Goedemorgen! Ik heb eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen (heeeeeeeeeerlijk) en zit nu te wachten totdat mijn volgende lading medicijnen gaat werken....quote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef Stommie het volgende:
goedemorgen!!
kom net op school voor een college dat niet doorgaat![]()
*gaat sigaret roken
Nou, dat weet ik niet! Zolang de hernia er nog zit in ieder geval..........Ik moet eind oktober terugkomen bij de neurochirurg voor de operatie te bespreken. Het schijnt zo te zijn dat 80% van de herniapatienten binnen drie maanden 'spontaan' herstelt, dus hopelijk hoor ik bij die 80 procent! Dan kan het wel eens binnen een week of zes over zijn...........Maar ik denk het eerlijk gezegd niet, ik zit hier al vanaf januari mee (overigens niet zo heftig als de laatste paar weken).quote:Op woensdag 19 september 2007 09:34 schreef Stommie het volgende:
ik heb juist slecht geslapen,,, de hele tijd hoesten enzooo,
hoe lang ben je nog aan de medicatie tezz??
dus je doet het gewoon..quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef Stommie het volgende:
staat in mn script
Rokers sterven niet voor hun 40ste, dus ik rook tot aan mijn 39ste. Dan is het toch geen probleem?quote:
Wat brengen die morfine pillen trouwens op op de zwarte markt??? Ze worden namelijk ook tot poeder vermalen en gesnoven heb ik inmiddels begrepen............Het zijn tabletten met 5 mg morfine......quote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Berenanus het volgende:
Gelukkig dat de medicatie een beetje werkt, hoop voor je dat je snel weer zonder kan!!
ik verveel me!
Je krijgt morfine alleen maar op dokterrecpet, dus aangezien je er niet makkelijk aan kunt komen. Kan dat best wat opbrengen op de zwarte markt.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat brengen die morfine pillen trouwens op op de zwarte markt??? Ze worden namelijk ook tot poeder vermalen en gesnoven heb ik inmiddels begrepen............Het zijn tabletten met 5 mg morfine......
(ben gewoon benieuwd). Pezu of Berenanus weet dat vast wel. haha.
hahaha kan ik er misschien nog rijk van worden (als ik nog wat over heb tenminste)quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Je krijgt morfine alleen maar op dokterrecpet, dus aangezien je er niet makkelijk aan kunt komen. Kan dat best wat opbrengen op de zwarte markt.
Welke dossering heb je dan................ of moet je gewoon meerdere per dag gebruiken?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha kan ik er misschien nog rijk van worden (als ik nog wat over heb tenminste)
Indd zeg dat.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil ook een rijbewijs.Kutweer!
![]()
Zometeen even langs de snackbar.![]()
Zo, een reactie wisseling van 180 graden. [afbeelding]
Ik heb pillen van 5 mg. Ik mag 2x daags 20 mg nemen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Welke dossering heb je dan................ of moet je gewoon meerdere per dag gebruiken?
o o o o Tezz! Criminal mind!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha kan ik er misschien nog rijk van worden (als ik nog wat over heb tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |