Als we jou toch niet hadden he...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef PeZu het volgende:
en centraal
quote:
quote:
fok draait rond mij jaquote:
rustig roestigquote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
oh het gaat over puppies, dan haken de stoere mannen af natuurlijk. Ik hd het kunnen weten...
Zou mijn dochter erin trappen als ik met een konijn aan kom zetten in plaats van de beloofde hond??quote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rustig roestig
neem een lief klein knijntje om t eoefenen en geef hem een leuke korte naam, iet smet een u, e, p en een z
ja
dat lijkt me strak
Ik heb een kind zindelijk gemaakt en 'netjes' opgevoed dus dat moet met een hondje ook wel lukken denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Je krijgt bij aanschaf van zo'n mormel gewoon een gebruiksaanwijzing erbij hoor..
zeg dat het nieuw soort hond isquote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zou mijn dochter erin trappen als ik met een konijn aan kom zetten in plaats van de beloofde hond??
Het kind heeft de inteligentie van haar moeder gekregen. Daar trapt ze dus niet in.quote:
Vrijdagochtend 6:00quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een kind zindelijk gemaakt en 'netjes' opgevoed dus dat moet met een hondje ook wel lukken denk ik.
Zit jij nog niet op Kreta Ludo?? Wanneer vertrek je..........(*jaloers is).
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 6:00.
Maar wat is er moeilijk aan een hond kopen? Als er maar elke dag iemand thuis is die er mee gaat lopen etc.
Eentje met vier poten zou wel mijn voorkeur genieten.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?
aah dan wordt het trickyquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het kind heeft de inteligentie van haar moeder gekregen. Daar trapt ze dus niet in.
Je lijkt mijn man wel. Nee het wordt een kleine. Zoals ik al zei: een lief klein schattig wollig pupje.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah dan wordt het tricky
hmm
eeen hond
dan wel een grote
grote honden zijn![]()
Ik ga eens even wat bij elkaar googlen qua informatie dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eentje met vier poten zou wel mijn voorkeur genieten.
Kosten, 350 euro voor een echt merk ofzo, geen idee.
dat zeg ik een knijn!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je lijkt mijn man wel. Nee het wordt een kleine. Zoals ik al zei: een lief klein schattig wollig pupje.
en vertrouw maar op je man's keuze, hij koos tenslotte ook voor jouquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
en vertrouw maar op je man's keuze, hij koos tenslotte ook voor jou![]()
krijg ik een tong bij zo'n complimentquote:
Nee je krijgt een tong op het feit dat ik naar hem moet luisteren. Dat doe ik uit principe gewoonweg niet whoehahaha.quote:
haaaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee je krijgt een tong op het feit dat ik naar hem moet luisteren. Dat doe ik uit principe gewoonweg niet whoehahaha.
Dat zegt ie niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
haaa
en wat als hij nu zegt, ga nooit vreemd![]()
![]()
![]()
kee bubye tezzzzzzzzzxquote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet.
oeeeeeee bummer
De reclame is weer voorbij. Ik ga weer ff terug naar mijn reep chocola en de afstandbedediening.
Klinkt gezellig! Zo heb je tenminste weer wat om aan je kleinkinderen te vertellenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Concert zelf was geweldig, eten, drinken, sanitair goed geregeld. Geluid was goed.Alleen wij waren dus enkelen van die duizenden mensen die hebben besloten om terug naar Renesse te lopen. Vervoer terug was slecht geregeld, te weinig bussen en mensenmassa niet in goeie banen geleid..
Ongeveer een uur gelopen in de stromende regen...was tot op m'n onderbroek nat..
![]()
Maargoed...al met al genoeg gedronken om het niet erg te vinden..En we waren met een grote groep (12 mensen) , dus dan maak je er maar het beste van.
![]()
Zelf zou ik geen hond nemen, het is alleen maar lastig als je weg wilt. Ze moeten opgevoed worden en zindelijk gemaakt, ze bijten alles stuk, je moet de stront opruimen, ze blaffen als ze niet moeten blaffen, ze lopen weg en je moet belasting betalen. Puppies zijn lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van plan om een lief klein wollig pluizig pupje te kopen voor mijn dochter haar verjaardag. Ik wil al zo lang een hondje en eindelijk is onze situatie ook dusdanig dat het het toelaat! Iemand ervaring hiermee?
Ja, over opa's natte onderbroek dus..quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Zo heb je tenminste weer wat om aan je kleinkinderen te vertellen![]()
Ik zou een mannetje nemen. Heb je die vieze bende niet in huisquote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee is op zich niet moeilijk. Maar wat voor hond? En wat kost zoiets?
Ja een deense dog! Of hoe die beesten maar heten zo groot als een pony!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah dan wordt het tricky
hmm
eeen hond
dan wel een grote
grote honden zijn![]()
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Zo...BeeDee springt onder de douche (zonder onderbroek dus..) en dan nog ff banken..![]()
jaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja een deense dog! Of hoe die beesten maar heten zo groot als een pony!![]()
Ja ik neem het allemaal mee in mijn overwegingen...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zelf zou ik geen hond nemen, het is alleen maar lastig als je weg wilt. Ze moeten opgevoed worden en zindelijk gemaakt, ze bijten alles stuk, je moet de stront opruimen, ze blaffen als ze niet moeten blaffen, ze lopen weg en je moet belasting betalen. Puppies zijn lief!Ik heb altijd een hond gehad, maar zou nu geen hond meer nemen.
![]()
Ik ga ook ff banken zometeen! Was er al hard mee bezig.....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
Zo...BeeDee springt onder de douche (zonder onderbroek dus..) en dan nog ff banken..![]()
Mijn buurman heeft een Noorse Boskat. Nog een kitten, maar nu al twee keer zo groot als een knijn. Ik heb vorige week kennisgemaakt met haar moeder. Da's pas wat je noemt een POES. Schitterend beest.....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
of ik wil een kat
der zijn russische katten en dat zijn net mini jachtluipaarden
ze zijn nog steed swel 2x zo groot als een normale huiskat maar ik wil er 1
wie heeft er 3500 euro voor me dan koop ik er 1 en dan mag ook wel eens komen aaien![]()
is dat een ja?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een Noorse Boskat. Nog een kitten, maar nu al twee keer zo groot als een knijn. Ik heb vorige week kennisgemaakt met haar moeder. Da's pas wat je noemt een POES. Schitterend beest.....
En naar wie steek je nu weer je tong uit mijn beste PeZu? En nog veel belangrijker: met welke reden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |