Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
Echt geen grapje hoor Ludo. Dat werkt echt prima.
wahaa goeie titel!quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.
Ja duh.............quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt bizar, zo'n hele zooi pillen innemen is meestal niet echt goed voor je.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
OP aangepast.
Als ik morgen besluit om op afgesproken tijd naar de fysio te gaan wil ik wel overwegen iets aan de OP te doen.
Ik wou em net updaten met die uit het vorige topicquote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
OP aangepast.
Als ik morgen besluit om op afgesproken tijd naar de fysio te gaan wil ik wel overwegen iets aan de OP te doen.
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.quote:Op maandag 12 november 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Babyboom in het rokershoeksje!
Eens aankaarten binnenkort.quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh.............
Maar ff zonder gekheid: gewoon tegen je vriendin zeggen dat die stopweek pure onzin is en slechts een paar keer per jaar noodzakelijk is. Zeg maar dat Tante Tezz dit verteld heeft en dat het dan wel waar moet zijn.
Wat jij wil.quote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou em net updaten met die uit het vorige topic
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duh.............
Maar ff zonder gekheid: gewoon tegen je vriendin zeggen dat die stopweek pure onzin is en slechts een paar keer per jaar noodzakelijk is. Zeg maar dat Tante Tezz dit verteld heeft en dat het dan wel waar moet zijn.
*slaat op hol*quote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.
[..]
Eens aankaarten binnenkort.
Niet geschoten is altijd mis. (Ja Tezz, deze moest ff na jouw woordspeling in voorgaande topic)
Ik heb geen flauw idee meer welke van mij je bedoelde, maar die van jou is in ieder geval erg grappigquote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wacht er nog ff mee. Ook nog geen verontrustende berichten gehoord.
[..]
Eens aankaarten binnenkort.
Niet geschoten is altijd mis. (Ja Tezz, deze moest ff na jouw woordspeling in voorgaande topic)
Of Mona.quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!
Ja Remlof, maak er ff eentje sticky in ONZ: 'vraag het aan Tante Tezz', ik zal erg mijn best doen met goed advies!quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa~Vraag het aan Tezz! op de vierde pagina van de prive!
quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee meer welke van mij je bedoelde, maar die van jou is in ieder geval erg grappig![]()
Die dus.quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Americo kan het nog prima aan. Het ligt aan al die kutkinderen die steeds grotere cadeau's krijgen. Americo kan het gewoon allemaal niet meer sjouwen. Zelfs Sinterklaas doet mee aan deze verwerpelijke wegwerpmaatschappij (= een waarheid als een koe en tevens een leuk woordgrapje).
We hebben nog geen TV's in Frieslandquote:Op maandag 12 november 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Nee de SuperSmoker reclame op TV!
Wie kijkt er nu naar pagina 7.quote:Op maandag 12 november 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
Dat "bijna vol" ook op de laatste paginaschat, hij is bijna vol!
Ik zal eens wat vragen gaan bedenken!quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Remlof, maak er ff eentje sticky in ONZ: 'vraag het aan Tante Tezz', ik zal erg mijn best doen met goed advies!
alleen als er ludosanders achterstaatquote:Op maandag 12 november 2007 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu naar pagina 7.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb 30 euro gewonnen in de staatsloterij!en ik had nog 1400 terug over 2005!
Dat6 zijn leuke dingen voor de mensen
![]()
zoveel is dat helaas ook weer niet, een miljoen daaar kun je wat mee!quote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Grump. Ik had weer eens niets. En vanwege het trage FOK! heb ik ook maar besloten om lekker naar bed te gaan. Lekker dromen over wat ik met 1430 euro zou doen........
Ok, kan iemand even de wiki updaten?quote:
Doe het zelf, dan laat ik em openquote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Remlof, maak er ff eentje sticky in ONZ: 'vraag het aan Tante Tezz', ik zal erg mijn best doen met goed advies!
Hij doet het alweer hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Grump. Ik had weer eens niets. En vanwege het trage FOK! heb ik ook maar besloten om lekker naar bed te gaan. Lekker dromen over wat ik met 1430 euro zou doen........
haha jaaaaa, dan vind ik je wel weer via Tezz!quote:Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
Ludo wil jij mijn hyve vriendje worden???????
Want ik weet zeker dat je een hyve hebt. Je doet wel net alsof van niet, maar toch, ik weet het zeker. Zoek me (Tessa Valkenswaard, altijd prijs) en wordt mijn vriendje![]()
Ja maar hier in het hoeksje zitten de beste TS-bashers van heel FOK! dus ik durf niet. En trouwens, ik ga naar bed, dus weinig advies dan he, als ik lig te pitten.quote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, kan iemand even de wiki updaten?
[..]
Doe het zelf, dan laat ik em open
Dat snap ik niet hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, kan iemand even de wiki updaten?
[..]
Het heeft weinig zin een topic voor je te openen als je naar bed gaat he? Trustequote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar hier in het hoeksje zitten de beste TS-bashers van heel FOK! dus ik durf niet. En trouwens, ik ga naar bed, dus weinig advies dan he, als ik lig te pitten.
Oh ja:terug.
Slaap lekker Tezz!quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar hier in het hoeksje zitten de beste TS-bashers van heel FOK! dus ik durf niet. En trouwens, ik ga naar bed, dus weinig advies dan he, als ik lig te pitten.
Oh ja:terug.
Jep. Het was meer een optie voor in de toekomst.quote:Op maandag 12 november 2007 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin een topic voor je te openen als je naar bed gaat he? Truste
Ik heb er echt geen! Alleen een vlugge japie account om mensen te checken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
Ludo wil jij mijn hyve vriendje worden???????
Want ik weet zeker dat je een hyve hebt. Je doet wel net alsof van niet, maar toch, ik weet het zeker. Zoek me (Tessa Valkenswaard, altijd prijs) en word mijn vriendje![]()
Zie je wel! Een account is een account. Zoek me. (oe dat klinkt hot)quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen! Alleen een vlugge japie account om mensen te checken.![]()
ooeeee aaaaah hahaquote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zie je wel! Een account is een account. Zoek me. (oe dat klinkt hot)
Ik zet het op mijn todo lijst.quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zie je wel! Een account is een account. Zoek me. (oe dat klinkt hot)
Edwin is de naam. Die foto ga ik nu ff zoeken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
We weten niet eens hoe je echt heet, en de beloofde foto's blijven ook uit![]()
hahaaa lief! Zoeken op vlugge japie heeft een aantal resultaten opgeleverdquote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Edwin is de naam. Die foto ga ik nu ff zoeken.
Daar ga je hem niet tussen vinden, het was een benaming voor een account om ff snel te zoeken. Foto komt eraan maar heb hier enkel vakantiefoto's waar ik overal lam op sta.quote:Op maandag 12 november 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa lief! Zoeken op vlugge japie heeft een aantal resultaten opgeleverd![]()
Dat zijn de beste foto'squote:Op maandag 12 november 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ga je hem niet tussen vinden, het was een benaming voor een account om ff snel te zoeken. Foto komt eraan maar heb hier enkel vakantiefoto's waar ik overal lam op sta.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaah ik ben verliefd!![]()
Ja maar ik ben voorzien.quote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
Ik word ook zo'n bejaard vrouwtje wat met jonge mannetjes rondloopt![]()
Welterusten.quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
Eindelijk weet ik hoe je eruit ziet! Slaap lekker Ludo!Ik ga naar bed!
![]()
![]()
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:
hahaa! naja als we het nog 30 jaar volhouden hier zullen we zien hoe het staatquote:
Dat was ik toch niet van plan, 30 jaar FOK!quote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa! naja als we het nog 30 jaar volhouden hier zullen we zien hoe het staat
Welterusten.
wooow jij bent echt goed! Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:00 schreef Tezz het volgende:
En trouwens Ludo, volgens mij heb ik je al gevonden op hyves....woehahaha
Ik moet werken vandaag tot half drie......Ben nu ff thuis met pauze. Wel erg vroeg, I know, maar er is op het werk een vergadering gaande die ik moet verzorgen en ik moet om 12.00 uur de lunch klaar hebben staan. En aangezien ik toch ff naar huis moet voor de hond, dacht ik, dan ga ik maar vroeg.quote:
Een zelfreflectie??quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een dag, pff.
Eindelijk thuis en nu nog ff een reflectie schrijven.
Hoe wil je dat doen danquote:
Tja ik ken je natuurlijk door en door. Zeker nu ik je foto gezien heb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen dan
Bedankt voor het aanbod, maar dat lukt me wel binnen een halfuurtje. Ik moet alleen de moed om te beginnen ff verzamelen.
Hoe kom jij daaraan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja ik ken je natuurlijk door en door. Zeker nu ik je foto gezien heb.
Op het gevaar af ruzie met je te krijgen door je virtueel wat 'moed' toe te stoppen doe ik het hierbij toch: hupsakee, aan de slag jij!
hahaaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja ik ken je natuurlijk door en door. Zeker nu ik je foto gezien heb.
Op het gevaar af ruzie met je te krijgen door je virtueel wat 'moed' toe te stoppen doe ik het hierbij toch: hupsakee, aan de slag jij!
omdat ik slim genoeg ben om je zelf te vinden op hyves. En mocht je me niet geloven, ik heb gisteravond een tik er op gezet voor je.quote:
Ben je al in bad geweest?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:12 schreef Tezz het volgende:
Ja hee. Nou is er nog niemand. Grump.
Ik ga zometeen maar lekker in een hot bubbelbad liggen weken......het was me het dagje wel zeg. Ik moest eerst werken, en daarna nog eens DOOR DE FUCKING REGEN met mijn dochter een zwempak kopen. Hoe verzint ze het in godsnaam met dit weer. Maar goed, nood breekt wet, ik kan haar moeilijk naakt naar de zwemles sturen.
Dat vond ik ook slimquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
omdat ik slim genoeg ben om je zelf te vinden op hyves. En mocht je me niet geloven, ik heb gisteravond een tik er op gezet voor je.
Ja het was heeeeeeeeeeeeerlijk........................ik zit nog na te dampen, haha.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je al in bad geweest?
Heb je nog een leuk zwempak kunnen vinden?
Een wat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
omdat ik slim genoeg ben om je zelf te vinden op hyves. En mocht je me niet geloven, ik heb gisteravond een tik er op gezet voor je.
Ik zit te kijken wat er in moet komen te staan, kon het projectdocument niet vindenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef Tezz het volgende:
Ben wel benieuwd naar de zelfreflectie van Ludo. Hij is er nu toch zeker al 10 minuten nonstop mee bezig dus het zal een heel epos zijn...
Voor meiden kun je altijd zoveel leuke dingen vinden, voor jongetjes is dat allemaal veel minder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het was heeeeeeeeeeeeerlijk........................ik zit nog na te dampen, haha.
Voor een zwempak ben ik naar de Hema geweest, dat is volgens mij de enige winkel (hier in het dorp) die met dit weer nog zwempakken verkoopt. Wel een leuke! Dus ze hoeft zaterdag gelukkig niet naakt naar de zwemles, haha.
Jajaa doe maar net of je het niet weet, je bent al lid vanaf 2006!quote:
Ze heeft er al een paar lessen opzitten. Ze mogen hier ook al eerder. Bente krijgt les in een particulier zwembad (lekker relaxed, 1 meester op 4 kinderen) en daar mogen ze zelfs al vanaf drie jaar komen! Maar ik heb van verschillende moeders het advies gekregen om haar pas vanaf vijf jaar er op te doen. Dan leren ze namelijk sneller (en ben jij dus minder geld kwijt).quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Voor meiden kun je altijd zoveel leuke dingen vinden, voor jongetjes is dat allemaal veel minder.
De eerste keer naar zwemles dus? dat doen ze daar vanaf 5 jaar? Hier beginnen ze al met 4, mijn nichtje van 6 heeft A B en C alIk heb alleen A
![]()
Je ziet ook hoe actief ik dat doe? Is dat net zoiets als een krabbel?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jajaa doe maar net of je het niet weet, je bent al lid vanaf 2006!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit te kijken wat er in moet komen te staan, kon het projectdocument niet vinden.
Ja net zo iets maar dan anders. Als je een krabbel wilt kun je die ook krijgen hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je ziet ook hoe actief ik dat doe? Is dat net zoiets als een krabbel?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, dat is dan een mooie openingsalinea voor je zelfreflectie. Dat je vergeetachtig bent en een chaoot.
Ik kom niet in mijn hotmail, hij blijft maar inloggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja net zo iets maar dan anders. Als je een krabbel wilt kun je die ook krijgen hoor.
voor hyves heb je je hotmail niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom niet in mijn hotmail, hij blijft maar inloggen.
Ik ook maar hij doet het niet, zal wel zo'n FtYH56Fx wachtwoord hebben dat ik nooit verandert heb. Zal straks eens inloggen via andere computer. Maar nu moet ik dus nog steeds beginnen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef Tezz het volgende:
Ja handig is dat. Ik ben gelukkig zo slim geweest om overal op elke site etc. hetzelfde wachtwoord te hanteren, want anders zie ik door de bomen het bos niet meer......op zich wel onveilig natuurlijk, maar goed. Daarintegen heb ik weinig geheimen dus..........
Ik hou mijn mond. Ik ga mijn boek uitlezen dus van mij heb je geen last meer.............overigens moet je me op hyves wel ff toevoegen, anders kun je mijn hyve namelijk niet bekijken volgens mij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook maar hij doet het niet, zal wel zo'n FtYH56Fx wachtwoord hebben dat ik nooit verandert heb. Zal straks eens inloggen via andere computer. Maar nu moet ik dus nog steeds beginnen.
Dat heb ik inderdaad ook al een paar keer gehoord. Elke maandagmiddag zijn we in het zwembad te vinden, vooral om eraan te wennen. Ik wil Tim binnenkort wel op zwemles doen. Judo is wel goed voor zijn zelfvertrouwen denk ik, dat ontbreekt nogal eens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze heeft er al een paar lessen opzitten. Ze mogen hier ook al eerder. Bente krijgt les in een particulier zwembad (lekker relaxed, 1 meester op 4 kinderen) en daar mogen ze zelfs al vanaf drie jaar komen! Maar ik heb van verschillende moeders het advies gekregen om haar pas vanaf vijf jaar er op te doen. Dan leren ze namelijk sneller (en ben jij dus minder geld kwijt).
hahaa ja ik ook! Ik gebruik er 2 de ene voor dingen als paypal en de andere voor forums en dergelijke. Laatst heb ik hem na 14 jaar maar eens veranderd, ik moet nog steeds nadenken als ik in wil loggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef Tezz het volgende:
Ja handig is dat. Ik ben gelukkig zo slim geweest om overal op elke site etc. hetzelfde wachtwoord te hanteren, want anders zie ik door de bomen het bos niet meer......op zich wel onveilig natuurlijk, maar goed. Daarintegen heb ik weinig geheimen dus..........
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond. Ik ga mijn boek uitlezen dus van mij heb je geen last meer.............overigens moet je me op hyves wel ff toevoegen, anders kun je mijn hyve namelijk niet bekijken volgens mij.
MSN en Puberruil houden mij van het werk af.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond. Ik ga mijn boek uitlezen dus van mij heb je geen last meer.............overigens moet je me op hyves wel ff toevoegen, anders kun je mijn hyve namelijk niet bekijken volgens mij.
hop hop!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
MSN en Puberruil houden mij van het werk af.
Kwantiteit boven kwaliteit voornamelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef oranjekoek het volgende:
Ludo topics gaan altijd snel!
Ja geen probleem, vanochtend ff een belletje gedaan. Alleen op één of andere manier ben ik naar de klote. Beetje hoofdpijn, moe en ik ben pas op de helft..quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
Is het nog gelukt? College en fysiotherapie
Nu moet ik kenker lang wachten op dat voortgangsgesprek.quote:Beste studenten, De hoorcolleges van morgen vervallen ivm ziekte.
aha! Cup soup tijd!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja geen probleem, vanochtend ff een belletje gedaan. Alleen op één of andere manier ben ik naar de klote. Beetje hoofdpijn, moe en ik ben pas op de helft..
Ow, dat is wel erg vervelendquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
En dan lees je dit:
[..]
Nu moet ik kenker lang wachten op dat voortgangsgesprek.![]()
![]()
![]()
Cup a soup is geen soep.quote:
De enige soep die ik lekker vind van cup a soup is de champignonquote:
Mijn moeders champignonsoep.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De enige soep die ik lekker vind van cup a soup is de champignon![]()
haha als het even kanquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn moeders champignonsoep.
Mijn sigaretten zijn op, moet ik weer helemaal naar mijn tas lopen.
Maar Koek, moet je vanavond weer?![]()
Helemaal naar je tas lopen? Hebben jullie zo'n groot huis dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn moeders champignonsoep.
Mijn sigaretten zijn op, moet ik weer helemaal naar mijn tas lopen.
Maar Koek, moet je vanavond weer?![]()
Ik ben momenteel gewoon lui.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Helemaal naar je tas lopen? Hebben jullie zo'n groot huis dan?![]()
Nog lange niet, nog lange niet!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is ook al bedtijd, dus dat mag.
Ik ben heel benieuwd! Ga je het hier neerzetten? hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet!
Ik ben echt een mooie zelfreflectie aan het schrijven, voorgaande keren raffelde ik dat altijd maar ff snel in elkaar.
adem in.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
GODVERDOMME VIEZE VUILE KANKER NS!!!11!1@#
STERF TER PLEKKE WIL JE!1!@#!
![]()
Ik gisteren helemaal een sjieke zelfreflectie gemaakt die ik vandaag zou inleveren en een gesprekje zou hebben. Rijden die pokke treinen niet meer verder als Roosendaal omdat er in Breda een seinstoring was.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
adem in.
adem uit.
adem in.
adem uit.
adem in.
adem uit.
Tja, da's kut inderdaad. Ik had een geheel ander probleem vandaag: ik moest op de fiets door de kou. Da's ook kut.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gisteren helemaal een sjieke zelfreflectie gemaakt die ik vandaag zou inleveren en een gesprekje zou hebben. Rijden die pokke treinen niet meer verder als Roosendaal omdat er in Breda een seinstoring was.
Bah het is inderdaad echt koud aan het worden. Met knikkende knieën op een guur station is ook geen pretje. Vannacht verwachten ze zelfs onder het vriespunt, behalve Zeeland daar bllijven we mooi op 0.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, da's kut inderdaad. Ik had een geheel ander probleem vandaag: ik moest op de fiets door de kou. Da's ook kut.
En ik moet morgen weer op de fiets.......blegh..........Nou ja, krabben is ook niet leuk. En voordat ik mijn auto gestart en ijsvrij heb ben ik op de fiets waarschijnlijk al lang en breed op het werk. Het is een kilometer of vijf namelijk. Morgen tot een uurtje of 14.00 uur werken en dan lekker vrij..........quote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bah het is inderdaad echt koud aan het worden. Met knikkende knieën op een guur station is ook geen pretje. Vannacht verwachten ze zelfs onder het vriespunt, behalve Zeeland daar bllijven we mooi op 0.
Je kan toch van die spray gebruiken, werkt wel goed hoor. Het ijs valt er zo af.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik moet morgen weer op de fiets.......blegh..........Nou ja, krabben is ook niet leuk. En voordat ik mijn auto gestart en ijsvrij heb ben ik op de fiets waarschijnlijk al lang en breed op het werk. Het is een kilometer of vijf namelijk. Morgen tot een uurtje of 14.00 uur werken en dan lekker vrij..........
Nou dat moet je dan in je eentje doen want ik ga mijn kind op bed gooien.quote:
Ik heb geen zin om te FOK!en, maar bij gebrek aan beter...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat moet je dan in je eentje doen want ik ga mijn kind op bed gooien.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te FOK!en, maar bij gebrek aan beter...
Hai Duuvelke
heequote:Op woensdag 14 november 2007 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat moet je dan in je eentje doen want ik ga mijn kind op bed gooien.
Hey! Dat heb ik toevallig net gekocht!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kan toch van die spray gebruiken, werkt wel goed hoor. Het ijs valt er zo af.
Ik verveel me..
Ja ik moet er niet aan denken snachts te moeten werken.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat krijg je met nachtdienst he...
ik kom net binnen en deed mijn muts af en handschoenen uitquote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
Het is koud!Ik haat kou
Doet me dat even aan de smurfen denken
Maar ik hou van sneeuw! Helaas gaan die twee samenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom net binnen en deed mijn muts af en handschoenen uit
kut kou![]()
quote:onconventionele media
niet gangbare media, middels ongebruikelijke
media keuze een boodschap overbrengen, niet gebonden door de
conventie;
onverwachte reclame op onverwachte plekkenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Weet er iemand nog een paar voorbeelden van onconventionele media?
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat zou een mooie omschrijving wezen, daar ben ik alleen niet naar op zoek. Voorbeelden zoek ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
onverwachte reclame op onverwachte plekken
Zelf heb ik muntstickers op euromunten geplakt, is dat ook zoiets?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is conventionele media, oftewel media zoals radio, kranten, tijdschriften enquote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eh... een column met reclame in een tijdschrift of iets dergelijks?![]()
Een billboard in mijn kelder?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
onverwachte reclame op onverwachte plekken
Dat is zeker vrij onverwachts, maar dat billboard zorgt ervoor dat het conventioneel blijft.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een billboard in mijn kelder?![]()
aah okquote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat zou een mooie omschrijving wezen, daar ben ik alleen niet naar op zoek. Voorbeelden zoek ik.
Ja die dingen heb ik net gezien op google!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ok
een nep arm uit een koffer bak met daaronder een sticker van een iets
ik piste laatst in een urinoir en op het matje verscheen een boodschap tijdens het pissen
die gratis boomerang postkaarten met reclames
zoek anders dingen op van gurilla marketings campagnes, daar wordt veel gebruik gemaakt van onconvientionele media (nep nieuws items op een weblog zoals bv geenstijl)
Urinoir is goeeeeed!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ok
een nep arm uit een koffer bak met daaronder een sticker van een iets
ik piste laatst in een urinoir en op het matje verscheen een boodschap tijdens het pissen
die gratis boomerang postkaarten met reclames
zoek anders dingen op van gurilla marketings campagnes, daar wordt veel gebruik gemaakt van onconvientionele media (nep nieuws items op een weblog zoals bv geenstijl)
Logo op je hoofd!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
gesprayde logo's op een stoep, met zo'n sjabloon en spuitbus gemaakt
Vertel vertel!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb al wel een tof idee voor mijn onconventionele media uitting, maar daar heb ik nog niets aan nu als je voorbeelden moet hebben.
Iets met ballonnen met wereldmotief om uitlaten en CO2.quote:
Leuke opdracht!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets met ballonnen met wereldmotief om uitlaten en CO2.
wel oppassen waar en bij wie je zon ballon vastmaakt, dit om een stel blauwe ogen te voorkomenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets met ballonnen met wereldmotief om uitlaten en CO2.
Of bij een auto die net stilstaat ff goed je klauwen verbranden.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel oppassen waar en bij wie je zon ballon vastmaakt, dit om een stel blauwe ogen te voorkomen_!
Met zoetzure saus, grr nu heb ik honger.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb de laatste tijd iets met vietnameze loempia's! Heerlijk. Ik krijg alweer trek, doet me meteen denken aan de frikandellen van Mora, waar Mora in de frikandel gegrift is
Ze staan in de oven!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met zoetzure saus, grr nu heb ik honger.![]()
Mora had ik al, alleen staat op het schoplijstje omdat ik er niet zeker van ben.![]()
Broek!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
Waren we hier al?
Een of ander triest persoon heeft m'n achterspatbord van m'n fiets gejat.![]()
Zo triest als je niet met je jatten van andermans spullen kan blijven.
Dan maar de rest van de week op m'n andere fiets, heb zaterdag pas tijd om een nieuwe te halen.
Hoi.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
Waren we hier al?
Een of ander triest persoon heeft m'n achterspatbord van m'n fiets gejat.![]()
Zo triest als je niet met je jatten van andermans spullen kan blijven.
Dan maar de rest van de week op m'n andere fiets, heb zaterdag pas tijd om een nieuwe te halen.
Zonder spatbord krijg je een natte kont!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoi.
Ja we waren hier al. Waar heb je een spatbord voor nodig, ze geven geen regen af toch?
Spatbord, tegen opvliegend vuil water van je achterwiel.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoi.
Ja we waren hier al. Waar heb je een spatbord voor nodig, ze geven geen regen af toch?
Onder andere.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zonder spatbord krijg je een natte kont!
Wie krijgt het nu in zijn hoofd om een spatbord te jatten, doe dan meteen de hele fiets.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spatbord, tegen opvliegend vuil water van je achterwiel.
Anders word je zo vies.![]()
Denk je weer fijn naar je auto te gaan hebben ze 'm half gesloopt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Broek!![]()
Misschien hadden ze je spatbord nodig voor een of andere reclame
![]()
Erg rot ja, zo hebben ze de deur van mijn auto helemaal vernield, het slot vernield en de deur verbogen. Ze zijn niet binnengekomen vreemdgenoeg. Dat was nog in Lelystad, hier is nog niks gebeurd gelukkig![]()
niet echt onconventioneel, wel vet designquote:
Of blijf met je tengels van andermans spullen af!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wie krijgt het nu in zijn hoofd om een spatbord te jatten, doe dan meteen de hele fiets.![]()
Dat was geen leuke ervaring, toch vond ik het grappig dat ze hem niet open kregenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Denk je weer fijn naar je auto te gaan hebben ze 'm half gesloopt.
Triest volk.![]()
Man, daar snapt mijn hoofd niks van!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt onconventioneel, wel vet design
maar ja veel vroefge onconcientionele media zijn nu convientioneel dus
Hehe, had je waardevolle spullen in de auto?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat was geen leuke ervaring, toch vond ik het grappig dat ze hem niet open kregen![]()
Ik heb geen idee waarom, er ligt nooit iets van waarde in mijn auto. In Lelystad woont alleen maar tuigquote:Op woensdag 14 november 2007 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, had je waardevolle spullen in de auto?
Of hadden ze zin in een joyride?
Je hebt gelijk! Slaap lekker!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
Affijn, ik ben spreekwoordelijk gebroken, ik ga m'n bed warm houden.
Ciao!![]()
Klopt, maar kwam hem tegen en vond hem het vermelden waard.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt onconventioneel, wel vet design
maar ja veel vroefge onconcientionele media zijn nu convientioneel dus
pezu zegt tnx voor sharingquote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, maar kwam hem tegen en vond hem het vermelden waard.
Niet van het posten in het rokershok iig!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
Affijn, ik ben spreekwoordelijk gebroken, ik ga m'n bed warm houden.
Ciao!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik bijt verdomme op mij lip, nu is hij kapot en ga ik er dwangmatig op zuigen en knagen wat het alleen maar erger maakt.
Daar is helemaal niets lekkers aan.quote:
Gooi er een pot zalf tegenaan! Oil of Olaz nachtcreme is perfect! Ik gebruik het alleen als ik een plekje in mijn gezicht heb, de volgen e dag verdwenen! hmm das weer niks voor je lip natuurlijk, doe maar uiercreme of vaselinequote:Op woensdag 14 november 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets lekkers aan.
Het minuscule plekje van nu zal steeds groter worden.
Creme in je mond smeren? Lijkt me niet zo effectief.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gooi er een pot zalf tegenaan! Oil of Olaz nachtcreme is perfect! Ik gebruik het alleen als ik een plekje in mijn gezicht heb, de volgen e dag verdwenen! hmm das weer niks voor je lip natuurlijk, doe maar uiercreme of vaseline![]()
ik bedacht net nog wat leuksquote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Creme in je mond smeren? Lijkt me niet zo effectief.
BA heeft nog wel zaad in de aanbiedingquote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Creme in je mond smeren? Lijkt me niet zo effectief.
quote:
Nouja. Ik krijg graag een kus, ik geef ze ook graag btw. De speciale gaan nu allemaal naar 1 persoon btwquote:
aaaahquote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
[..]
Nouja. Ik krijg graag een kus, ik geef ze ook graag btw. De speciale gaan nu allemaal naar 1 persoon btw
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedacht net nog wat leuks
op d epapiertjes van plijssters reclame voor een cursus tbv de motoriek![]()
Ook jij kunt te ver gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BA heeft nog wel zaad in de aanbieding![]()
Blijvend laag geprijsd!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BA heeft nog wel zaad in de aanbieding![]()
Wonden helen heel snel van zaad, misschien kun je zelf ver genoeg schieten?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ook jij kunt te ver gaan.
wut wut wutquote:
Bron? Volgens mij krijg je daar juist eerder iets anders van namelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wonden helen heel snel van zaad, misschien kun je zelf ver genoeg schieten?![]()
De grap hoe haar knopje eruit ziet is al gemaakt zeker?quote:
'We hebben een zaaddonor nodig voor deze man die net 3 messteken heeft gehad!!! VLUG!"quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wonden helen heel snel van zaad, misschien kun je zelf ver genoeg schieten?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
'We hebben een zaaddonor nodig voor deze man die net 3 messteken heeft gehad!!! VLUG!"
En dan staat dar 3 man te fappen boven een man die aan het doodgaan is.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
'We hebben een zaaddonor nodig voor deze man die net 3 messteken heeft gehad!!! VLUG!"
Nee, serieus, je bent de eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De grap hoe haar knopje eruit ziet is al gemaakt zeker?
en dan sterven door aidsquote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan staat dar 3 man te fappen boven een man die aan het doodgaan is.
Mooi niveau dit.
haha mooi!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nee, serieus, je bent de eerste
Maar ik heb een poging gedaan haar knopje na te tekenen:
Knopje van enter
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nee, serieus, je bent de eerste
Maar ik heb een poging gedaan haar knopje na te tekenen:
Knopje van enter
Aids, doodsoorzaak nummer één in Nederland. Bedankt Koek..quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en dan sterven door aids
het niveau!![]()
Daar hebben wij toch geen last van?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Aids, doodsoorzaak nummer één in Nederland. Bedankt Koek..
Situatieschets:quote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch geen last van?![]()
Last hebben er van heb ik niet nee, alleen het dwangmatig eraan zitten met mijn tong of tanden.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
Je hebt in elk geval geen last meer van je lip, daar ging het toch om?
OMG! Ik zie de directeur er zeker voor aan!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Situatieschets:
Er valt een kind op school, knie open en dan staan daar 3 leraren midden op het schoolplein zichzelf af te trekken.
Kan ook jouw kind zijn hoor!
Gaan ze ook nog denken dat je een verslaafde bent!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Last hebben er van heb ik niet nee, alleen het dwangmatig eraan zitten met mijn tong of tanden.
En jij durfde ze daar naar school te doen?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
OMG! Ik zie de directeur er zeker voor aan!![]()
![]()
Ik hou hem in de gatenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En jij durfde ze daar naar school te doen?
en dan vaders die aan komen rennen en te hulp schietenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Situatieschets:
Er valt een kind op school, knie open en dan staan daar 3 leraren midden op het schoolplein zichzelf af te trekken.
Kan ook jouw kind zijn hoor!
De vorige directeur was trouwens wel iemand die kinderen misbruikte, deze directeur is gewoon homo, alleen weet hij dat nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En jij durfde ze daar naar school te doen?
Ik zie nu ook echt zo'n kind voor me, geheel onder de cum.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en dan vaders die aan komen rennen en te hulp schieten
het arme kindje maar huilen
ik ga te ver
hahahaaa ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en dan vaders die aan komen rennen en te hulp schieten
het arme kindje maar huilen
ik ga te ver
nog niet, maar de loempias waren lekker inderdaad!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Plus dat ik nog steeds honger heb door jou, Koek! Met je Vietnamese loempia's.
Je bent lekker bezig..
Of weten de ouders niet dat hij pedo is? Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De vorige directeur was trouwens wel iemand die kinderen misbruikte, deze directeur is gewoon homo, alleen weet hij dat nog niet.![]()
haha gelukkig heeft Tim nog niks met hem te makenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of weten de ouders niet dat hij pedo is? Ik sta nergens meer van te kijken.
Ik probeerde het te zggen maar ze schreeuwen hier zo doormekaar..quote:Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
OW!
Ik heb nog bier!
en jullie zeggen ook niets he!
Dat duurt bij ons nog een week of 2.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bijna Sinterklaas!![]()
Bij jullie dan
![]()
Moggel!quote:
Hier de 24e, nog een weekje dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat duurt bij ons nog een week of 2.
toen waren de telefoonsnog van bakkelietquote:Op woensdag 14 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe lang is het geleden dat wij 2 pagina's in 1 avond vol hebben geluld.
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe lang is het geleden dat wij 2 vagina's in 1 avond vol hebben geluld.
Die doen het tenminste nog als de stroom uitvalt!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen waren de telefoonsnog van bakkeliet
Niet zo overdrijven, in de tijd van piovan ging er makkelijk een heel topic doorheen om hem te bashen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen waren de telefoonsnog van bakkeliet
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef Berenanus het volgende:
Sinterklaas?
Is dat zaterdag? TOF! Moet zaterdag stage lopen. Ga ik de hele dag met de clienten pepernoten eten en sinterklaas kijkenWhohoo!!
![]()
Juist erg slecht met getalletjes.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tellen ben je altijd goed in geweest!![]()
Bestaat ie nog?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, in de tijd van piovan ging er makkelijk een heel topic doorheen om hem te bashen.![]()
Ik heb hem laatst nog ergens gesignaleerd.quote:
Ik al helemaaal niet, ik ben dan ook al van de rekenmachine generatiequote:Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Juist erg slecht met getalletjes.
Taal niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik al helemaaal niet, ik ben dan ook al van de rekenmachine generatie
Ja dat het ik ook. Hoofdrekenen duur bij mij eeuwen!!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik al helemaaal niet, ik ben dan ook al van de rekenmachine generatie
kom je op e koffie?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeren http://www.9292ov.nl/ planned mijn reis niet.
haha eeuwen is misschien een beetje overdrevenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja dat het ik ook. Hoofdrekenen duur bij mij eeuwen!!
Ik moet enkele foto's van enkele onconventionele media laten zien morgen bij mijn project.quote:
Dan is mijn moeder jarig! Ik zal een gebakje voor je eten!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk 1-1-08 op mezelf woon![]()
![]()
![]()
Daar ligt mijn huis vol vanquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet enkele foto's van enkele onconventionele media laten zien morgen bij mijn project.
jaa gezellig!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Als Ludo niet komt wil ik wel langskomen hoor
Grats!!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk 1-1-08 op mezelf woon![]()
![]()
![]()
Komt duuveltje ook mee eigenlijk=quote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
![]()
![]()
Bijna gefeliciteerd danquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
![]()
![]()
\quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan is mijn moeder jarig! Ik zal een gebakje voor je eten!![]()
![]()
owquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Friesland.. Jaaaa, dat is me te ver
Neequote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Komt duuveltje ook mee eigenlijk=
Dan vraagt ze of ik langskom. Zeeland - Frieslandquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Friesland.. Jaaaa, dat is me te ver
Wat is ermee dan= stom keyboardquote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna gefeliciteerd dan
Ik heb net zitten kijken voor een kamer, word knettergek deze week van het OV.
Doe er maar meteen 2quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
DankIk zal een schotel bier laten bezorgen bij forum 49 afdeling rook.
MIjn buurvrouw is er vorige week nog een weekendje geweest, jaren geleden heb ik er nog een vriendje gehadquote:Op woensdag 14 november 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan vraagt ze of ik langskom. Zeeland - Friesland
Lopends is niet de doen. Ik zou de fiets pakkenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan vraagt ze of ik langskom. Zeeland - Friesland
Hopeloos. Maandag vertraging heen, dinsdag vertraging heen en terug. Vandaag niet eens in Breda kunnen komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat is ermee dan= stom keyboard
hahahaaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Lopends is niet de doen. Ik zou de fiets pakken![]()
Maurice liet mijn onlangs nog weten dat hij homo is gewordenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
MIjn buurvrouw is er vorige week nog een weekendje geweest, jaren geleden heb ik er nog een vriendje gehadMaurrrrice
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maurice liet mijn onlangs nog weten dat hij homo is geworden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |