Ik ben 4 jaar geleden zowel gestopt met wiet en hash als roken, allemaal tegelijk zonder hulpmiddelen, pure wilskrachtquote:Op woensdag 19 september 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eff serieus dat ie vanaf is, is wel een goeie zaak! Nu moeten we hem alleen aan een vrouw helpen (geen puber).
nee...lelijk, niet bijzonders etc. etc.quote:
VIEZERIK GEEN WONDER DAT JE GEEN MEID HEBTquote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Check, hier was ik aan het fappen, hoor je ook wel aan de zware hijggeluiden.
[[url=http://i210.photobucket.com/albums/bb228/Calaman/th_hertjefap.jpg]afbeelding][/URL]
het was wel lekker.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
nee...lelijk, niet bijzonders etc. etc.
totaal geen aantrekkingskracht
Is niet vies, ik heb em toch niet gepenetreert ofzo....quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
VIEZERIK GEEN WONDER DAT JE GEEN MEID HEBT![]()
Je doet gemeen tegen hemquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
je ziet er gay uit..dus okquote:
Als ze dik is dan ben je blindquote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Liefliesje is een dikke tomboy
nee jouw dikke kop is feestquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
een dikke tomboy is niet hetzelfde als een tomboy die dik is. Dikke is een woord dat kracht bijzet..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ze dik is dan ben je blind![]()
ag wat maakt t uit.. t blijft een lelijk ding!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
een dikke tomboy is niet hetzelfde als een tomboy die dik is. Dikke is een woord dat kracht bijzet..
Hi schatquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
ag wat maakt t uit.. t blijft een lelijk ding!
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef LiefLiesje het volgende:
[..]
je ziet er gay uit..dus ok
maar je bent ook lelijk
Godverdomme ik kan je fotoboek niet bekijkenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Stommie het volgende:
[..]
malle bReEzAh kut, je hebt nog meer make-up op dan een schoonmoeder die vreemdgaat..
ga lekker mannen van 40 neuken![]()
Keek net in je fobo en zag dat je homo was, ik was toen ik nog kind was homo.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godverdomme ik kan je fotoboek niet bekijken![]()
Geloof me bReEzAhs zien leuker uit![]()
zo beter?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Stommie het volgende:
[..]
malle bReEzAh kut, je hebt nog meer make-up op dan een schoonmoeder die vreemdgaat..
ga lekker mannen van 40 neuken![]()
Much beterquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |