Ik ben er wel!!!!!!! Maar heb het ontzettend druk en geen tijd voor pc.....moet nog veel werken zo voor de vakantie en mijn huis is 1 grote RAMP. Alles is vies, stoffig en ik heb echt de schoonmaakkriebels. Vandaag al boodschappen gedaan, de frietpan zuiver gemaakt, de ramen gewassen, de gordijnen uitgewassen, achter de banken en kasten gezogen etc. etc.quote:
Tezz!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben er wel!!!!!!! Maar heb het ontzettend druk en geen tijd voor pc.....moet nog veel werken zo voor de vakantie en mijn huis is 1 grote RAMP. Alles is vies, stoffig en ik heb echt de schoonmaakkriebels. Vandaag al boodschappen gedaan, de frietpan zuiver gemaakt, de ramen gewassen, de gordijnen uitgewassen, achter de banken en kasten gezogen etc. etc.
Vanavond heb ik misschien iets meer tijd!!!!!!!!!
De zon schijnt hier heerlijk dus vanmiddag heeft Bente lekker in haar zwembadje kunnen spelen......Nu is ze even met de buurvrouw mee naar de speeltuin dus ff rust.........maar die rust moet ik goed gebruiken om weer verder te poetsen (argh...) want anders komt het nooit af.......quote:Op maandag 9 juli 2007 13:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tezz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje, en ik zit maar wat op mijn luie reet
Ik heb vanmorgen de meeste pakketten de deur uitgedaan met de auto van mijn zusje, verder laat ik het huis lekker een bende
Misschien straks nog even boven stofzuigen.
Ik ben er ook !!!quote:
Heej stuk.....quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben er ook !!!Ik hou alleen een FOK! pauze zo nu en dan...en ik had vakantiegangers..
![]()
Vandaag gewerkt...veel regen en onweer daar btw. Terwijl thuis de tuindeuren heel de dag open hebben gestaan en Nena ook lekker in d'r zwembadje/springluchtkussen/kasteel gespeeld heeft. Je hebt er geen kind an dan hè Tezz ?!![]()
Nog 3 dagen werken en dan hebben we 31 dagen vakantie..![]()
En we gaan ook niet weg dus duimen voor mooi weer..
![]()
Tezz...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej stuk.....
Ik heb ook even FOK!pauze, heb het momenteel erg druk met andere dingen!
En je hebt er wel een kind an, mijn zwembadje is namelijk 2,5 breed en 80 cm diep. Dus ze kan er absoluut niet alleen in blijven. Maar dat is nog niet zo erg, ik zit prima in de tuin: kopje koffie, boekje. Heerlijk! Maar dan.......maar dan..........dan komen de buurkindertjes! En dan moet ik echt op gaan letten. Want de ene spattert terwijl de andere dat niet wil, de ander heeft weer net die ene leuke zwemband terwijl de anderen die ook willen hebben etc. etc. etc.........
Bijna rust nu. Ze mag zo naar bedje....
Gelukkig! Daar was de kwartet weer!quote:
Trusten...........sorry dat ik weer eens niet gezellig was vanavond. Maar kreeg eerst visite en ben daarna bezig geweest met mijn zoektocht naar een betrouwbaar adres voor het kopen van een puppie (oaaaaaaahhhhhhh lief he). Ben in gesprek met wat fokkers maar zo'n klein schoothondje kost aardig wat knaken......(tenminste een rashondje). Dus ik ga nog ff doorzoeken en dan ook naar bedje!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukkig! Daar was de kwartet weer!Hallo BeeDee!
![]()
![]()
En welterusten we hebben net pirates of te car2 gekekenik ben zoooo moe
Slaap lekker!![]()
![]()
Hoi E !quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukkig! Daar was de kwartet weer!Hallo BeeDee!
![]()
![]()
En welterusten we hebben net pirates of te car2 gekekenik ben zoooo moe
Slaap lekker!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
blablabalblablabla
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef PeZu het volgende:
bij deze verklaar ik deze reeks voor afgestorven![]()
yo yo yoquote:
de viezerdquote:
kan ie daarom niet vies zijn danquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
coming to town, niet coming in town![]()
he is just a dirty ol d man para rappa rappa paaquote:
tezzquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
he sees you when you're sleeping
tis hier nie meer gezelliquote:
ik heb je gemist hier!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
tis hier nie meer gezelli![]()
(of ik gun mezelf te weinig tijd om achter de pc te kruipen, dat kan natuurlijk ook)
Hoi lieve PeZu![]()
jaaaaaaaaa ik mezelf niet zo eigenlijk, haha. Ben ff niet zo actief op FOK!. Heb het thuis erg druk, bijna vakantie dus nog veel werken en hier thuis nog veel doen (grote schoonmaak he).quote:
Zomervakantiedip..quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef PeZu het volgende:
bij deze verklaar ik deze reeks voor afgestorven![]()
Komt wel weer...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
tis hier nie meer gezelli![]()
(of ik gun mezelf te weinig tijd om achter de pc te kruipen, dat kan natuurlijk ook)
Hoi lieve PeZu![]()
Lul niet...is je fipo in dit topic..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kom je terug van vakantie is dit topic nog steeds niet vol.
Mwah, op de bodem van het kanaal zou het niet misstaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wie wil er nou dood gevonden worden in een natte onderbroek...![]()
Doe's lief remlof...quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, op de bodem van het kanaal zou het niet misstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |