quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik bijt verdomme op mij lip, nu is hij kapot en ga ik er dwangmatig op zuigen en knagen wat het alleen maar erger maakt.
Daar is helemaal niets lekkers aan.quote:
Gooi er een pot zalf tegenaan! Oil of Olaz nachtcreme is perfect! Ik gebruik het alleen als ik een plekje in mijn gezicht heb, de volgen e dag verdwenen! hmm das weer niks voor je lip natuurlijk, doe maar uiercreme of vaselinequote:Op woensdag 14 november 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets lekkers aan.
Het minuscule plekje van nu zal steeds groter worden.
Creme in je mond smeren? Lijkt me niet zo effectief.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gooi er een pot zalf tegenaan! Oil of Olaz nachtcreme is perfect! Ik gebruik het alleen als ik een plekje in mijn gezicht heb, de volgen e dag verdwenen! hmm das weer niks voor je lip natuurlijk, doe maar uiercreme of vaseline![]()
ik bedacht net nog wat leuksquote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Creme in je mond smeren? Lijkt me niet zo effectief.
BA heeft nog wel zaad in de aanbiedingquote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Creme in je mond smeren? Lijkt me niet zo effectief.
quote:
Nouja. Ik krijg graag een kus, ik geef ze ook graag btw. De speciale gaan nu allemaal naar 1 persoon btwquote:
aaaahquote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
[..]
Nouja. Ik krijg graag een kus, ik geef ze ook graag btw. De speciale gaan nu allemaal naar 1 persoon btw
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedacht net nog wat leuks
op d epapiertjes van plijssters reclame voor een cursus tbv de motoriek![]()
Ook jij kunt te ver gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BA heeft nog wel zaad in de aanbieding![]()
Blijvend laag geprijsd!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BA heeft nog wel zaad in de aanbieding![]()
Wonden helen heel snel van zaad, misschien kun je zelf ver genoeg schieten?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ook jij kunt te ver gaan.
wut wut wutquote:
Bron? Volgens mij krijg je daar juist eerder iets anders van namelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wonden helen heel snel van zaad, misschien kun je zelf ver genoeg schieten?![]()
De grap hoe haar knopje eruit ziet is al gemaakt zeker?quote:
'We hebben een zaaddonor nodig voor deze man die net 3 messteken heeft gehad!!! VLUG!"quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wonden helen heel snel van zaad, misschien kun je zelf ver genoeg schieten?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
'We hebben een zaaddonor nodig voor deze man die net 3 messteken heeft gehad!!! VLUG!"
En dan staat dar 3 man te fappen boven een man die aan het doodgaan is.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
'We hebben een zaaddonor nodig voor deze man die net 3 messteken heeft gehad!!! VLUG!"
Nee, serieus, je bent de eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De grap hoe haar knopje eruit ziet is al gemaakt zeker?
en dan sterven door aidsquote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan staat dar 3 man te fappen boven een man die aan het doodgaan is.
Mooi niveau dit.
haha mooi!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nee, serieus, je bent de eerste
Maar ik heb een poging gedaan haar knopje na te tekenen:
Knopje van enter
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nee, serieus, je bent de eerste
Maar ik heb een poging gedaan haar knopje na te tekenen:
Knopje van enter
Aids, doodsoorzaak nummer één in Nederland. Bedankt Koek..quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en dan sterven door aids
het niveau!![]()
Daar hebben wij toch geen last van?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Aids, doodsoorzaak nummer één in Nederland. Bedankt Koek..
Situatieschets:quote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch geen last van?![]()
Last hebben er van heb ik niet nee, alleen het dwangmatig eraan zitten met mijn tong of tanden.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
Je hebt in elk geval geen last meer van je lip, daar ging het toch om?
OMG! Ik zie de directeur er zeker voor aan!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Situatieschets:
Er valt een kind op school, knie open en dan staan daar 3 leraren midden op het schoolplein zichzelf af te trekken.
Kan ook jouw kind zijn hoor!
Gaan ze ook nog denken dat je een verslaafde bent!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Last hebben er van heb ik niet nee, alleen het dwangmatig eraan zitten met mijn tong of tanden.
En jij durfde ze daar naar school te doen?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
OMG! Ik zie de directeur er zeker voor aan!![]()
![]()
Ik hou hem in de gatenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En jij durfde ze daar naar school te doen?
en dan vaders die aan komen rennen en te hulp schietenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Situatieschets:
Er valt een kind op school, knie open en dan staan daar 3 leraren midden op het schoolplein zichzelf af te trekken.
Kan ook jouw kind zijn hoor!
De vorige directeur was trouwens wel iemand die kinderen misbruikte, deze directeur is gewoon homo, alleen weet hij dat nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En jij durfde ze daar naar school te doen?
Ik zie nu ook echt zo'n kind voor me, geheel onder de cum.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en dan vaders die aan komen rennen en te hulp schieten
het arme kindje maar huilen
ik ga te ver
hahahaaa ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 14 november 2007 23:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en dan vaders die aan komen rennen en te hulp schieten
het arme kindje maar huilen
ik ga te ver
nog niet, maar de loempias waren lekker inderdaad!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Plus dat ik nog steeds honger heb door jou, Koek! Met je Vietnamese loempia's.
Je bent lekker bezig..
Of weten de ouders niet dat hij pedo is? Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De vorige directeur was trouwens wel iemand die kinderen misbruikte, deze directeur is gewoon homo, alleen weet hij dat nog niet.![]()
haha gelukkig heeft Tim nog niks met hem te makenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of weten de ouders niet dat hij pedo is? Ik sta nergens meer van te kijken.
Ik probeerde het te zggen maar ze schreeuwen hier zo doormekaar..quote:Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef Berenanus het volgende:
OW!
Ik heb nog bier!
en jullie zeggen ook niets he!
Dat duurt bij ons nog een week of 2.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bijna Sinterklaas!![]()
Bij jullie dan
![]()
Moggel!quote:
Hier de 24e, nog een weekje dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat duurt bij ons nog een week of 2.
toen waren de telefoonsnog van bakkelietquote:Op woensdag 14 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe lang is het geleden dat wij 2 pagina's in 1 avond vol hebben geluld.
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe lang is het geleden dat wij 2 vagina's in 1 avond vol hebben geluld.
Die doen het tenminste nog als de stroom uitvalt!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen waren de telefoonsnog van bakkeliet
Niet zo overdrijven, in de tijd van piovan ging er makkelijk een heel topic doorheen om hem te bashen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen waren de telefoonsnog van bakkeliet
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef Berenanus het volgende:
Sinterklaas?
Is dat zaterdag? TOF! Moet zaterdag stage lopen. Ga ik de hele dag met de clienten pepernoten eten en sinterklaas kijkenWhohoo!!
![]()
Juist erg slecht met getalletjes.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tellen ben je altijd goed in geweest!![]()
Bestaat ie nog?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, in de tijd van piovan ging er makkelijk een heel topic doorheen om hem te bashen.![]()
Ik heb hem laatst nog ergens gesignaleerd.quote:
Ik al helemaaal niet, ik ben dan ook al van de rekenmachine generatiequote:Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Juist erg slecht met getalletjes.
Taal niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik al helemaaal niet, ik ben dan ook al van de rekenmachine generatie
Ja dat het ik ook. Hoofdrekenen duur bij mij eeuwen!!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik al helemaaal niet, ik ben dan ook al van de rekenmachine generatie
kom je op e koffie?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeren http://www.9292ov.nl/ planned mijn reis niet.
haha eeuwen is misschien een beetje overdrevenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja dat het ik ook. Hoofdrekenen duur bij mij eeuwen!!
Ik moet enkele foto's van enkele onconventionele media laten zien morgen bij mijn project.quote:
Dan is mijn moeder jarig! Ik zal een gebakje voor je eten!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk 1-1-08 op mezelf woon![]()
![]()
![]()
Daar ligt mijn huis vol vanquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet enkele foto's van enkele onconventionele media laten zien morgen bij mijn project.
jaa gezellig!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Als Ludo niet komt wil ik wel langskomen hoor
Grats!!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk 1-1-08 op mezelf woon![]()
![]()
![]()
Komt duuveltje ook mee eigenlijk=quote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
![]()
![]()
Bijna gefeliciteerd danquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
![]()
![]()
\quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan is mijn moeder jarig! Ik zal een gebakje voor je eten!![]()
![]()
owquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Friesland.. Jaaaa, dat is me te ver
Neequote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Komt duuveltje ook mee eigenlijk=
Dan vraagt ze of ik langskom. Zeeland - Frieslandquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Friesland.. Jaaaa, dat is me te ver
Wat is ermee dan= stom keyboardquote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna gefeliciteerd dan
Ik heb net zitten kijken voor een kamer, word knettergek deze week van het OV.
Doe er maar meteen 2quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
DankIk zal een schotel bier laten bezorgen bij forum 49 afdeling rook.
MIjn buurvrouw is er vorige week nog een weekendje geweest, jaren geleden heb ik er nog een vriendje gehadquote:Op woensdag 14 november 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan vraagt ze of ik langskom. Zeeland - Friesland
Lopends is niet de doen. Ik zou de fiets pakkenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan vraagt ze of ik langskom. Zeeland - Friesland
Hopeloos. Maandag vertraging heen, dinsdag vertraging heen en terug. Vandaag niet eens in Breda kunnen komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat is ermee dan= stom keyboard
hahahaaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Lopends is niet de doen. Ik zou de fiets pakken![]()
Maurice liet mijn onlangs nog weten dat hij homo is gewordenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
MIjn buurvrouw is er vorige week nog een weekendje geweest, jaren geleden heb ik er nog een vriendje gehadMaurrrrice
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maurice liet mijn onlangs nog weten dat hij homo is geworden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |