Een typo?????? OH NEEEEEEEE Tezz maakt spelfouten, da's wel heeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 december 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TT en een typo in de OP gecorrigeerd
Zielig he....MIjn hondje is zeven maanden en er werd me op het hart gedrukt dat ik niet moet reageren als ie gaat blaffen of piepen. Nou...........dat valt niet mee!quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef murp het volgende:
[..]
ja, alles lekker, ik heb een bange kat op schoot
Nee, je dee de boldtag niet goed in de opquote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een typo?????? OH NEEEEEEEE Tezz maakt spelfouten, da's wel heeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!
(en hoeksje is geen spelfout trouwens, dat moet zo)
vorig jaar was dezelfde kat 1 dag voor oude en nieuw weg en kwam pas op 3 januari aanlopenquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zielig he....MIjn hondje is zeven maanden en er werd me op het hart gedrukt dat ik niet moet reageren als ie gaat blaffen of piepen. Nou...........dat valt niet mee!
KUTquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, je dee de boldtag niet goed in de op
en rokershoeksje moest met een hoofdletter
Ja geen wonder dat hij bang is nu dan............Hondje slaapt trouwens nu. Ik zag net wel een kerel met een melkbus door de straat sjouwen............als dat maar goed gaat! (Ja ik woon in Brabant he, karbietschieten is hier nogal hip).quote:Op maandag 31 december 2007 16:26 schreef murp het volgende:
[..]
vorig jaar was dezelfde kat 1 dag voor oude en nieuw weg en kwam pas op 3 januari aanlopen
Ja dan check ik je vanavond wel zekerquote:Op maandag 31 december 2007 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
Lapo van het jaar.
Het is mij.. Zorro.quote:Op maandag 31 december 2007 20:28 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja dan check ik je vanavond wel zeker
Hoi lieverd. Nee hoor, ik paf gewoon door.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef PeZu het volgende:
alle rokers zijn verdwenen![]()
1 januari & goede voornemens, doen het hoeksje laten verschrompelen
oeh sterkte beebquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi lieverd. Nee hoor, ik paf gewoon door.
Ben alleen ziek op het moment. Gister tijdens de nieuwjaarsborrel bij de family iets verkeerds gegeten denk ik. Sinds gistermiddag een uurtje of vijf is de wcpot mijn beste vriend. Heb de hele nacht opgezeten....![]()
![]()
Fijn hoor, al die hartjes telkens........superleuk voor je!quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh sterkte beeb
ik ga nog ff mijn bed in want
ik werd wakker gesmst maar hoef eik nog lang niet op
majaheh
Jaha ik was ziek weet je nog! Heb gisteravond even in de CUL SC gechat, want jullie waren er toch niet.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaha ik was ziek weet je nog! Heb gisteravond even in de CUL SC gechat, want jullie waren er toch niet.
Ludo heeft een FOK!-baal week , PeZu ligt te neuken en Oranjekoek is op vakantie!
En nu moet ik weer werken....
Een goeie gokquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hoe weet jij dat_!
maar je bent beter
vanaaf nelaas nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een goeie gok![]()
Ja gelukkig was het eenmalig. Toch iets verkeerd gegeten dus en niet de gevreesde buikgriep die hier in Brabant heerst.....
Ik heb geen zin om te rokershoeksjen vandaag.......Ik ga een boek lezen en misschien nog ff in de CUL SC babbelen...............quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaaf nelaas niet![]()
morgen weer, de rest van het weekend
ja iedereen is ziek lijkt wel![]()
En waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaha ik was ziek weet je nog! Heb gisteravond even in de CUL SC gechat, want jullie waren er toch niet.
Ludo heeft een FOK!-baal week , PeZu ligt te neuken en Oranjekoek is op vakantie!
En nu moet ik weer werken....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?![]()
Gewoon druktes in de sociale kringen, mooi hè. Had je niet verwacht van deze FOK! held, is het niet?
Alleen ik heb pijn in mijn kop bij het draaien van mijn ogen, heel bizar. Zeg nu niet: dat moet je dan maar niet doen. Deze opmerking heb ik al vaak genoeg gehoord vandaag.
Heb je er dan ook meerdere dagen last van? Ik raak er knettergek van en ben in staat om de dokter te bellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ik was gewoon aan het gokken hoor Ludootje......draai nu maar niet met je ogen, want dat doet pijn....
Ik ken het gevoel overigens, is nie fijn.....
Ik kan maar niet wakker worden vandaag, ik heb toch lang genoeg geslapen (lag om half 12 in bed en heb tot negen uur geslapen).........
Dan zou ik hem maar iets heel goeds in het zicht stellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:14 schreef Tezz het volgende:
Oh en nu moet ik nog een gemeen slinks plan bedenken, want ik wil met mijn man naar de Ikea.....Hoe ga ik hem meekrijgen, hmmm....
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou ik hem maar iets heel goeds in het zicht stellen.
Ja kan. Het klinkt als iets migraine-achtigs. Of ben je met oud/nieuw met je zatte bek van je fiets gevallen en heb je een lichte hersenschudding of zo??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je er dan ook meerdere dagen last van? Ik raak er knettergek van en ben in staat om de dokter te bellen.
Misschien te lang geslapen? Dan blijf je de gehele dag duf.
Sowieso geen gekke dingen gedaan bij oud&nieuw op de fiets ofzo, was al weer redelijk nuchter op de terugweg en weet ook nog precies wat daar allemaal gebeurd is. Dat is dus uitgesloten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja kan. Het klinkt als iets migraine-achtigs. Of ben je met oud/nieuw met je zatte bek van je fiets gevallen en heb je een lichte hersenschudding of zo??
Leuk deuntje op de achtergrond?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:47 schreef Tezz het volgende:
Man heeft nachtdienst gehad dus ligt nog in bed.....ik hang inmiddels al weer vier minuten in de wacht bij de belastingtelefoon.............
daft punk -alivequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leuk deuntje op de achtergrond?
en is de aids te genezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zo naar de dokter jeweets. Hij had nog plaatsje vrij, nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |