuur is geopend
k;eedt u zich maar uit en ga op de tafel liggen
benen in de beugels graag
een digitaal blauwtje lopen, yeah rightquote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voorgaande pagina.
Een blauwtje bij Tezz..
ja trusten en droom eh erm uh wild ja wildquote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga naar bed! Slaap lekker Ludo en PeZu!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
een digitaal blauwtje lopen, yeah right_!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Goeiesmorgens. Jullie zitten nog de hele week in kutweer.
Nenenenene.
Kusje. Likje.
Wat dacht je van een last minute boeken richting een zonnig oordquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Tezz het volgende:
kutkutKUTWEER .
Ik heb het ech fucking koud. Ik ben vrij, ik heb geen auto tot mijn beschikking en weiger om op de fiets ergens naar toe te gaan. Wat oh wat moet ik gaan doen vanmiddag...
Vaarwel jungskequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Tabé menseeuuhh.
have fun!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Tabé menseeuuhh.
Goed plan. Helaas vind mijn baas dat niet goed want ik mag pas over drie weken weg. En ik kan mijn kind niet missen.......(en die neem ik dus egnie mee in een vliegtuig he, dat kan ik de andere passagiers niet aan doen..)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat dacht je van een last minute boeken richting een zonnig oord.
Oh is het er zo een. Niets vervelender dan kermende kutkinders in het vliegtuigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed plan. Helaas vind mijn baas dat niet goed want ik mag pas over drie weken weg. En ik kan mijn kind niet missen.......(en die neem ik dus egnie mee in een vliegtuig he, dat kan ik de andere passagiers niet aan doen..)
Nou eigenlijk denk ik dat ze het best goed zal doen en niet zal gaan huilen. Maar ik neem het risico liever niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh is het er zo een. Niets vervelender dan kermende kutkinders in het vliegtuig.
quote:
Kun je die dan ook zo mooi laten ronddraaien, net alsof het een echt infobulletin is??quote:
ik ben niet zo handig met dat soort dingskesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun je die dan ook zo mooi laten ronddraaien, net alsof het een echt infobulletin is??
(sorry ben een beetje traag qua reageren vanavond)
En ik was weer voor de honderdste keer boven om mijn kind te 'beschermen' tegen het grote boze onweer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet zo handig met dat soort dingskes![]()
hier geen onweer helaasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik was weer voor de honderdste keer boven om mijn kind te 'beschermen' tegen het grote boze onweer.
Het was net stil, maar nu begint het weer te donderen hiero.
onweer is eng als je alleen thuis bent...quote:
ok sterkte danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
onweer is eng als je alleen thuis bent...
Ik ga mijn computer maar weer afzetten denk ik...
Hey! Heb je het overleefd? Het was hier gisteravond ook heel erg, zonet ging het ook weer flink te keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
onweer is eng als je alleen thuis bent...
Ik ga mijn computer maar weer afzetten denk ik...
Ja ik was het beu hier dat onweer, dus heb het jullie kant op gestuurd. Sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
Men, om 4 uur vannochtend wakker gebonkt door het onweer, men, dat was loeihard.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik was het beu hier dat onweer, dus heb het jullie kant op gestuurd. Sorry.
Ja inderdaad, het heeft ook wel wat. Vorig jaar op de camping vond ik het wel doodeng, in mijn tentje.....en ik heb als het echt heel hard gaat ook best wel schrik hier thuis hoor. Met al die electrische dingen rondom me......quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik vind onweer wel iets gaafs hebben, heb er ook helemaal geen probleem met dat weer als je lekker nergens heen hoeft, of net in je bed ligt.![]()
In een tentje lijkt het me inderdaad niet erg fijn nee. En als het dan nog ook gaat stormen enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het heeft ook wel wat. Vorig jaar op de camping vond ik het wel doodeng, in mijn tentje.....en ik heb als het echt heel hard gaat ook best wel schrik hier thuis hoor. Met al die electrische dingen rondom me......
Goafe eettafel, ben alleen zelf geen fan van grote enge hoofden aan de muur.quote:
Ik heb hem echt aangehad vanmiddag, tis toch ongelooflijk he!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goafe eettafel, ben alleen zelf geen fan van grote enge hoofden aan de muur.![]()
Mooie vloer en bank trouwens, wij hadden vroegah een zwarte leren bank, die was alleen helemaal opgesleten.![]()
Tevens zijn glazen salontafels tov.![]()
Ik wil oock een openhaard.![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:40 schreef LudoSanders het volgende:
Koffers pakken, vannacht om 1:00 richting Schiphol.
Kreta, Chersonissosquote:
ooooooooooooooow lig je nu te slapen? Ik wens je een goede reis Ludo! Veel plezier daar! Vergeet geen foto's te maken he!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:40 schreef LudoSanders het volgende:
Koffers pakken, vannacht om 1:00 richting Schiphol.
Slapen is voor mietjes, morgen om 10:30 op Kreta zelfde avond nog op stap. Non stop rocken! 10 dagen en dank jequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooooooooooooooow lig je nu te slapen? Ik wens je een goede reis Ludo! Veel plezier daar! Vergeet geen foto's te maken he!Hoe lang ga je eigenlijk?
Dank je! Maar dan? Wat is er met die barvrouw? Fokkin' hell, kwart voor 2 weg hier en geen idee wat ik in de tussentijd moet doen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Tezz het volgende:
Goedenavond allemaal! FF kort berichtje van Tezz, heb totaal geen zin om achter de pc te kruipen maar moet wil nog wel Ludo even een fijne vakantie wensen! Rock ze zou ik zeggen! Oh ja, zoek in de hoofdstraat van Chersonisos een klein barretje waar ze tijdens coctailhour lekkere banana-drankjes hebben (hips) en zoek daar de bardame met de geweldige sexy tatoo van een eenhoorn op haar heup..............
Nee dat was gewoon zo'n mooie meid, ongelooflijk! En ook nog eens gezellig!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank je! Maar dan? Wat is er met die barvrouw? Fokkin' hell, kwart voor 2 weg hier en geen idee wat ik in de tussentijd moet doen..
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
ja pezu jij komt ook altijd net opdagen als ik weg wil gaan.........
En als je nu gaat slapen verslaap je je!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank je! Maar dan? Wat is er met die barvrouw? Fokkin' hell, kwart voor 2 weg hier en geen idee wat ik in de tussentijd moet doen..
truste jarige lieve solquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
truste allemaal![]()
En voor Ludo een fijne vakantie toegewenst![]()
Hey SOL!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
truste allemaal![]()
En voor Ludo een fijne vakantie toegewenst![]()
Jakkes dat is rotquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja en hopelijk eind volgende week weer i-net, Dan heb ik in totaal 4 weken zonder gezeten...ik mis mijn comp
oooooooooooooooooooooow van harte gefeliciteerd nog! Heb je een leuk feest gehad? of lekker rustigquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja en hopelijk eind volgende week weer i-net, Dan heb ik in totaal 4 weken zonder gezeten...ik mis mijn comp
ik mis je comp ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx Beeb![]()
@ oranjekoek: hopelijk vanaf eind vlgnd week dus weer wat langer![]()
Ja dat zoiets niet sneller kan he... de techniek van tegenwoordig...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx Beeb![]()
@ oranjekoek: hopelijk vanaf eind vlgnd week dus weer wat langer![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:27 schreef oranjekoek het volgende:
In onze harten zijn we allemaal op vakantie ;o))
nee.... ik zit op het toiletquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je je laptop mee? Zit je in bad?![]()
Ow dat is minder, ben je ook al ziek geworden? Thee.. ik drink geen thee daar krijg ik honger vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee.... ik zit op het toilet
heb last van mij buik![]()
ik ga zo thee zetten![]()
neh, niet ziek, ik reageer soms nogal heftig op niet zo vers voedsel etc etcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow dat is minder, ben je ook al ziek geworden? Thee.. ik drink geen thee daar krijg ik honger vanEn al helemaal niet op dit uur
Ik heb net een kerriesoep op, en ga er nog maar eentje nemen denk ik.
![]()
Dan zou je meer bedorven voedsel moeten eten, eens kijken of je immuun wordtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neh, niet ziek, ik reageer soms nogal heftig op niet zo vers voedsel etc etc
nou nee ik pies liever uit mijn lulquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou je meer bedorven voedsel moeten eten, eens kijken of je immuun wordt
Jee, ik dacht dat er iemand anders bij gekomen was, je usericon! Het lijkt me ook beter uit je lul te piesen in dit gevalquote:
ja mijn ui is veranderdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jee, ik dacht dat er iemand anders bij gekomen was, je usericon! Het lijkt me ook beter uit je lul te piesen in dit geval
Is dat een eigen creatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn ui is veranderd
in mijn foob staat er een grotere foto van
nope is van een vriend van me, hij maakt allemaal vette dingenquote:
Erg leuk als je dat goed kan. Een kennis is jaren geleden begonnen met simpele graffiti, hij heeft nu een bedrijfje, hij maakt muurschilderingen tot in het kleinste detail. Ik kan niet eens tekenen, laat staan "dat"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope is van een vriend van me, hij maakt allemaal vette dingen
schilderijen, animaties etc etc etc
ja ik woon vrij modern zeg maarquote:
hahaa ik moest meteen aan die opgestapelde dozen denkenquote:
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ik moest meteen aan die opgestapelde dozen denkenHeb je al uitgepakt?
![]()
Je woont daar niet meer! We hebben daar weinig van gemerkt geloof ik. De enige reden dat je hier niet veel was, was omdat je gestopt was met roken dacht ik...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ik ben inmiddels ook al een keer verhuisd en toen zijn alle dozen vrijwel gelijk uitgepakt, binnen 1,5 was alles op orde
incl overhuizen that is
ik had zelfs 3 weken gene inet en tvquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je woont daar niet meer! We hebben daar weinig van gemerkt geloof ik. De enige reden dat je hier niet veel was, was omdat je gestopt was met roken dacht ik...
Lekker snel verhuisd dus!
Dat was dus omdat je verhuisd was, en niet omdat je gestopt bent met roken. Ik had je eigenlijk niet meer terug verwachtquote:
Wat he je gedaan in die tijd? 3 weken zonder internet en tv.quote:
ooh het was lekker weer toenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat he je gedaan in die tijd? 3 weken zonder internet en tv.
haha ja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh het was lekker weer toen![]()
plus soms heb ik een leven![]()
sowieso ben ik er minder de laatste tijdquote:
Dat geldt voor iedereen hier, het is heel erg rustig.quote:
ja dat is waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
![]()
[..]
Dat geldt voor iedereen hier, het is heel erg rustig.
Ik ga ook lekker naar bed! Welterusten PeZu! Slaap lekker!![]()
![]()
Please tell me that it is not besmettelijkquote:
hee psquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Please tell me that it is not besmettelijk
Je schrikt van mequote:
murpquote:
nee, ik schrik niet, ik ben verbaasdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je schrikt van me![]()
Ik ben toch niet de schuldige van dit virus?![]()
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
murp![]()
![]()
Wat heb je met -SL- gedaan om hem het murpvirus toe te dienen?
Ghehehe... ik ben zelf ook verbaasd dat ik er benquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik schrik niet, ik ben verbaasd
nee, ik had altijd al een leven maar dat is gewoon bij me teruggekeerd na mijn bagger je rot op fok periode van vorig jaar
Wel dusquote:
ja het was zo lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ghehehe... ik ben zelf ook verbaasd dat ik er ben
Bij mij komt het fokken weer langzaam terug... ik deed het een paar maandjes zo goed zonder internet.
I blame the wheather
Het was zo lekker dat ik er niet was?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het was zo lekker
en nu geweldig die zomer![]()
het weer was lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was zo lekker dat ik er niet was?![]()
![]()
Zomer? Waar?
Hier is het net herfst![]()
half April en heel Mei wasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
het weer was lekker
ja nu is het sjodjondenu net herfst ja![]()
jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
half April en heel Mei was![]()
Nu?
Vandaag 3 keer zeiknat geregent... kutland is het ook![]()
Ik wil naar kreta emigrerenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
emigreren wordt het denk
maar eersy slapen. morgen moet ik te vroeg op![]()
ik ben ook bang dat ik als ik straks daar ben ik daar ook niet weg wil en wil gaan emigrerenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil naar kreta emigreren
Alleen de rest wil niet met me mee
Trusten PeZusweet dreams en tot later
![]()
leukquote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
nog 6 en een half uur en dan lekker 12 uur in de auto zitten opweg naar Normandie, Oom en Tante zijn er al met kinderen, die waren helemaal gaar.
Hey! Je bent nu nog op meubelen aan het wachten? Welkom terug in elk geval, jammer dat het hier rustig is. Dat zal ook wel weer bijtrekkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef lucky_m3 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik dacht ook maar weer eens wat van me te laten horen. Nog steeds geen internet van UPC![]()
En nog steeds geen woonkamer die af is, omdat ikea![]()
krappy kut kwaliteit levert. Maar volgens UPC wordt ik binnenkort weer los gelaten op internet, en morgen heb ik ook nog effies lekker de tijd om wat te fokken
![]()
Dus alvast tot morgen
sleep well
Ow, dus jij bent ook al onderweg! Alvast een fijne vakantie! Normandie is toch niet zo heel ver rijden?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
nog 6 en een half uur en dan lekker 12 uur in de auto zitten opweg naar Normandie, Oom en Tante zijn er al met kinderen, die waren helemaal gaar.
Ik ben er wel!!!!!!! Maar heb het ontzettend druk en geen tijd voor pc.....moet nog veel werken zo voor de vakantie en mijn huis is 1 grote RAMP. Alles is vies, stoffig en ik heb echt de schoonmaakkriebels. Vandaag al boodschappen gedaan, de frietpan zuiver gemaakt, de ramen gewassen, de gordijnen uitgewassen, achter de banken en kasten gezogen etc. etc.quote:
Tezz!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben er wel!!!!!!! Maar heb het ontzettend druk en geen tijd voor pc.....moet nog veel werken zo voor de vakantie en mijn huis is 1 grote RAMP. Alles is vies, stoffig en ik heb echt de schoonmaakkriebels. Vandaag al boodschappen gedaan, de frietpan zuiver gemaakt, de ramen gewassen, de gordijnen uitgewassen, achter de banken en kasten gezogen etc. etc.
Vanavond heb ik misschien iets meer tijd!!!!!!!!!
De zon schijnt hier heerlijk dus vanmiddag heeft Bente lekker in haar zwembadje kunnen spelen......Nu is ze even met de buurvrouw mee naar de speeltuin dus ff rust.........maar die rust moet ik goed gebruiken om weer verder te poetsen (argh...) want anders komt het nooit af.......quote:Op maandag 9 juli 2007 13:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tezz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje, en ik zit maar wat op mijn luie reet
Ik heb vanmorgen de meeste pakketten de deur uitgedaan met de auto van mijn zusje, verder laat ik het huis lekker een bende
Misschien straks nog even boven stofzuigen.
Ik ben er ook !!!quote:
Heej stuk.....quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben er ook !!!Ik hou alleen een FOK! pauze zo nu en dan...en ik had vakantiegangers..
![]()
Vandaag gewerkt...veel regen en onweer daar btw. Terwijl thuis de tuindeuren heel de dag open hebben gestaan en Nena ook lekker in d'r zwembadje/springluchtkussen/kasteel gespeeld heeft. Je hebt er geen kind an dan hè Tezz ?!![]()
Nog 3 dagen werken en dan hebben we 31 dagen vakantie..![]()
En we gaan ook niet weg dus duimen voor mooi weer..
![]()
Tezz...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej stuk.....
Ik heb ook even FOK!pauze, heb het momenteel erg druk met andere dingen!
En je hebt er wel een kind an, mijn zwembadje is namelijk 2,5 breed en 80 cm diep. Dus ze kan er absoluut niet alleen in blijven. Maar dat is nog niet zo erg, ik zit prima in de tuin: kopje koffie, boekje. Heerlijk! Maar dan.......maar dan..........dan komen de buurkindertjes! En dan moet ik echt op gaan letten. Want de ene spattert terwijl de andere dat niet wil, de ander heeft weer net die ene leuke zwemband terwijl de anderen die ook willen hebben etc. etc. etc.........
Bijna rust nu. Ze mag zo naar bedje....
Gelukkig! Daar was de kwartet weer!quote:
Trusten...........sorry dat ik weer eens niet gezellig was vanavond. Maar kreeg eerst visite en ben daarna bezig geweest met mijn zoektocht naar een betrouwbaar adres voor het kopen van een puppie (oaaaaaaahhhhhhh lief he). Ben in gesprek met wat fokkers maar zo'n klein schoothondje kost aardig wat knaken......(tenminste een rashondje). Dus ik ga nog ff doorzoeken en dan ook naar bedje!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukkig! Daar was de kwartet weer!Hallo BeeDee!
![]()
![]()
En welterusten we hebben net pirates of te car2 gekekenik ben zoooo moe
Slaap lekker!![]()
![]()
Hoi E !quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukkig! Daar was de kwartet weer!Hallo BeeDee!
![]()
![]()
En welterusten we hebben net pirates of te car2 gekekenik ben zoooo moe
Slaap lekker!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
blablabalblablabla
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef PeZu het volgende:
bij deze verklaar ik deze reeks voor afgestorven![]()
yo yo yoquote:
de viezerdquote:
kan ie daarom niet vies zijn danquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
coming to town, niet coming in town![]()
he is just a dirty ol d man para rappa rappa paaquote:
tezzquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
he sees you when you're sleeping
tis hier nie meer gezelliquote:
ik heb je gemist hier!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
tis hier nie meer gezelli![]()
(of ik gun mezelf te weinig tijd om achter de pc te kruipen, dat kan natuurlijk ook)
Hoi lieve PeZu![]()
jaaaaaaaaa ik mezelf niet zo eigenlijk, haha. Ben ff niet zo actief op FOK!. Heb het thuis erg druk, bijna vakantie dus nog veel werken en hier thuis nog veel doen (grote schoonmaak he).quote:
Zomervakantiedip..quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef PeZu het volgende:
bij deze verklaar ik deze reeks voor afgestorven![]()
Komt wel weer...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
tis hier nie meer gezelli![]()
(of ik gun mezelf te weinig tijd om achter de pc te kruipen, dat kan natuurlijk ook)
Hoi lieve PeZu![]()
Lul niet...is je fipo in dit topic..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kom je terug van vakantie is dit topic nog steeds niet vol.
Mwah, op de bodem van het kanaal zou het niet misstaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wie wil er nou dood gevonden worden in een natte onderbroek...![]()
Doe's lief remlof...quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, op de bodem van het kanaal zou het niet misstaan
Ik bedoelde het niet persoonlijk BeeDeequote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet persoonlijk BeeDee
Ik gaf gewoon aan wanneer het niet raar zou zijn om dood met een natte onderbroek gevonden te worden
Wie niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Zie je nou wel...ik ben echt aan vakantie toe.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kom je terug van vakantie is dit topic nog steeds niet vol.
hoooiquote:
ik werkquote:
hehe dan werk ik lieverquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik pas op mijn neefje van 4, die heeeeeeeeeeeeeeeeelveel praat![]()
ssssst, dat mocht je heel niet vertellenquote:
oepsss sorryquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ssssst, dat mocht je heel niet vertellen![]()
ze konden het al niet radenquote:
nou ja dan is orangecake ook weer happyquote:
Zelfs de DelftsteSlowChatPorn loopt maar matigjes. Word eens tijd dat mijn i-net het weer doetquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef TwyLight het volgende:
Deze reeks loopt ook slecht...
* TwyLight steekt er nog een op
Diegene is dan als laatste ingelogged.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:10 schreef TwyLight het volgende:
trouwens:
wat betekend het als in je vriendenlijst iemand ineens vooraan komt?
en wat betekend 34x hyver sinds...
laatst dacht iemand dat het getal wat achter een hyves naam staat de leeftijd isquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Diegene is dan als laatste ingelogged.
en dat 34 X betekent dat je profiel/foto/enz. zoveel X is bekeken![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
laatst dacht iemand dat het getal wat achter een hyves naam staat de leeftijd is_!
Michelle (277)quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
laatst dacht iemand dat het getal wat achter een hyves naam staat de leeftijd is_!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat duurde bij mij ook 2 dagen voor ik dat door had, tot ik opeens iemand er bij kreeg die 74 achter zijn naam had staan....toen viel het kwartje pas
![]()
![]()
![]()
thanks nu zit ik er meequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
Down by the rivers of Babylon..........
where we sat down..........
ohhhhhhhooooooohhhhhhohhhhhhhhooooooooooh
(ik weet echt werkelijkwaar niet waarom ik dit liedje in mijn kop heb. AL DE HELE DAG)
Erg he.............ik raak het niet kwijt.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Erg he.............ik raak het niet kwijt.![]()
Ben blij dat ik het leed kan delen nu.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja dan is orangecake ook weer happy![]()
Hey!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Tezz het volgende:
Ik ben zo weer weg trouwens (ja tis wel raak de laatste weken he). Heb enorme last van mijn rug en de stoel waar ik op zit is niet echt dat je zegt goed voor herniaatje. Het ligt eigenlijk meer aan de computer kast, die is gewoon veel te laat. Gemaakt door, maar vooral ook voor, Indo's.
Tis chronisch helaas en niet te opereren (zit te laag en te diep). Ik kan er op zich goed mee leven, maar moet me aan wat regels houden (veel bewegen, niet te lang dezelfde houding, stress is ook een factor, etc.). Ik heb een hele dag gewerkt vandaag en ondanks wat aanpassingen op mijn werkplek (gna gna ik heb de printer in een andere ruimte laten zetten en de kopieermachine moet ik twee trappen voor af. Vinden mijn collega's reuze leuk van me) is een avondje thuis pc-en te veel dan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey!Dat de pijn in je rug niet overgaat, doe es wat rustiger aan!
Je weet in elk geval waar je grenzen liggen, dat moet ook wel na zo'n lange tijdquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis chronisch helaas en niet te opereren (zit te laag en te diep). Ik kan er op zich goed mee leven, maar moet me aan wat regels houden (veel bewegen, niet te lang dezelfde houding, stress is ook een factor, etc.). Ik heb een hele dag gewerkt vandaag en ondanks wat aanpassingen op mijn werkplek (gna gna ik heb de printer in een andere ruimte laten zetten en de kopieermachine moet ik twee trappen voor af. Vinden mijn collega's reuze leuk van me) is een avondje thuis pc-en te veel dan!
Dat merk je snel genoeg aan hem, of het goed is of niet!!!!!! GEwoon op je gevoel af gaan zou ik zeggen. Laat hem lekker een maandje met zijn brilletje rondlopen en kijk goed naar hoe hij zich gedraagt zou ik zeggen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef oranjekoek het volgende:
Vandaag ben ik met Tim naar de oogarts geweest, de kinderoogarts, en de gewone.. De gewone zegt dat hij geen brilletje nodig heeft alleen een lapje omdat zijn linkeroog steeds dichtgeknepen wordt als hij iets beter wil zien.
De kinderoogarts zegt dat hij plus 5!? heeft dus ik moet morgen een brilletje voor hem halen.
Over 2 maanden weer voor controle... vreemd gedoe met die artsen altijd.
Ze zegt dat hij dichtbij niet goed kan kijken. Maarrr...Hij staat altijd met zijn neus overal bovenop! Als je iets niet kan zien van dichtbij lijkt het me niet dat je dan ook dichtbij gaat staan. Naja raar.. we zullen zienTim vindt het leuk in elk geval...
Ik niet
![]()
Blegh. Af en toe heb ik er wel de balen van hoor..........quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je weet in elk geval waar je grenzen liggen, dat moet ook wel na zo'n lange tijd
Ja dat zal ik ook doen, ik wist wel dat zijn linkeroog niet goed was. We zien zelf ook wel dat hij hem steeds dichtknijpt natuurlijk. Kinderen schijnen heel gemakkelijk hun ogen aan te kunnen passen bij het zien. Dat zou de reden zijn dat hij alles wel goed ziet. Nja we zullen zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat merk je snel genoeg aan hem, of het goed is of niet!!!!!! GEwoon op je gevoel af gaan zou ik zeggen. Laat hem lekker een maandje met zijn brilletje rondlopen en kijk goed naar hoe hij zich gedraagt zou ik zeggen...
Je hebt gelijk! INderdaad! Htet is hier donker! ik widle het licht hieraan doen... natuurlijk spat die er meteen weer uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Blegh. Af en toe heb ik er wel de balen van hoor..........
Maarre.......ik ben dus plat op de bank ff nu!!!!!!!!
(tis hier al donker bijna donker buiten, gaat weer snel zeg....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |