Ja, maar went wel weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:35 schreef oranjekoek het volgende:
Super! Zal wel raar zijn of niet?
Mooi kan ik eindelijk een enkele opdrachten maken.quote:
haha is het nog gelukt? We hebben net Dejavu gekeken met Denzel Washington. Ik ga lekker naar bed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi kan ik eindelijk een enkele opdrachten maken.
Dat voor morgen wel, overmorgen gaat problematisch worden ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha is het nog gelukt? We hebben net Dejavu gekeken met Denzel Washington. Ik ga lekker naar bed!
Welterusten!![]()
![]()
naah dit is echt waardeloos, is het sinds de nieuwe layout?quote:
Saus? Is die site van jou?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef Berenanus het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Net nu ik een lap tekst had staan.. Die hebben jullie tegoed dan maar
SauS is een groep van mensen die lanparty's organiseerd en veel gamed. en daar ben ik er 1 vanquote:
Ja daar was ik ondertussen al achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
SauS is een groep van mensen die lanparty's organiseerd en veel gamed. en daar ben ik er 1 van
en daar ben je dus ook al achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
henkypanky
edit- henkiespanky zal beter zijn![]()
\\haa dan had je maar een vak moeten lerenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
Kut, dit gaat nachtwerk worden en morgen vroeg op.
Daar ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
\haa dan had je maar een vak moeten leren![]()
quote:
Dat was het dus ookquote:
Lekker! Nog plannen voor de vakantie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:36 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mooi!
Ik moet nog 1 dagje en ik heb vakantie![]()
![]()
Zat-Zon Verjaardag van een goede vriendin, dat word tot heel vroeg doorgaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker! Nog plannen voor de vakantie?
Rustig hier verder..
hhmmmzquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:31 schreef Tezz het volgende:
Ik was het hoeksje kwijt, hihi, hij stond ineens niet meer in MyAts (duhhhhhhh) en ik was heel enthousiast aan het hyven en toen was ik ineens vergeten dat er ook nog een hoeksje was!!
Nou sorry hoor, ik zal het weer goed maken.................
En goedemorgen allemaal!
Nee ik heb PeZu nog niet gevonden. En hij wil mij niet vindenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:34 schreef oranjekoek het volgende:
Halloo! Het is lekker weer vandaag, zo maar even boodschappen doen. Morgen gaan we naar Amsterdam, naar Tim en Sanne
We blijven daar een nachtje slapen, zondag naar andere oma in Purmerland die is Maandag jarig. Hoeven we niet zo op en neer te rijden. Ik had niet verwacht dat ik ze zo erg zou missen, het is zooooo stil in huis.
Gisteren had ik Tim even aan de telefoon
Sanne wil niet eens aan de telefoon die heeft het prima naar der zin haha. Dat wordt ook al zo'n verwend nest, door oma wel te verstaan
. Leuk Tezz, hyves heb je PeZu ook al gevonden? Ik hoorde van BeeDee dat jij hem al had toegevoegd
.
boodschappen
lekker he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Meuh, 26 uur wakker. Hulde aan de uitvinder van koffie!![]()
Kijk! Je hebt je eerste verslaving te pakken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Meuh, 26 uur wakker. Hulde aan de uitvinder van koffie!![]()
En nog lang niet van plan te stoppen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kijk! Je hebt je eerste verslaving te pakken!
Ik wil ook lekker douchen, alleen ze zijn maandag pas klaar met verbouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Tezz het volgende:
Zo. Lekker puh. Ik heb PeZu toch gevonden.
En nu...................in het bubbelbad! Jaaaaaaaaaa lekker ff uitrusten!
Ik wil ook lekker douchen, alleen ze zijn maandag pas klaar met verbouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Tezz het volgende:
Zo. Lekker puh. Ik heb PeZu toch gevonden.
En nu...................in het bubbelbad! Jaaaaaaaaaa lekker ff uitrusten!
Bij de buren vragen??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil ook lekker douchen, alleen ze zijn maandag pas klaar met verbouwen.
Daar douche ik al de hele week, maar die is niet zo lekker.quote:
Hmmmmm buren aan de andere kant??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar douche ik al de hele week, maar die is niet zo lekker.
Die buren waar we nu douchen zijn op vakantie, dus dat is wel relaxt. Valkenwaard is me te ver rijden, maar dank je voor het aanbod. Daarnaast ben ik ook geen van donuts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmmmm buren aan de andere kant??
In de auto stappen, naar Valkenswaard rijden en bij mij in het bubbelbad komen? Of in de douche???
(krijg je koffie en een verse donut bij)
quote:
Ik zou het niet weten. Ik Hyve.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, ligt msn plat?
quote:
Inderdaad lekker dat ze weg zijn, kan je lekker rustig aan doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die buren waar we nu douchen zijn op vakantie, dus dat is wel relaxt. Valkenwaard is me te ver rijden, maar dank je voor het aanbod. Daarnaast ben ik ook geen van donuts.
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En nog lang niet van plan te stoppen!![]()
Al weer wakker?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:53 schreef oranjekoek het volgende:
Het is weer tijd om naar bed te gaan! Waarschijnlijk liggen jullie al, slaap lekker![]()
![]()
quote:
Ik wil nog wel zwaaien maar je bent vast al weg. Dus eigenlijk heeft het geen enkele zin meer om te zwaaien....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:15 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben off
Ben naar een vriend, daar eten en daarna door naar een verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
murp mod? Wtf? Ik heb duidelijk iets gemist.
kijk, dan kan je hem voortaan ook gelijk centraal zetten!quote:
pciesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
kijk, dan kan je hem voortaan ook gelijk centraal zetten!
doe je nog eens ites nuttigs, behalve op de rookbank hangen en peuken roken![]()
![]()
nee maar serieus, succes man, hoop dat je een goede tijd hebt in het modjes teamquote:
* Djarum knuffelt meequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:56 schreef Berenanus het volgende:
murp, grats
Net terug van een peukje doen.
Nu wil ik graag knuffelen met enter en dan naar bedje toe...![]()
Heb je dorst?quote:
Afhakert.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je dorst?Ik ga naar bed, de kindjes zijn gelukkig weer thuis!
Slaap lekker!
![]()
Ja... zal ik 'm plaatsen? Die Tubgirl die een lemonparty bijwoont?quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
Doe eens gek.
En dat wordt dan de lekkerste douchebeurt OOIT! Ik weet het nog van toen hier de badkamer eindelijk klaar was.......Hij was prachtig mooi en uitnodigend! Mocht ik gvd nog 24 uur niet doucnen omdat de kit nog uit moest harden, dus dat was dan wel een tegenvaller. Toen ik eindelijk toch mocht was het gewoonweg heerlijk!!!!!!! Niet meer met je douchetasje door de kou over straat naar de buren, of op onchristelijke tijdstippen bij je ouders binnenvallen of klungeling aan de wasbak in de keuken met een washandje klooien!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben toch ook al wakker! Ze zijn de badkamer aan het afronden, morgenavond mag ik eindelijk weer thuis douchen.
Kut terwijl ik dit typ heb ik door dat ik er dan niet ben en het dus pas overmorgen gaat worden.![]()
Ik ga na een harde dag werken ff lekker douchen!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben toch ook al wakker! Ze zijn de badkamer aan het afronden, morgenavond mag ik eindelijk weer thuis douchen.
Kut terwijl ik dit typ heb ik door dat ik er dan niet ben en het dus pas overmorgen gaat worden.![]()
gvd ben nog lang niet klaar cq thuisquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:01 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga na een harde dag werken ff lekker douchen!!
Gouden tip: zet je verwarming op 24, doe een short aan, pak een koud pilsje en ga vooral NIET naar buiten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
Vieze snijdende kou buiten. Bah!![]()
Kan niet wachten tot het weer tussen de 20 en 32 graden is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |