Maar ik ben Ubuntu aan het installeren, dus ben nog langzamerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik deed het echt heeeeeeeel langzaam
ik zag het ook ik wou nog wat posten maar toen bedacht ik me dat mijn bier op was en toen ik terug kwam was ie wel echt dichtquote:
+1 notequote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
En centraal voordat PeZu het doet.
Leuk ja, dat had ik hier op de andere pc staan maar dat ding is zo traag, die gebruiken we niet veel meer.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben Ubuntu aan het installeren, dus ben nog langzamer
Daar vergis ik me altijd in, in dat streepjequote:
Ach, op zich werkt het wel goed hoor, Windows is nog tragerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leuk ja, dat had ik hier op de andere pc staan maar dat ding is zo traag, die gebruiken we niet veel meer.
mine:quote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.cafeinvento.nl/ deze heb ik vdnaag gekocht!Jaloers he!
Ik heb deze, maakt ook goede koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.cafeinvento.nl/ deze heb ik vdnaag gekocht!Jaloers he!
Een heel alfabet.quote:
wie heeft er 26 notesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een heel alfabet.
Wat was er nou zo akelig Koek?
hahaha heerlijk! Campingkoffie!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb deze, maakt ook goede koffie![]()
http://pan1.fotovista.com/dev/1/6/00020361/l_00020361.jpg
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mine:
http://www.nl.jura.com/ho(...)e2/impressa_xf70.htm
Een neger.quote:
Eh dat ben ik vergeten denk ik..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een heel alfabet.
Wat was er nou zo akelig Koek?
mwah valt mee, staat wel zo op de sit eja maar is meer vd veel eisende koffie drinkerquote:
lol, goed voor de pindakaas!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn muttie hed pas een relaxt espressoautomaat.
[..]
Een neger.
Ik drink heeel veel koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah valt mee, staat wel zo op de sit eja maar is meer vd veel eisende koffie drinker
ik heb zo'n heel apparaat van teveel geld en het einige wat ik drink zijn restretto's_!
quote:
quote:I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe is het met Tezz, nog wel in CUL aanwezig?
Geen idee, ik heb heel weinig contact met haar. Ik ben ook niet veel meer op hyves, zo nu en dan even gluren.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe is het met Tezz, nog wel in CUL aanwezig?
ik heb 0 notesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn muttie hed pas een relaxt espressoautomaat.
[..]
Een neger.
eh eh... eh.. ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb die tekst en allesquote:
Een voorbeeldige user.quote:
Ik heb ook geen nootjesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een voorbeeldige user. [ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een voorbeeldige user. [ afbeelding ]
Lekker gezond bezig met je pinda's etc.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pretzels aan het eten, eh zoute sticks staat erop
zelfgemaakte verse warme pretzels icm met een biertjequote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pretzels aan het eten, eh zoute sticks staat erop
2x 48uquote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja_!
ik heb ook pas 1 to ban, 1 echte ban en 1 fobo ban gehad
Ja jij hebt er verstand van heb ik gehoordquote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfgemaakte verse warme pretzels icm met een biertje
Die dingen eet sanne graag maar ik moest wat te kauwen hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker gezond bezig met je pinda's etc.
ik weet niet eens meer waarvoorquote:
ok okquote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja jij hebt er verstand van heb ik gehoordzelfs dat klinkt me niet lekker in de oren
![]()
Bier is dan ook niet lekker
Jij bent gewoon jaloers op mijn sigaret!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Houtspeer het volgende:
Afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |