Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
Echt geen grapje hoor Ludo. Dat werkt echt prima.
wahaa goeie titel!quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.
Ja duh.............quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
OP aangepast.
Als ik morgen besluit om op afgesproken tijd naar de fysio te gaan wil ik wel overwegen iets aan de OP te doen.
Ik wou em net updaten met die uit het vorige topicquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
OP aangepast.
Als ik morgen besluit om op afgesproken tijd naar de fysio te gaan wil ik wel overwegen iets aan de OP te doen.
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.quote:Op maandag 12 november 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Babyboom in het rokershoeksje!
Eens aankaarten binnenkort.quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh.............
Maar ff zonder gekheid: gewoon tegen je vriendin zeggen dat die stopweek pure onzin is en slechts een paar keer per jaar noodzakelijk is. Zeg maar dat Tante Tezz dit verteld heeft en dat het dan wel waar moet zijn.
Wat jij wil.quote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou em net updaten met die uit het vorige topic
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh.............
Maar ff zonder gekheid: gewoon tegen je vriendin zeggen dat die stopweek pure onzin is en slechts een paar keer per jaar noodzakelijk is. Zeg maar dat Tante Tezz dit verteld heeft en dat het dan wel waar moet zijn.
*slaat op hol*quote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.
[..]
Eens aankaarten binnenkort.
Niet geschoten is altijd mis. (Ja Tezz, deze moest ff na jouw woordspeling in voorgaande topic)
Ik heb geen flauw idee meer welke van mij je bedoelde, maar die van jou is in ieder geval erg grappigquote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.
[..]
Eens aankaarten binnenkort.
Niet geschoten is altijd mis. (Ja Tezz, deze moest ff na jouw woordspeling in voorgaande topic)
Of Mona.quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!
Ja Remlof, maak er ff eentje sticky in ONZ: 'vraag het aan Tante Tezz', ik zal erg mijn best doen met goed advies!quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |