Ja ik was het beu hier dat onweer, dus heb het jullie kant op gestuurd. Sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
Men, om 4 uur vannochtend wakker gebonkt door het onweer, men, dat was loeihard.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik was het beu hier dat onweer, dus heb het jullie kant op gestuurd. Sorry.
Ja inderdaad, het heeft ook wel wat. Vorig jaar op de camping vond ik het wel doodeng, in mijn tentje.....en ik heb als het echt heel hard gaat ook best wel schrik hier thuis hoor. Met al die electrische dingen rondom me......quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik vind onweer wel iets gaafs hebben, heb er ook helemaal geen probleem met dat weer als je lekker nergens heen hoeft, of net in je bed ligt.![]()
In een tentje lijkt het me inderdaad niet erg fijn nee. En als het dan nog ook gaat stormen enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het heeft ook wel wat. Vorig jaar op de camping vond ik het wel doodeng, in mijn tentje.....en ik heb als het echt heel hard gaat ook best wel schrik hier thuis hoor. Met al die electrische dingen rondom me......
Goafe eettafel, ben alleen zelf geen fan van grote enge hoofden aan de muur.quote:
Ik heb hem echt aangehad vanmiddag, tis toch ongelooflijk he!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goafe eettafel, ben alleen zelf geen fan van grote enge hoofden aan de muur.![]()
Mooie vloer en bank trouwens, wij hadden vroegah een zwarte leren bank, die was alleen helemaal opgesleten.![]()
Tevens zijn glazen salontafels tov.![]()
Ik wil oock een openhaard.![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:40 schreef LudoSanders het volgende:
Koffers pakken, vannacht om 1:00 richting Schiphol.
Kreta, Chersonissosquote:
ooooooooooooooow lig je nu te slapen? Ik wens je een goede reis Ludo! Veel plezier daar! Vergeet geen foto's te maken he!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:40 schreef LudoSanders het volgende:
Koffers pakken, vannacht om 1:00 richting Schiphol.
Slapen is voor mietjes, morgen om 10:30 op Kreta zelfde avond nog op stap. Non stop rocken! 10 dagen en dank jequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooooooooooooooow lig je nu te slapen? Ik wens je een goede reis Ludo! Veel plezier daar! Vergeet geen foto's te maken he!Hoe lang ga je eigenlijk?
Dank je! Maar dan? Wat is er met die barvrouw? Fokkin' hell, kwart voor 2 weg hier en geen idee wat ik in de tussentijd moet doen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Tezz het volgende:
Goedenavond allemaal! FF kort berichtje van Tezz, heb totaal geen zin om achter de pc te kruipen maar moet wil nog wel Ludo even een fijne vakantie wensen! Rock ze zou ik zeggen! Oh ja, zoek in de hoofdstraat van Chersonisos een klein barretje waar ze tijdens coctailhour lekkere banana-drankjes hebben (hips) en zoek daar de bardame met de geweldige sexy tatoo van een eenhoorn op haar heup..............
Nee dat was gewoon zo'n mooie meid, ongelooflijk! En ook nog eens gezellig!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank je! Maar dan? Wat is er met die barvrouw? Fokkin' hell, kwart voor 2 weg hier en geen idee wat ik in de tussentijd moet doen..
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
ja pezu jij komt ook altijd net opdagen als ik weg wil gaan.........
En als je nu gaat slapen verslaap je je!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank je! Maar dan? Wat is er met die barvrouw? Fokkin' hell, kwart voor 2 weg hier en geen idee wat ik in de tussentijd moet doen..
truste jarige lieve solquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
truste allemaal![]()
En voor Ludo een fijne vakantie toegewenst![]()
Hey SOL!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
truste allemaal![]()
En voor Ludo een fijne vakantie toegewenst![]()
Jakkes dat is rotquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja en hopelijk eind volgende week weer i-net, Dan heb ik in totaal 4 weken zonder gezeten...ik mis mijn comp
oooooooooooooooooooooow van harte gefeliciteerd nog! Heb je een leuk feest gehad? of lekker rustigquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja en hopelijk eind volgende week weer i-net, Dan heb ik in totaal 4 weken zonder gezeten...ik mis mijn comp
ik mis je comp ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx Beeb![]()
@ oranjekoek: hopelijk vanaf eind vlgnd week dus weer wat langer![]()
Ja dat zoiets niet sneller kan he... de techniek van tegenwoordig...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx Beeb![]()
@ oranjekoek: hopelijk vanaf eind vlgnd week dus weer wat langer![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:27 schreef oranjekoek het volgende:
In onze harten zijn we allemaal op vakantie ;o))
nee.... ik zit op het toiletquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je je laptop mee? Zit je in bad?![]()
Ow dat is minder, ben je ook al ziek geworden? Thee.. ik drink geen thee daar krijg ik honger vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee.... ik zit op het toilet
heb last van mij buik![]()
ik ga zo thee zetten![]()
neh, niet ziek, ik reageer soms nogal heftig op niet zo vers voedsel etc etcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow dat is minder, ben je ook al ziek geworden? Thee.. ik drink geen thee daar krijg ik honger vanEn al helemaal niet op dit uur
Ik heb net een kerriesoep op, en ga er nog maar eentje nemen denk ik.
![]()
Dan zou je meer bedorven voedsel moeten eten, eens kijken of je immuun wordtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neh, niet ziek, ik reageer soms nogal heftig op niet zo vers voedsel etc etc
nou nee ik pies liever uit mijn lulquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zou je meer bedorven voedsel moeten eten, eens kijken of je immuun wordt
Jee, ik dacht dat er iemand anders bij gekomen was, je usericon! Het lijkt me ook beter uit je lul te piesen in dit gevalquote:
ja mijn ui is veranderdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jee, ik dacht dat er iemand anders bij gekomen was, je usericon! Het lijkt me ook beter uit je lul te piesen in dit geval
Is dat een eigen creatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn ui is veranderd
in mijn foob staat er een grotere foto van
nope is van een vriend van me, hij maakt allemaal vette dingenquote:
Erg leuk als je dat goed kan. Een kennis is jaren geleden begonnen met simpele graffiti, hij heeft nu een bedrijfje, hij maakt muurschilderingen tot in het kleinste detail. Ik kan niet eens tekenen, laat staan "dat"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope is van een vriend van me, hij maakt allemaal vette dingen
schilderijen, animaties etc etc etc
ja ik woon vrij modern zeg maarquote:
hahaa ik moest meteen aan die opgestapelde dozen denkenquote:
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ik moest meteen aan die opgestapelde dozen denkenHeb je al uitgepakt?
![]()
Je woont daar niet meer! We hebben daar weinig van gemerkt geloof ik. De enige reden dat je hier niet veel was, was omdat je gestopt was met roken dacht ik...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ik ben inmiddels ook al een keer verhuisd en toen zijn alle dozen vrijwel gelijk uitgepakt, binnen 1,5 was alles op orde
incl overhuizen that is
ik had zelfs 3 weken gene inet en tvquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je woont daar niet meer! We hebben daar weinig van gemerkt geloof ik. De enige reden dat je hier niet veel was, was omdat je gestopt was met roken dacht ik...
Lekker snel verhuisd dus!
Dat was dus omdat je verhuisd was, en niet omdat je gestopt bent met roken. Ik had je eigenlijk niet meer terug verwachtquote:
Wat he je gedaan in die tijd? 3 weken zonder internet en tv.quote:
ooh het was lekker weer toenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat he je gedaan in die tijd? 3 weken zonder internet en tv.
haha ja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh het was lekker weer toen![]()
plus soms heb ik een leven![]()
sowieso ben ik er minder de laatste tijdquote:
Dat geldt voor iedereen hier, het is heel erg rustig.quote:
ja dat is waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
![]()
[..]
Dat geldt voor iedereen hier, het is heel erg rustig.
Ik ga ook lekker naar bed! Welterusten PeZu! Slaap lekker!![]()
![]()
Please tell me that it is not besmettelijkquote:
hee psquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Please tell me that it is not besmettelijk
Je schrikt van mequote:
murpquote:
nee, ik schrik niet, ik ben verbaasdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je schrikt van me![]()
Ik ben toch niet de schuldige van dit virus?![]()
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
murp![]()
![]()
Wat heb je met -SL- gedaan om hem het murpvirus toe te dienen?
Ghehehe... ik ben zelf ook verbaasd dat ik er benquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik schrik niet, ik ben verbaasd
nee, ik had altijd al een leven maar dat is gewoon bij me teruggekeerd na mijn bagger je rot op fok periode van vorig jaar
Wel dusquote:
ja het was zo lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ghehehe... ik ben zelf ook verbaasd dat ik er ben
Bij mij komt het fokken weer langzaam terug... ik deed het een paar maandjes zo goed zonder internet.
I blame the wheather
Het was zo lekker dat ik er niet was?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het was zo lekker
en nu geweldig die zomer![]()
het weer was lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was zo lekker dat ik er niet was?![]()
![]()
Zomer? Waar?
Hier is het net herfst![]()
half April en heel Mei wasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
het weer was lekker
ja nu is het sjodjondenu net herfst ja![]()
jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
half April en heel Mei was![]()
Nu?
Vandaag 3 keer zeiknat geregent... kutland is het ook![]()
Ik wil naar kreta emigrerenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
emigreren wordt het denk
maar eersy slapen. morgen moet ik te vroeg op![]()
ik ben ook bang dat ik als ik straks daar ben ik daar ook niet weg wil en wil gaan emigrerenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil naar kreta emigreren
Alleen de rest wil niet met me mee
Trusten PeZusweet dreams en tot later
![]()
leukquote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
nog 6 en een half uur en dan lekker 12 uur in de auto zitten opweg naar Normandie, Oom en Tante zijn er al met kinderen, die waren helemaal gaar.
Hey! Je bent nu nog op meubelen aan het wachten? Welkom terug in elk geval, jammer dat het hier rustig is. Dat zal ook wel weer bijtrekkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef lucky_m3 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik dacht ook maar weer eens wat van me te laten horen. Nog steeds geen internet van UPC![]()
En nog steeds geen woonkamer die af is, omdat ikea![]()
krappy kut kwaliteit levert. Maar volgens UPC wordt ik binnenkort weer los gelaten op internet, en morgen heb ik ook nog effies lekker de tijd om wat te fokken
![]()
Dus alvast tot morgen
sleep well
Ow, dus jij bent ook al onderweg! Alvast een fijne vakantie! Normandie is toch niet zo heel ver rijden?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
nog 6 en een half uur en dan lekker 12 uur in de auto zitten opweg naar Normandie, Oom en Tante zijn er al met kinderen, die waren helemaal gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |