Ja, maar went wel weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:35 schreef oranjekoek het volgende:
Super! Zal wel raar zijn of niet?
Mooi kan ik eindelijk een enkele opdrachten maken.quote:
haha is het nog gelukt? We hebben net Dejavu gekeken met Denzel Washington. Ik ga lekker naar bed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi kan ik eindelijk een enkele opdrachten maken.
Dat voor morgen wel, overmorgen gaat problematisch worden ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha is het nog gelukt? We hebben net Dejavu gekeken met Denzel Washington. Ik ga lekker naar bed!
Welterusten!![]()
![]()
naah dit is echt waardeloos, is het sinds de nieuwe layout?quote:
Saus? Is die site van jou?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef Berenanus het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Net nu ik een lap tekst had staan.. Die hebben jullie tegoed dan maar
SauS is een groep van mensen die lanparty's organiseerd en veel gamed. en daar ben ik er 1 vanquote:
Ja daar was ik ondertussen al achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
SauS is een groep van mensen die lanparty's organiseerd en veel gamed. en daar ben ik er 1 van
en daar ben je dus ook al achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
henkypanky
edit- henkiespanky zal beter zijn![]()
\\haa dan had je maar een vak moeten lerenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
Kut, dit gaat nachtwerk worden en morgen vroeg op.
Daar ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
\haa dan had je maar een vak moeten leren![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |