Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
Echt geen grapje hoor Ludo. Dat werkt echt prima.
wahaa goeie titel!quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.
Ja duh.............quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
OP aangepast.
Als ik morgen besluit om op afgesproken tijd naar de fysio te gaan wil ik wel overwegen iets aan de OP te doen.
Ik wou em net updaten met die uit het vorige topicquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
OP aangepast.
Als ik morgen besluit om op afgesproken tijd naar de fysio te gaan wil ik wel overwegen iets aan de OP te doen.
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.quote:Op maandag 12 november 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Babyboom in het rokershoeksje!
Eens aankaarten binnenkort.quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh.............
Maar ff zonder gekheid: gewoon tegen je vriendin zeggen dat die stopweek pure onzin is en slechts een paar keer per jaar noodzakelijk is. Zeg maar dat Tante Tezz dit verteld heeft en dat het dan wel waar moet zijn.
Wat jij wil.quote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou em net updaten met die uit het vorige topic
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh.............
Maar ff zonder gekheid: gewoon tegen je vriendin zeggen dat die stopweek pure onzin is en slechts een paar keer per jaar noodzakelijk is. Zeg maar dat Tante Tezz dit verteld heeft en dat het dan wel waar moet zijn.
*slaat op hol*quote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.
[..]
Eens aankaarten binnenkort.
Niet geschoten is altijd mis. (Ja Tezz, deze moest ff na jouw woordspeling in voorgaande topic)
Ik heb geen flauw idee meer welke van mij je bedoelde, maar die van jou is in ieder geval erg grappigquote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.
[..]
Eens aankaarten binnenkort.
Niet geschoten is altijd mis. (Ja Tezz, deze moest ff na jouw woordspeling in voorgaande topic)
Of Mona.quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!
Ja Remlof, maak er ff eentje sticky in ONZ: 'vraag het aan Tante Tezz', ik zal erg mijn best doen met goed advies!quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!
quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee meer welke van mij je bedoelde, maar die van jou is in ieder geval erg grappig![]()
Die dus.quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Americo kan het nog prima aan. Het ligt aan al die kutkinderen die steeds grotere cadeau's krijgen. Americo kan het gewoon allemaal niet meer sjouwen. Zelfs Sinterklaas doet mee aan deze verwerpelijke wegwerpmaatschappij (= een waarheid als een koe en tevens een leuk woordgrapje).
We hebben nog geen TV's in Frieslandquote:Op maandag 12 november 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Nee de SuperSmoker reclame op TV!
Wie kijkt er nu naar pagina 7.quote:Op maandag 12 november 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
Dat "bijna vol" ook op de laatste paginaschat, hij is bijna vol!
Ik zal eens wat vragen gaan bedenken!quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Remlof, maak er ff eentje sticky in ONZ: 'vraag het aan Tante Tezz', ik zal erg mijn best doen met goed advies!
alleen als er ludosanders achterstaatquote:Op maandag 12 november 2007 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu naar pagina 7.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb 30 euro gewonnen in de staatsloterij!en ik had nog 1400 terug over 2005!
Dat6 zijn leuke dingen voor de mensen
![]()
zoveel is dat helaas ook weer niet, een miljoen daaar kun je wat mee!quote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Grump. Ik had weer eens niets. En vanwege het trage FOK! heb ik ook maar besloten om lekker naar bed te gaan. Lekker dromen over wat ik met 1430 euro zou doen........
Ok, kan iemand even de wiki updaten?quote:
Doe het zelf, dan laat ik em openquote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Remlof, maak er ff eentje sticky in ONZ: 'vraag het aan Tante Tezz', ik zal erg mijn best doen met goed advies!
Hij doet het alweer hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Grump. Ik had weer eens niets. En vanwege het trage FOK! heb ik ook maar besloten om lekker naar bed te gaan. Lekker dromen over wat ik met 1430 euro zou doen........
haha jaaaaa, dan vind ik je wel weer via Tezz!quote:Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
Ludo wil jij mijn hyve vriendje worden???????
Want ik weet zeker dat je een hyve hebt. Je doet wel net alsof van niet, maar toch, ik weet het zeker. Zoek me (Tessa Valkenswaard, altijd prijs) en wordt mijn vriendje![]()
Ja maar hier in het hoeksje zitten de beste TS-bashers van heel FOK! dus ik durf niet. En trouwens, ik ga naar bed, dus weinig advies dan he, als ik lig te pitten.quote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, kan iemand even de wiki updaten?
[..]
Doe het zelf, dan laat ik em open
Dat snap ik niet hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, kan iemand even de wiki updaten?
[..]
Het heeft weinig zin een topic voor je te openen als je naar bed gaat he? Trustequote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar hier in het hoeksje zitten de beste TS-bashers van heel FOK! dus ik durf niet. En trouwens, ik ga naar bed, dus weinig advies dan he, als ik lig te pitten.
Oh ja:terug.
Slaap lekker Tezz!quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar hier in het hoeksje zitten de beste TS-bashers van heel FOK! dus ik durf niet. En trouwens, ik ga naar bed, dus weinig advies dan he, als ik lig te pitten.
Oh ja:terug.
Jep. Het was meer een optie voor in de toekomst.quote:Op maandag 12 november 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin een topic voor je te openen als je naar bed gaat he? Truste
Ik heb er echt geen! Alleen een vlugge japie account om mensen te checken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
Ludo wil jij mijn hyve vriendje worden???????
Want ik weet zeker dat je een hyve hebt. Je doet wel net alsof van niet, maar toch, ik weet het zeker. Zoek me (Tessa Valkenswaard, altijd prijs) en word mijn vriendje![]()
Zie je wel! Een account is een account. Zoek me. (oe dat klinkt hot)quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen! Alleen een vlugge japie account om mensen te checken.![]()
ooeeee aaaaah hahaquote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zie je wel! Een account is een account. Zoek me. (oe dat klinkt hot)
Ik zet het op mijn todo lijst.quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zie je wel! Een account is een account. Zoek me. (oe dat klinkt hot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |