quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
nou gezelli. Ik ben er gewoon weg van.
eh waor da dan ouwequote:Op maandag 2 juli 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht ff dat PeZu modje was omdat hij zo blauw zag.
ooh mijn nerdy star wars lightsaberquote:
therapie waarvoor of waartegenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag minstens 10 minuten, als therapie![]()
![]()
ik had gehoopt op wildquote:
je zei rustigquote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha wat zei ik dan? ik zei toch wild?![]()
jaquote:Op maandag 2 juli 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
Zie je dat ik therapie nodig heb hahaha
Voorgaande paginaquote:
Oow niet in het fotoboek!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voorgaande pagina.
Een blauwtje bij Tezz..
Nee daar word ik wild van!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
dr pezu's spreekuur is geopend
k;eedt u zich maar uit en ga op de tafel liggen
benen in de beugels graag
een digitaal blauwtje lopen, yeah rightquote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voorgaande pagina.
Een blauwtje bij Tezz..
ja trusten en droom eh erm uh wild ja wildquote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga naar bed! Slaap lekker Ludo en PeZu!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
een digitaal blauwtje lopen, yeah right_!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Goeiesmorgens. Jullie zitten nog de hele week in kutweer.
Nenenenene.
Kusje. Likje.
Wat dacht je van een last minute boeken richting een zonnig oordquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Tezz het volgende:
kutkutKUTWEER .
Ik heb het ech fucking koud. Ik ben vrij, ik heb geen auto tot mijn beschikking en weiger om op de fiets ergens naar toe te gaan. Wat oh wat moet ik gaan doen vanmiddag...
Vaarwel jungskequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Tabé menseeuuhh.
have fun!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Tabé menseeuuhh.
Goed plan. Helaas vind mijn baas dat niet goed want ik mag pas over drie weken weg. En ik kan mijn kind niet missen.......(en die neem ik dus egnie mee in een vliegtuig he, dat kan ik de andere passagiers niet aan doen..)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat dacht je van een last minute boeken richting een zonnig oord.
Oh is het er zo een. Niets vervelender dan kermende kutkinders in het vliegtuigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed plan. Helaas vind mijn baas dat niet goed want ik mag pas over drie weken weg. En ik kan mijn kind niet missen.......(en die neem ik dus egnie mee in een vliegtuig he, dat kan ik de andere passagiers niet aan doen..)
Nou eigenlijk denk ik dat ze het best goed zal doen en niet zal gaan huilen. Maar ik neem het risico liever niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh is het er zo een. Niets vervelender dan kermende kutkinders in het vliegtuig.
quote:
Kun je die dan ook zo mooi laten ronddraaien, net alsof het een echt infobulletin is??quote:
ik ben niet zo handig met dat soort dingskesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun je die dan ook zo mooi laten ronddraaien, net alsof het een echt infobulletin is??
(sorry ben een beetje traag qua reageren vanavond)
En ik was weer voor de honderdste keer boven om mijn kind te 'beschermen' tegen het grote boze onweer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet zo handig met dat soort dingskes![]()
hier geen onweer helaasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik was weer voor de honderdste keer boven om mijn kind te 'beschermen' tegen het grote boze onweer.
Het was net stil, maar nu begint het weer te donderen hiero.
onweer is eng als je alleen thuis bent...quote:
ok sterkte danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
onweer is eng als je alleen thuis bent...
Ik ga mijn computer maar weer afzetten denk ik...
Hey! Heb je het overleefd? Het was hier gisteravond ook heel erg, zonet ging het ook weer flink te keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
onweer is eng als je alleen thuis bent...
Ik ga mijn computer maar weer afzetten denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |