Seksueel aangetrokken voelen tot pubermeisjes is anders volstrekt gezond hoor.quote:
Je noemt me nu ook 2 trieste figurenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef DoimeN het volgende:
BG, en Gexqon, als die foto's in jullie FoBo echt zijn, dan snap ik niet echtwaarom jullie nog maagd zijn....
Jullie zijn niet lelijk, ik heb veel lelijkere vrienden die zich het schompes neuken, ik zou het toch zoeken in je social skilzz en er gewoon wat aan doen!
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Seksueel aangetrokken voelen tot pubermeisjes is anders volstrekt gezond hoor.
En dat is ook geen pedofilie nee.quote:
dus je wilt ook sex met meisjes die niet ouder zijn dan suske van wiske?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Pubermeisjes zitten in hun seksuele fase. Die zijn hardstikke sexy.
Suske en wiske zijn geen pubersquote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef Stommie het volgende:
[..]
dus je wilt ook sex met meisjes die niet ouder zijn dan suske van wiske?
of wil je er gewoon naar kijken? (omdat je anders tegen de wet handelt)
dat weet ik, daarom vroeg ik het immers ookquote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Seksueel aangetrokken voelen tot is trouwens iets anders dan willen neuken.
Ja, maar ik doe het er niet mee, ik ben enkel seksueel aangetrokken tot.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:33 schreef Stommie het volgende:
[afbeelding]
dus nummer 1 en 2 zijn jouw "target-group"
[afbeelding]
en jij bent hier nummer 4.
Correct?
Wat is een Kamperquote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb het ook niet gelezen, maar ben je een Kamper?
Nou precies.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:30 schreef Stommie het volgende:
[..]
dat weet ik, daarom vroeg ik het immers ook![]()
maar die op die foto is een pr0n-breEzAh, die mag je wel neuken hoor, alleen dan zou je tegenstrijdig zijn met je eerdere reacties in dit topic
Nee... jezus zegquote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb het ook niet gelezen, maar ben je een Kamper?
Mwa hangt vanaf in welke context.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Seksueel aangetrokken voelen tot pubermeisjes is anders volstrekt gezond hoor.
ieuwquote:Op woensdag 19 september 2007 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een opblaasding, zo'n ree.
maar mocht het nou voorkomen dat je een leuk meisje van 15 tegenkomt die jou ook interessant vindt, en er is een klik..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het er niet mee, ik ben enkel seksueel aangetrokken tot.
Of zie jij seksueel aangetrokken zijn tot rondborstige 40+ers ook alle rondborstige 40+ers afgaan?
Verslaafd raken aan drugs, dat is pas zieligquote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Camplo is zo'n triest figuur dat het topic niet leest, ik moet op zn minst al 3x gezegd hebben dat ik meisjes aan de lopende band heb afgewezen in mn jeugd, daarna een zware periode in mn leven gehad waardoor ik nergens aan toekwam op overleven na, en daarna een zware drugsverslaving waar ik 4 jaar geleden van ben afgekicked.
En wat hebben jullie in grote lijnen beleefd? Elke hoer gepompt die je tegenkwam?zielig.
Als het serieus zou zijn, en ze wil 'batsen' dan word het batsen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:44 schreef Stommie het volgende:
[..]
maar mocht het nou voorkomen dat je een leuk meisje van 15 tegenkomt die jou ook interessant vindt, en er is een klik..
batsen of niet batsen?
Ik ben al lang weg uit zuid en ik ben ook lang niet meer zoals ik toen was.quote:ik bedoel, als je altijd alleen sexueel aangetrokken blijft maar nooit overgaat tot de daad blijf je natuurlijk maagd en mag je nooit een week lang tegen iedereen zeuren (dat doedeed je waarschijnlijk al wel als king van Heerenveen-zuid) dat je ontmaagd bent.
niet echt relevant gangsterquote:Op woensdag 19 september 2007 12:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Verslaafd raken aan drugs, dat is pas zielig. Triest mannetje
Hij begint er zelf toch over...quote:
Eff serieus dat ie vanaf is, is wel een goeie zaak! Nu moeten we hem alleen aan een vrouw helpen (geen puber)quote:Op woensdag 19 september 2007 12:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Verslaafd raken aan drugs, dat is pas zielig. Triest mannetje
dan ga ik me weer beperken tot reacties lezen in het topic en denk ik dat ik je snap, hoewel ik het niet met je eens ben, maar dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als het serieus zou zijn, en ze wil 'batsen' dan word het batsen.
Wordt hij jouw 5equote:
Ik ben 4 jaar geleden zowel gestopt met wiet en hash als roken, allemaal tegelijk zonder hulpmiddelen, pure wilskrachtquote:Op woensdag 19 september 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eff serieus dat ie vanaf is, is wel een goeie zaak! Nu moeten we hem alleen aan een vrouw helpen (geen puber).
nee...lelijk, niet bijzonders etc. etc.quote:
VIEZERIK GEEN WONDER DAT JE GEEN MEID HEBTquote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Check, hier was ik aan het fappen, hoor je ook wel aan de zware hijggeluiden.
[[url=http://i210.photobucket.com/albums/bb228/Calaman/th_hertjefap.jpg]afbeelding][/URL]
het was wel lekker.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
nee...lelijk, niet bijzonders etc. etc.
totaal geen aantrekkingskracht
Is niet vies, ik heb em toch niet gepenetreert ofzo....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
VIEZERIK GEEN WONDER DAT JE GEEN MEID HEBT![]()
Je doet gemeen tegen hemquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
je ziet er gay uit..dus okquote:
Als ze dik is dan ben je blindquote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Liefliesje is een dikke tomboy
nee jouw dikke kop is feestquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
een dikke tomboy is niet hetzelfde als een tomboy die dik is. Dikke is een woord dat kracht bijzet..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ze dik is dan ben je blind![]()
ag wat maakt t uit.. t blijft een lelijk ding!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
een dikke tomboy is niet hetzelfde als een tomboy die dik is. Dikke is een woord dat kracht bijzet..
Hi schatquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
ag wat maakt t uit.. t blijft een lelijk ding!
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
je ziet er gay uit..dus ok
maar je bent ook lelijk
Godverdomme ik kan je fotoboek niet bekijkenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Stommie het volgende:
[..]
malle bReEzAh kut, je hebt nog meer make-up op dan een schoonmoeder die vreemdgaat..
ga lekker mannen van 40 neuken![]()
Keek net in je fobo en zag dat je homo was, ik was toen ik nog kind was homo.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godverdomme ik kan je fotoboek niet bekijken![]()
Geloof me bReEzAhs zien leuker uit![]()
zo beter?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Stommie het volgende:
[..]
malle bReEzAh kut, je hebt nog meer make-up op dan een schoonmoeder die vreemdgaat..
ga lekker mannen van 40 neuken![]()
Much beterquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |