Een typo?????? OH NEEEEEEEE Tezz maakt spelfouten, da's wel heeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 december 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TT en een typo in de OP gecorrigeerd
Zielig he....MIjn hondje is zeven maanden en er werd me op het hart gedrukt dat ik niet moet reageren als ie gaat blaffen of piepen. Nou...........dat valt niet mee!quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef murp het volgende:
[..]
ja, alles lekker, ik heb een bange kat op schoot
Nee, je dee de boldtag niet goed in de opquote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een typo?????? OH NEEEEEEEE Tezz maakt spelfouten, da's wel heeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!
(en hoeksje is geen spelfout trouwens, dat moet zo)
vorig jaar was dezelfde kat 1 dag voor oude en nieuw weg en kwam pas op 3 januari aanlopenquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zielig he....MIjn hondje is zeven maanden en er werd me op het hart gedrukt dat ik niet moet reageren als ie gaat blaffen of piepen. Nou...........dat valt niet mee!
KUTquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, je dee de boldtag niet goed in de op
en rokershoeksje moest met een hoofdletter
Ja geen wonder dat hij bang is nu dan............Hondje slaapt trouwens nu. Ik zag net wel een kerel met een melkbus door de straat sjouwen............als dat maar goed gaat! (Ja ik woon in Brabant he, karbietschieten is hier nogal hip).quote:Op maandag 31 december 2007 16:26 schreef murp het volgende:
[..]
vorig jaar was dezelfde kat 1 dag voor oude en nieuw weg en kwam pas op 3 januari aanlopen
Ja dan check ik je vanavond wel zekerquote:Op maandag 31 december 2007 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
Lapo van het jaar.
Het is mij.. Zorro.quote:Op maandag 31 december 2007 20:28 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja dan check ik je vanavond wel zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |